Cei de la Lexus nu au prezentat nici imagini oficiale ale noului motor şi nici specificaţii tehnice. Însă japonezii spun că unitatea prezintă tehnologiile D-4S şi VVT-i, pe lângă configuraţia specială a injectoarelor şi a galeriei de admisie, optimizate pentru performanţe optime şi economie de carburant. Tehnologia D-4S este acronimul celor de la Toyota pentru un sistem de injecţie directă de benzină la un motor cu patru timpi, în timp ce VVT-i semnifică sistemul de distribuţie variabilă folosit de concernul japonez.
Turbosuflanta folosită este de tip twin-scroll şi are un sistem activ de control al wastegate-ului, al cărui rol este de a stabiliza presiunea furnizată de sistemul de supraalimentare şi de a îmbunătăţi controlul gazelor de evacuare circulate prin turbocompresor. Noul motor de la Lexus a fost prezentat pe o versiune actualizată a conceptului LF-NX, numită LF-NX Turbo. Acest concept a debutat la Salonul Auto de la Tokyo în compania lui RC Coupe, o altă ipoteză de design a mărcii japoneze. Până în prezent, Lexus a oferit doar motorizări aspirate în gama sa, toate fiind alimentate cu benzină.Via Lexus
@ScorpyonVAG, copilee cine are bani de un Lexus nu se mai uita la taxe. In plus lexus are numai hibrizi in gama deci la care naibii taxe te referi ?
Lexus in Romania vezi doar IS, clasele mai mari sunt rare. Si fi sigur ca nu vor pune 2.0t pe clasele mari. Si cum toti isi cumpara A4 2.0, 320 fix din motivul ca nu trece peste 2.000cmc3, sigur o parte dintre ei se vor ,,arunca" la Lexus. Cine are bani de Audi si BMW are bani si de lexus, asa ca nu mai vorbi aiurea. In aceasta perioada cu taxele care sunt si vor veni, plus pretul combustibilului, nu cred ca mai doreste cineva o masina cu motor mare care sa consume mult. Si din cate am vazut majoritatea cu motorizari mari nu au impozitul platit si masina o vad fara impozitul platit, deci ce sa inteleg de aici ?
Tu cati ani ai de te crezi asa matur ?
Vrei sa stii cati ani am ? Am 123 de ani, sau vrei sa-mi vezi barba? Marog.
Greseala ai repetato di nou. Acel IS de care spui tu tocmai a primit si ''dansul'' un propulsor hibrid, la fel cum si gama GS au renuntat la GS250 in schimbul unui GS300H . Deci , ia spune cumetre ?
Curios ce nota va primi acest colturos la capitolul siguranta pietonilor ? :)
legzuz la pieton: "Baiatu', cum vrei sa mori, taiat sau intepat"?
Si da, la hibrizi taxa e ZERO. Si da, la aceeasi putere, noile turbo consuma mai putin. Stii bine ca e asa @Blower0.
@Cyrus, acest ''colturos'' se afla inca la stadiul de CONCEPT, inca nu a fost dezvaluita versiunea de serie, deci nu mai bate campii.
-Iar pietonii trebuie sa traverseze frumos pe la trecere pe culoarea verde a semaforului, la fel si soferii;
-Si ar mai fi ceva, innumara cazurile MORTALE care s-au inregistrat in mare parte din cauza posesorilor de Bhemveuri si Mertzane si apoi fa o comparatie cu Lexus.......raspunsul il stim deja. Numarul de mortalitate este foarte mare la prima grupa, adica ''toti cocalarii'' care au permis la Pitesti si nu stiu sa consuca cum trebuie, insa cand pun mana pe un Bhemve fac ravagii, ba chiar omoara si oameni nevinovati.
Acum sa comparam cu Lexus , ce zici ?
fie cum zici tu :)