Lexus va oferi motorizarea 2.0 turbo lansată pe crossoverul NX și în gama RC. Astfel, coupe-ul de clasă medie al japonezilor va fi disponibil și cu un motor pe benzină de 245 CP.
Esential
7.2
litri la sută este consumul mixt al lui Lexus RC200t.
7.5
secunde îi sunt necesare noii variante a lui Lexus RC pentru sprintul 0-100 km/h.
Lexus RC200t este cel mai nou membru al familiei de modele Lexus oferite alături de motorizări benzină
turbo.
Noua variantă de motorizare în gama RC de la Lexus implică un motor 2.0 turbo cu patru cilindri în linie, care anunță 245 CP și 350 Nm, iar asta ne face să ne gândim direct la BMW 428i. Înarmat cu această motorizare, Lexus RC200t poate să accelereze de la 0 la 100 km/h în 7.5 secunde și să atingă o viteză maximă de 230 km/h. Modelul este oferit alături de o transmisie automată cu opt trepte numită Sport Direct Shift și promite să asigure reacții de top la accelerare fără a lăsa în umbră economia de carburant. Japonezii vor oferi și o variantă F Sport a lui RC 200t, care va fi echipată cu un diferențial autoblocant de tip
Torsen.
Așa arată din profil modelul Lexus RC.
Noua motorizare din gama lexus RC cântărește doar 160 de kilograme și se bucură de mai multe tehnologii de îmbunătățire a eficienței combustiei. Vorbim despre ESTEC, acronimul pentru Economy with Superior Thermal Efficiency Combustioon, o gamă de tehnologii gândite de producătorul nipon pentru a asigura reducerea pierderilor termice suferite de motoarele cu ardere internă la nivelul minim posibil. În plus, motorizarea are injecție directă de carburant, distribuție variabilă VVTi-W, o turbosuflantă twin-scroll și o chiuloasă cu galerie de evacuare integrată.
Așa arată interiorul lui Lexus RC.
Lexus RC 200t anunță un
consum mixt de numai 7.2 litri la sută, în timp ce emisiile sale de
CO2 sunt de 166 grame pe kilometru.
Datorită sistemului de distribuție variabilă VVTi-W, motorizarea poate să pornească în ciclul Otto și să funcționeze în ciclul Atkinson, ceea ce îi asigură un plus de economie de carburant. Transmisia automată cu opt trepte este echipată cu un accelerometru special, care variază intervalul de schimbare a treptelor în funcție de forțele G resimțite de vehicul.
În cazul unei frânări puternice înainte de un viraj, transmisia schimbă într-o treaptă inferioară și o păstrează pe aceasta pe parcursul virajului, ca apoi să abordeze un raport potrivit pentru pentru comanda de accelerație dată de șofer.
Via Lexus
Lexus IS cu motorul aspirat de 2.5 208 CP face 0-100 in 8,1 sec
Iar RC cu 2.0 turbo 245 CP face 0-100 in 7,5 sec ..... what ?
Pai si primul de sus daca avea 245 in loc de 208 cai facea tot 7,5 sec si asta fara sa aiba ''turbo'' , ce rahat .
Inca odata doamnelor si domnilor TURBO = MARKETING.
Dacă ne uităm la un Volvo V70, mașină de familie, același motor de 2 litri, 245 Cp și cutie automată cu 8 trepte ajunge la 100 km/h în 6,7 secunde.
Deci slăbuț pentru o mașină care are aspirații sportive.
Si acum ca sa vedeti doamnelor si domnilor cat de mult a ''inovat'' BMW in domeniul TURBO-Aspirate:
Dodge Neon 2.4 i 16V SRT-4 215CP -2002 ( o masina aparuta acum mai bine de 10 ani cu zero electronica si fara moduri de condus sport/+ )
0-100 > 5,9 sec
Datele vorbesc de la sine.
Doamnelor si domnilor, onorata adunatura, ascultatzi la @cascagura!
Cade bombaaaaaa!
Salut Grecule ! Eu in locul tau, as lasa Lexus si BMW ( astea noi ), si mi-as face griji cum E3jn(ouale) ala de 136 de cai care accelereaza in 11,6 sec, si-o poate lua oricand in freza de la o Mazda 2 1.5 SkyAtive de 90 de cai care accelereaza in 9,4 sec :)))))
Daca bmw e mai usor nu are legatura, se face o comaparatie intre competitia din segment. BMW clar e peste lexus la acceleratie si asta supara inteleg.
Investiitile in a face o masina usoara si in acelasi timp sigura sunt mari iar lexus mai trebuie sa lucreze la acest capitol daca vrea sa afirme ca este dinamica.
@Ivanoff, nu ai inteles ce am vrut sa zic
@@bombi, dupa mintea ta bolnava reiese ca BMW putea sa aiba si greutate de troilebuz ca tot era performant. Fucking retard !............
