Lexus va deveni marcă pur electrică până în 2035, la nivel global

de Alexandru Monenciu
Marti, 14.12.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Până în 2030, Lexus va oferi numai modele cu zero emisii în Europa, America de Nord și China. Strategia va fi extinsă la nivel global până în 2035.

A fost o zi importantă pentru Toyota și Lexus. În cadrul unui eveniment, Akio Toyoda a vorbit despre strategia mărcii Toyota în ceea ce privește bateriile mașinilor cu zero emisii.

Tot aici, președintele companiei nipone a dezvăluit nu mai puțin de 15 concepte electrice, care anunță viitoare modele Toyota și Lexus. Vorbim aici inclusiv despre un succesor spiritual pentru celebrul LFA, un hypercar cu zero emisii și peste 700 de kilometri autonomie.

Lexus are planuri mari de viitor. Până la finalul deceniului, brand-ul premium al Toyota vrea să ofere numai modele electrice în Europa, America de Nord și China. Până în 2035, Lexus va deveni o marcă pur electrică la nivel global.

Tot până în 2030, producătorul vrea să atingă pragul de 1 milion de mașini electrice comercializate la nivel global.

via Carscoops

Comentarii (6)

  • Seriff
    Deja stirile astea devin plictisitoare, da stim deja, toti vor vinde doar masini electrice din 2030, de-aia la la Conferinta de la Glasgow din noiembrie 2021 În schimb, nu au semnat documentul cei mai mari doi producători ai lumii, Toyota și Volkswagen, ca și Renault-Nissan, Stellantis (Fiat, Chrysler, Peugeot), BMW, Hyundai şi Honda. Și nici cele mai mari piețe, China, Statele Unite, Germania şi Franţa – ceea ce explică semieșecul conferinței și dă măsura dificultăților atingerii obiectivului „zero emisii nete”.
    13 3
  • Lexus, asemeni multor alte companii din industria auto (si nu numai), va deveni o marca PUR ce vor autoritatile.
    3 0
  • @Seriff
    Semi-esecul e manat de dorinta de a face bani, nu de sanatatea oamenilor. Sa nu uitam ca VAG si cu ceilalti doi germani au apelat la anumite abureli pentru a prosti lumea. Nu pentru a o ajuta sau proteja, ci pentru a face profit!!! Si ei au fost ajutati de unii care le cumpara produsele in continuare!
    Daca nu ar fi interesati de electrificare, ar merge pe diesel in continuare, dar vad tot felul de id3, id4, id7, IX3, IXM, E-tron, EQA, EQS si multe alte modele. Deci nu stiu tu ce vezi sau auzi, dar nu prea mai vad ca se dezvolta motoarele diesel. Poate se mai vand, ca s-a investit in ele si trebuie vandute, dar multi nu le mai cumpara la nivel european. Romania nu are niciun cuvant de spus pentru ca importa jafurile sh ale germanilor si cumpara masini noi de 3 ori mai putin.
    Iar daca ne uitam la performante, electricele zboara comparativ cu ICE!
    2 13
  • zboara la statiile de incarcare.
    In ultima vreme mergand mai des pe A2 intru pe banda intai si dau flashuri la din astia cu tezla, asa prieteneste, dupa aia i-o dau blana lasandu-i in urma. Nu se baga in curse ca nu mai ajung la destinatie. Ha ha ha.
    13 2
  • Edikkk
    Toyota nu e în stare decât să dea ştiri, anunţuri, vorbe goale

    La presiunea LUCID care deja într-un singur an va vinde mai multe maşini electrice decât Toyota Mirai în toţi anii ei

    Toyota nu e în stare decât să promită că cândva în viitor îndepărtat...

    Şi nu e că nu au minţit şi în trecut, asta e mai rău
    2 10
  • Seriff
    Ai patit ceva prietene din cauza Vag, vad ca esti foarte pornit pe ei, ti-ai cumparat deja ID4? Ce masina conduci? Romania importa masini sh pentru ca decat sa iti iei o Fabia noua cheala cu 17.000 euro mai bine iti iei un sh vechi de maxim 5 ani care depaseste Fabia aia la orice capitol.
    11 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru