Salonul Auto de la Frankfurt 2015

Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP

Publicat Marti, 04.08.2015
de Sebastian Toma
Comenteaza 30
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 1
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus RC, rivalul nipon al lui BMW Seria 4, primește un motor 2.0 turbo de 245 CP - Poza 2
Lexus va oferi motorizarea 2.0 turbo lansată pe crossoverul NX și în gama RC. Astfel, coupe-ul de clasă medie al japonezilor va fi disponibil și cu un motor pe benzină de 245 CP.

Esential 7.2 litri la sută este consumul mixt al lui Lexus RC200t.
7.5 secunde îi sunt necesare noii variante a lui Lexus RC pentru sprintul 0-100 km/h.
Lexus RC200t este cel mai nou membru al familiei de modele Lexus oferite alături de motorizări benzină turbo. Noua variantă de motorizare în gama RC de la Lexus implică un motor 2.0 turbo cu patru cilindri în linie, care anunță 245 CP și 350 Nm, iar asta ne face să ne gândim direct la BMW 428i. Înarmat cu această motorizare, Lexus RC200t poate să accelereze de la 0 la 100 km/h în 7.5 secunde și să atingă o viteză maximă de 230 km/h. Modelul este oferit alături de o transmisie automată cu opt trepte numită Sport Direct Shift și promite să asigure reacții de top la accelerare fără a lăsa în umbră economia de carburant. Japonezii vor oferi și o variantă F Sport a lui RC 200t, care va fi echipată cu un diferențial autoblocant de tip Torsen.

Așa arată din profil modelul Lexus RC.

Noua motorizare din gama lexus RC cântărește doar 160 de kilograme și se bucură de mai multe tehnologii de îmbunătățire a eficienței combustiei. Vorbim despre ESTEC, acronimul pentru Economy with Superior Thermal Efficiency Combustioon, o gamă de tehnologii gândite de producătorul nipon pentru a asigura reducerea pierderilor termice suferite de motoarele cu ardere internă la nivelul minim posibil. În plus, motorizarea are injecție directă de carburant, distribuție variabilă VVTi-W, o turbosuflantă twin-scroll și o chiuloasă cu galerie de evacuare integrată.

Așa arată interiorul lui Lexus RC.

Urmareste Automarket
Lexus RC 200t anunță un consum mixt de numai 7.2 litri la sută, în timp ce emisiile sale de CO2 sunt de 166 grame pe kilometru.
Datorită sistemului de distribuție variabilă VVTi-W, motorizarea poate să pornească în ciclul Otto și să funcționeze în ciclul Atkinson, ceea ce îi asigură un plus de economie de carburant. Transmisia automată cu opt trepte este echipată cu un accelerometru special, care variază intervalul de schimbare a treptelor în funcție de forțele G resimțite de vehicul. În cazul unei frânări puternice înainte de un viraj, transmisia schimbă într-o treaptă inferioară și o păstrează pe aceasta pe parcursul virajului, ca apoi să abordeze un raport potrivit pentru pentru comanda de accelerație dată de șofer.

Via Lexus

Comentarii (30)

  • Ivanoff
    M-am oprit la pasajul asta ca sa-mi dau seama ca am de a face cu o tehnologie de top in lumea motoarelor turbo : >>>Noua motorizare din gama lexus RC cântărește doar 160 de kilograme și se bucură de mai multe tehnologii de îmbunătățire a eficienței combustiei. Vorbim despre ESTEC, acronimul pentru Economy with Superior Thermal Efficiency Combustioon, o gamă de tehnologii gândite de producătorul nipon pentru a asigura reducerea pierderilor termice suferite de motoarele cu ardere internă la nivelul minim posibil. În plus, motorizarea are injecție directă de carburant, distribuție variabilă VVTi-W, o turbosuflantă twin-scroll și o chiuloasă cu galerie de evacuare integrată.
    9 42
  • Bombardierul
    @Ivanoff, nu-i nimic de top, este pur MARKETING MARKETING si iar MARKETING . Nu vad nici o performanta la motoarele TURBO .

    Lexus IS cu motorul aspirat de 2.5 208 CP face 0-100 in 8,1 sec

    Iar RC cu 2.0 turbo 245 CP face 0-100 in 7,5 sec ..... what ?
    Pai si primul de sus daca avea 245 in loc de 208 cai facea tot 7,5 sec si asta fara sa aiba ''turbo'' , ce rahat .