Oricum, e demonstrat deja ca TURBO=Marketing, sa nu o mai lungim.
http://www.auto-bild.ro/stiri/lexus-castiga-sase-premii-in-cadrul-auto-express-driver-power-survey-2015-64304.html
http://www.republica-soferilor.ro/japonezii-curata-premiile-jd-power-lexus-este-cea-mai-fiabila-marca/
Asta e: Lexus le da clasa tuturor marcilor germane premium la capitolul fiabilitate si calitate interioara ultra superioara .
http://www.autolatest.ro/teste-auto/arma-anti-bmw-mercedes-si-audi-test-drive-lexus-is300-hybrid-f-sport-2014
Mai scrie un prost mai sus , citez : ''Investiitile in a face o masina usoara si in acelasi timp sigura sunt mari iar lexus mai trebuie sa lucreze''. Numai cand citesc un asemenea cliseu imbaxit imi inchipui ca tipul asta are un IQ sub medie in domeniul auto. Pai, Toyota investeste miliarde in propulsii pe hidrogen, tehnologie unica in industria auto, iar parlitul ala spune de investitii ? Ce penibil.....BULLSHIT !
https://www.youtube.com/watch?v=5Eh2d3MKKW4
As mai puncta un lucru : Parlitii care isi cumpara Bemveu in Romanica, nu au bani de Lexus, la fel cum nici fata acestui brand rafinat nu o prea au. In afara de a scuipa seminte in parcari noaptea si a da drumul la ''subufer'' ca sa arate amicilor cat de tare ''bubuie'' si ce ''bas'' are dumnealui.
Interiorul este de calitate net superioara asa cum toti care testeaza aceste masini zic acest lucru. E simplu doar daca ne uitam la BMW si Mercedes si observam ca variantele entry-level de la acesti doi producatori germani premium, nu au nici macar volan imbracat in piele si nici comenzi functionale pe acesta. Si asta am observat la modele precum X3, X4, seria 3, chiar si X5 , X6 care in varianta de baza au doar plastic si cauciuc moale pe bord, nu mai au acea piele cu cusatura . La Lexus despre oricare nivel am vorbi, calitatea este Hi-class, chiar daca gasim mai putine dotari . Oricum un Seria 5 nu se va compara niciodata cu calitatea dintr-un GS , si nici un E class , asta e sigur. De unde mai deduc ca cele 2 nu au nici macar scaune electrice in varianta entry-level, pe cand la GS exista . Pretul ? Pai Lexus ofera un pret considerabil mai mic fata de acestia, iar calitatea este HI , asa cum am zis. Cat despre performante ce sa zic ? Lexus ofera totusi performante demne de premium pe langa BMW si Marsadas , dc zic asta ? Pai E200 de 136 CP este un motor jalnic pt o berlina executive de clasa premium face cam 11 sec pana la suta. La fel si BMW cu modele ca 316d sau 114d si alte porcarii puturoase .
Iar despre aia care mananca seminte, vreau sa-ti spun o chestie. Acum 4 ani am ramas inzapezit cu masina. Dintre toate masinile care au trecut stii cine a oprit? Un X5. Ala m-a scos din nameti. Era un om simplu, cu famile si copil. A fost de acord sa merg si in spatele lui in cazul in care e ceva. Si nu a vrut sa-mi ia nici un ban pentru asta. Esti de acord cu mine ca putea sa-l doara la basca? Asa cum e vazut BMW in Romania cam asa e vazut Lexus in State. Am fost acum 8 ani in Pheonix si din Lexus nu rasunau manele, ci muzica de fu*king nigga. Niste burtosi, cu lanturi groase, cu o mana pe geam care se uitau la tine... cam cum se uita un manelist dintr-un BMW. Ideea este ca marca nu are nici o vina ca proprietarul sau fanul este un cretin. Oricare marca ar fi ea.
Serios, mai puteti @sebi si @mircea Mie mi-ar fi rusine cu asa cititori...
http://autovit.ro/anunt/lexus-seria-rx-rx300-ID7GeJKT.html#652104f18d
http://olx.ro/oferta/bmw-x5-4-4i-ID4gwUy.html#d3da7a3ee3
http://autovit.ro/anunt/mazda-6-iii-ID7GeJ4d.html#cc8241b8d6
http://autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-ID7GeIvR.html#b45e75762f
Uite ceva care este asemanator la o cautare rapida: (2006-2007, benzina, sub 100 000 km, putere apropiata)
http://olx.ro/oferta/bmw-x5-4-4i-ID4gwUy.html#d3da7a3ee3 (13900 brut)
http://autovit.ro/anunt/lexus-seria-gs-gs300-ID7GeAj1.html#29696c1865 (12000 negociabil)
Diferenta este de aprox 2000 de euro.
Hai sa-ti arat altceva :
http://autovit.ro/anunt/lexus-ct-ID4p9jr4.html#a8467e8ef1
http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-118-ID7GeNET.html#d94c6892ad
Acelasi an, ce ciudat si bembeul are si mai putini km rulati+ motor mai mare, waaawww.......
Multe Lexus din 1995 inca mai functioneaza foarte bine dar foarte putine BMW nu au ajuns la casare din acelasi an.