Noua versiune, denumită oficial RX 200t, dezvoltă în total 231 CP şi a fost prezentată oficial la Salonul Auto de la Beijing. Motorul completează astfel celelalte două variante de propulsie pe care le au la dispoziţie clienţii mărcii pe acest model: motorul V6 de 3.5 litri şi 300 CP (cutie cu opt trepte) şi soluţia hibridă care combină acelaşi motor V6 pe benzină cu un motor electric pentru a dezvolta în total "în jur de 300 CP", conform comunicatului oficial al mărcii premium japoneze. Aceasta din urmă îşi propune putere şi consum asemănătoare cu cele ale unui motor diesel de acelaşi calibru.
Noua generaţie a SUV-ului RX a fost prezentată de Lexus la începutul acestei luni la Salonul Auto de la New York, fiind una dintre cele mai importante apariţii din gama mărcii în 2015.
Debutul modelului în showroom-uri va avea loc în această toamnă.via Lexus
Exista pe lumea asta fanii masinilor japoneze si restul. Oamenii astia tot timpul incearca sa para superiori celor cu masini europene/americane, dar orbiti de obsesia "fiabilitatii japoneze", cat a mai ramas din ea, ajung sa cada in penibil.
Tu si cu Nedelcu (probabil alt user de-al tau) va bateati joc de producatorii premium din Germania ca pun motoare mici pe caroserii mari, ca-s prosti, ca-s idioti, ca-si bat joc de clientii naivi, etc.
Cand pune Lexus un 2.0 pe un utilaj agricol, reactia voastra "Bravo Toyota". Sunteti incredibili ma :)))
BMW X3 - 2000cmc 2, 4 cilindri, 245cp si 350nm.
De fapt, unele articole din presa lauda initiativa Lexus de a a-i urma pe cei de la BMW in ceea ce priveste motoarele. Ba chiar in unele articole se speculeaza ca Lexus ar folosi chiar propulsorul de pe BMW, asemanarea dintre ele fiind interesanta.
Deci, prietenas ?
Fie, asa-i cum spui tu :)
Si Ford are 2.0 EcoBoost 250 CP, deci mai potent decat T/A de pe RX, numai ca Ford nu-i premium , iar clasele sunt diferite in functie la ce ne raportam.
E in regula, puteai scrie cu pseudonimul ''mowgli'' nu e cazul sa vi acum sub ''anonimat'' , inca nu te-ai facut de ras, stai linistit.
Hai sa cautam nod in papura acum si sa spunem ca e un ''model proaspat nou'' .
''X5-ul din 2003 zici''? LOL, deci esti sub limita de alcolemie admisa legislativ. X5 s-a lansat in 2006 , dupa care a mai primit si un ''upgrade'' . E o masina fresh in continuare, doar ca la momentul de fata nici motorizarile superioare, gen 4.4 nu dispune de o putere per litru mai buna ca T/A de pe RX . Capisci ?
@dan_grc
Vad ca si tu esti beat. Asta in cazul in care aici nu se vorbea de ''aceleratie vs acceleratie'' , doar de puterea obtinuta din cmc3 . 4,4 accelereaza in 5 sec asa e, dar daca ar avea avea aceasi putere per litru ca RX oare ar mai accelera asa ? Dar nu are deocamdata, iar asta il claseaza undeva sus pe RX cu acest motor de 115 cp per litru. In sfarsit. Frumos nick-ul asa-i ? Am avut de ales intre mowgli si Dan_grc , si mi-a iesit asta ;) . Iti ofer Nota 10+ pt imaginatia bogata . Macar esti bun la ceva.
nu vreau sa contrazic pe nimeni si nu sunt beat (pentru orice eventualitate), doar imi exprim o opinie
daca e sa comparam motoare si rapoarte cp/litri, atunci m-as rezuma la motoare de 2.0 ca sa ramanem si cat de cat on topic, tinand cont ca la lexusul in cauza din articol e vorba de un 2 benzina turbo de 231 cp.
vorbind de motoare pe modele de serie produse in masa, din ce stiu eu cel mai dotat 2.0 benzina turbo e cel de pe mercedes (A, CLA, etc) AMG de 360 cp, 450 nm
Din categoria celor de 2 litri bune mai sunt cel de pe bmw de 245 cp, cu 350 nm, care si livreaza performante foarte bune (testat)
ar mai fi cel de pe S3 de 2 litri benziina de 300 cp si 380 nm
asta dintre cele mai potente, ca mai sunt si alte motoare bune cu raport putere/litraj bun evident
referitor la diesel de 2 litri mi se pare ca 2.0 biTdi de pe noul passat cel putin la performante (nu vorbim de fiabilitate ca nu stim inca) cam bate tot cu 240 cp si vreo 500 nm, care pe passat (care nu e chiar o masina mica) face 100 in ~6 sec
din ce mai stiu ar mai fi 2.0 de pe bmw de 218 cp 450 nm
stiu ca cei de la ford planuiau (nu stiu daca au scos deja) un diesel de 2 de mare putere (220-240 cp)
opel avea aproape 200 cp cu al sau diesel de 2 de pe insignia