Lexus RX, cel mai mare SUV oferit vreodată în Europa de marca niponă, a primit în aprilie o nouă generație, care va debuta la Frankfurt în fața publicului de pe Bătrânul Continent. Noua generație a lui RX preia limbajul de design introdus pe fratele său mai mic, NX, și vine în fața celor 2.1 milioane de clienți de până acum cu trei variante de motorizare: un sistem hibrid de propulsie, o variantă V6 aspirată și o motorizare 2.0 turbo. În cazul variantei hibride, aceasta împarte motorul V6 de 3.5 litri cu versiunea aspirată a lui RX, dar promite să asigure un consum cel puțin comparabil cu cel al unui SUV din această clasă echipat cu motorizare diesel.
Noua generație a lui Lexus RX se bucură de un sistem de conducere adaptiv, care include mai multe moduri de rulare pentru a schimba reacțiile mașinii în funcție de dorințele șoferului. Suspensia lui RX este independentă pe toate punțile, iar modelul promite un comportament dinamic mai bun față de cel al generației precedente, atât datorită unei caroserii cu o structură mai rigidă, cât și datorită noilor setări aplicate sistemului electronic de control al stabilității.
RX 200t dezvoltă 231 CP şi a fost prezentat oficial la Salonul Auto de la Beijing, urmând să aibă premiera europeană la Salonul Auto de la Frankfurt. Motorul 2.0 turbo completează celelalte două variante de propulsie pe care le au la dispoziţie clienţii mărcii pe acest model: motorul V6 de 3.5 litri şi 300 CP (cutie Aisin cu opt trepte) şi soluţia hibridă care combină acelaşi motor V6 pe benzină cu un motor electric pentru a dezvolta în total "în jur de 300 CP", conform comunicatului oficial al mărcii premium japoneze. Aceasta din urmă îşi propune putere şi consum asemănătoare cu cele ale unui motor diesel de acelaşi calibru.Via Lexus
Grila aia si muchiile taioase fac totul la masina asta.Am auzit ca or sa invadeze Europa cu atatea lexus-uri.Asa, cam ca "refugiatii" aia bine educati si pregatiti ,de care are nevoie seful de la Mercedes.Cica germanii nu mai pot complete locurile de munca!.........