    Inca odata doamnelor si domnilor TURBO = MARKETING.
    14 33
  • Marketingul este o mare smecherie, dar 428i are nevoie de 5.8 secunde pana la 100 km /h, dupa ce c-au ignorat complet avertismentele @bombardierului, cei de la Lexus nu si-au facut bine temele, adica e bine si cu ESTEC, dar nu prea.
    35 4
  • Sunt surprins ca o mașină care se vrea sport are performanțe destul de slabe.
    Dacă ne uităm la un Volvo V70, mașină de familie, același motor de 2 litri, 245 Cp și cutie automată cu 8 trepte ajunge la 100 km/h în 6,7 secunde.
    Deci slăbuț pentru o mașină care are aspirații sportive.
    42 3
  • Bombardierul
    @dan_grc Diferenta aia infima de 1,7 sec sunt datorate celor aprox 200 KG in minus fata de RC . Deci normal ca 428i sa accelereze mai rapid. Deci aici nu intra in discutie propulsorul , ci gabaritul. Aceeasi chestie si cu RCF vs M4. M4 are un raport Kg/Cp mult mai bun, asta-i ''ingredientul'' secret nimic mai mult, deci BMW n-a inovat cu mai nimic, doar au facut o masina mai usoara. Iar o masina mai usoara inseamna si una proasta ergonomic. Premium nu se rezuma doar la performante si calitate, dar si la ergonomie ( spatiozitate, etc ) .


    Si acum ca sa vedeti doamnelor si domnilor cat de mult a ''inovat'' BMW in domeniul TURBO-Aspirate:

    Dodge Neon 2.4 i 16V SRT-4 215CP -2002 ( o masina aparuta acum mai bine de 10 ani cu zero electronica si fara moduri de condus sport/+ )

    0-100 > 5,9 sec
    Datele vorbesc de la sine.
    7 37
  • Mufa si cu bomba!!!! Singurii care stiu ce-i ala turbomarketing! Lexus asta de mai , oare al catelea rival este?
    Doamnelor si domnilor, onorata adunatura, ascultatzi la @cascagura!
    Cade bombaaaaaa!
    20 4
  • Ivanoff
    @Bombardierul, ceva e gresit in stire. DC zic asta ? Pai simplu : Lexus NX echipat cu motorul turbo de 2.0 si mai putina putere > 238CP fata de 245 cat are RC , face 0-100 in 7,1 sec si asta fiind versiunea 4x4 care in mod logic e mai lenta decat un RWD precum RC , si nu are cum sa prinda mai repede suta deoarece nu este o masina cu multa putere sa rupa aderenta si cu treapta 3-a, iar pana se distribuie putere la fiecare roata, pana se pune in miscare sistemul + ca are mai multe kg pierde cateva sutimi. Deci teoretic RC 2.0 245 CP va face sub 7,1 sec 0-100 , e posibil un 6,2 sau 5,8 daca ne gandim ca e mai puternic .
    4 33
  • Ivanoff
    Ce dragut, am trecut neobservat ''capodopera de postare'' a lui Dan Grecu.

    Salut Grecule ! Eu in locul tau, as lasa Lexus si BMW ( astea noi ), si mi-as face griji cum E3jn(ouale) ala de 136 de cai care accelereaza in 11,6 sec, si-o poate lua oricand in freza de la o Mazda 2 1.5 SkyAtive de 90 de cai care accelereaza in 9,4 sec :)))))
    5 34
  • someone
    foarte lent pana la suta...si da, chiar si greutatea face parte din ingredientele performantelor, nu doar puteterea motoarelor. vedeti ariel atom
    17 2
  • @bombi
    Aici era o comparatie intre caca lexus si bmw seria 4.
    Daca bmw e mai usor nu are legatura, se face o comaparatie intre competitia din segment. BMW clar e peste lexus la acceleratie si asta supara inteleg.
    Investiitile in a face o masina usoara si in acelasi timp sigura sunt mari iar lexus mai trebuie sa lucreze la acest capitol daca vrea sa afirme ca este dinamica.
    22 5
  • Bombardierul
    @Blower0, interesanta comparatia, total de acord

    @Ivanoff, nu ai inteles ce am vrut sa zic


    @@bombi, dupa mintea ta bolnava reiese ca BMW putea sa aiba si greutate de troilebuz ca tot era performant. Fucking retard !............


    Oricum, e demonstrat deja ca TURBO=Marketing, sa nu o mai lungim.
    3 27
  • Ivanoff
    Pt ''meseriasii'' de mai sus. Mai bine ne-ar spune cum Lexus a castigat anul asta 6 premii consecutive , inclusiv topul de cea mai fiabila marca premium din lume. Stiu ca o sa va doara adevarul, dar asta e, trebuie sa va deschida cv ochii:


    http://www.auto-bild.ro/stiri/lexus-castiga-sase-premii-in-cadrul-auto-express-driver-power-survey-2015-64304.html


    http://www.republica-soferilor.ro/japonezii-curata-premiile-jd-power-lexus-este-cea-mai-fiabila-marca/


