Cu numai câteva zile în urmă, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a anunţat un proiect de reparaţie pentru cei 40 de kilometri ai autostrăzii Bucureşti - Constanţa dintre sectoarele Drajna - Lehliu.
La vremea respectivă, presa a relatat că lucrările vor începe chiar în această vară, ceea ce ar fi compromis sezonul estival, în condiţiile în care circulaţia urmează să se realizeze pe alternativa DN 3A. Cu toate acestea, CNADNR a publicat luni un comunicat de presă în care anunţă că lucrările vor începe cel mai devreme în 1 septembrie.
"Demararea lucrărilor se va face cu siguranţă, cel mai devreme, în luna septembrie. Împreună cu Poliţia Rutieră vom adopta un program de restricţii în funcţie de lucrările programate, astfel încât în toamna să reabilităm autostrada A2 cu un minimum de disconfort", spune directorul general al CNADNR, Cătălin Honor.
Acesta acuză instituţiile statului şi opinia publică de denigrarea CNADNR, ca urmare a informaţiilor "eronate" că lucrările urmau să afecteze sezonul estival."Sunt indignat şi consternat de ultimele informaţii eronate vehiculate în spaţiul public prin care este denigrată activitatea companiei chiar de către instituţii ale statului.
Am anunţat alocarea unor fonduri pentru reparaţiile atât de necesare la A2 şi că acestea vor fi executate în urma procedurii de achiziţie publică", a adăugat el.La nivel tehnic, reparaţiile vizează lucrări de ranforsare pe o lungime de 30 de kilometri (frezare strat vechi, executare strat binder şi reprofilare) şi lucrări ceva mai uşoare pe restul de 10 kilometri (frezare strat vechi şi reasfaltare).
Via CNADNR
daca ati fi desfiintati si trimisi, in lant, sa faceti canalul Siret-Baragan nu v-as mai denigra activitatea
ce tupeu pe capul lui
o autostrada completa intreaga bucuresti-nadlac e mai urgenta zic
in tarile calde am vazut un fel de pod inalt de 3metri pus peste banda la care se lucreaza.circulatia se desfasoara pe pod cu restrictii de viteza iar sub pod lucreaza o masina lunga cat un tir care in fata rade asfaltul, la jumate il topeste si-l amesteca, iar in spate il pune in opera lasand soseau ca noua. viteza de inaintare nu e prea mare dar lucreaza incontinuu zi si noapte