Limita de emisii din 2012, relaxata de UE
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Uniunea Europeana studiaza varianta de a reduce limitele maxime admise de CO2, stabilite la 120 g/km, care intra in vigoare incepand cu anul 2012.
Se pare ca presiunea producatorilor auto, in special a celor germani, cei mai dezavantajati de viitoarele norme, a facut ca Uniunea Europeana sa se gandeasca la introducerea unui prag de 125g/km incepand cu anul 2015.
In acest caz este clara influenta puternicilor constructori germani, care au facut lobby pe langa personalitati ale comunitatii europene. In schimb, Comisia Europeana, bratul executiv al UE, nu vrea sa cedeze in ceea ce priveste implementarea pragului de 120 g/km incepand cu anul 2012. „Suntem nevoiti sa stabilim limite ambitioase in conditiile evolutiei mediului, dar trebuie sa acordam si industriei timp suficient pentru adaptare la noua legislatie”, a declarat un comisar european.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
In SUA se foloseste etanol in benzina de multi ani si biodieselul se vinde la benzinarie de 4 - 5 ani de zile.
De cativa ani de zile se face propaganda antipoluare de a bagat populatia in panica. Se chiar fura din buzunarul omului de rand in numele antipoluari.
Acum ambitia si mandria politicienilor a cam luat-o razna si vor limite de poluare dincolo de posibilitatea practica a industriei. Poate vor sa convinga populatia sa renunte la masini sau doar sa faca ceva mai multi bani. Oricum peste ocean norme echivalente cu Euro 6 sunt deja aplicate de cativa ani buni.
Rezultatul aceste propagante extremiste sunt indivizi ca Emil de mai sus care afirma "hardughiile cu motoare 3, 4, 5 litri" fara sa stie ca un motor mic si de turatie mare polueaza mai mult decat unul mari folosit la turatii mici. Fara sa se gandeasca la faptul ca producerea unei masini noi polueaza cat 10 ani de condus una veche. Dar doar asa ajung bani tai in mana lor.