    Asta e: Lexus le da clasa tuturor marcilor germane premium la capitolul fiabilitate si calitate interioara ultra superioara .
    4 27
  • In primul rand nu este o masina banala, in al doilea rand cine da banii pe o astfel de masina s-ar putea sa ia in consideratie si alte aspecte cum ar fi confortul, rafinamentul, reprize, efectiv cum tre simti in acea masina si mai putin cat de tare esti in liniute (pt. asa ceva exista gtr), cel putin eu o prefer seriei 4 pentru ca arata mai sport si iese din banalitate (geme tara de bemve), iar partea cu cat de repede ajungi la semafor ma lasa rece, oricum nu duci lipsa de putere.
    6 21
  • AAA, si am uitat sa precizez : nu am bani de asa ceva, eu imi permit maxim un doi-zero TE DE IU inmatriculat pe Bulgaria, dar vorbesc si eu sa ma aflu in treaba, e clar ca nu am fata de Lexus, la fel cum mainile mele n-au ''fata'' de director, mai de graba de fermier
    3 22
  • Ivanoff
    @dfg, vezi ca-ti iei negative de la melteni. Ei sunt atat de limitati incat nu stiu ca Lexus este sinonim cu fiabilitate, rafinament, confort, calitate superioara , tehnologie si performante . Oricum, toti cei care testeaza masini Lexus confirma (ca) calitatea modelelor Lexus este net superioara oricarui model din gama Mercedes . Am chiar aici unul din teste.


    http://www.autolatest.ro/teste-auto/arma-anti-bmw-mercedes-si-audi-test-drive-lexus-is300-hybrid-f-sport-2014


    Mai scrie un prost mai sus , citez : ''Investiitile in a face o masina usoara si in acelasi timp sigura sunt mari iar lexus mai trebuie sa lucreze''. Numai cand citesc un asemenea cliseu imbaxit imi inchipui ca tipul asta are un IQ sub medie in domeniul auto. Pai, Toyota investeste miliarde in propulsii pe hidrogen, tehnologie unica in industria auto, iar parlitul ala spune de investitii ? Ce penibil.....BULLSHIT !
    2 20
  • Bombardierul
    Asta inseamna calitatea germana doamnelor si domnilor.


    https://www.youtube.com/watch?v=5Eh2d3MKKW4
    1 18
  • @Bombi
    Si uite asa Mustangul de dragul marketingului au pus un 2.5 turbo ! Si doar din curiozitate, vor participa la anul la "Le Mans" tot de marketing cu V6 3.5 EcoBoost (care este... Twin Turbo)... Ce sa mai, dupa voi mai bine puneau un V8 de 7 litri, ca tot au mai avut prin '66.... Unii este prosti cu turbo astea!
    18 2
  • AndreiRN
    Mai bine de 10 ani am detinut un LS400, o masina cu o calitate a executie mult peste ce ofera BMW si Audi. Acum conduc un Mercedes Cobra de care nu ma mai despart.
    3 12
  • Vasile Gogosar
    Lucrurile la care exceleaza Lexus (dupa parerea mea) sunt designul exterior, interiorul de calitate care cred ca se bate de la egal la egal cu cel de pe Mercedes si fiabilitatea, ca performante mai are de lucru (cu toate ca o acceleratie de 7,5 sec/100km/h nu e putin, insa raportat la concurenta este), cred ca cei care cumpara Lexus mai ales in Romania vor sa fie altfel si sa aibe altceva decat au toti.
    6 6
  • Ivanoff
    @Vasile Gogosar, un comentariu de 10+ interpretat ca un adevarat profesionist.

    As mai puncta un lucru : Parlitii care isi cumpara Bemveu in Romanica, nu au bani de Lexus, la fel cum nici fata acestui brand rafinat nu o prea au. In afara de a scuipa seminte in parcari noaptea si a da drumul la ''subufer'' ca sa arate amicilor cat de tare ''bubuie'' si ce ''bas'' are dumnealui.

    Interiorul este de calitate net superioara asa cum toti care testeaza aceste masini zic acest lucru. E simplu doar daca ne uitam la BMW si Mercedes si observam ca variantele entry-level de la acesti doi producatori germani premium, nu au nici macar volan imbracat in piele si nici comenzi functionale pe acesta. Si asta am observat la modele precum X3, X4, seria 3, chiar si X5 , X6 care in varianta de baza au doar plastic si cauciuc moale pe bord, nu mai au acea piele cu cusatura . La Lexus despre oricare nivel am vorbi, calitatea este Hi-class, chiar daca gasim mai putine dotari . Oricum un Seria 5 nu se va compara niciodata cu calitatea dintr-un GS , si nici un E class , asta e sigur. De unde mai deduc ca cele 2 nu au nici macar scaune electrice in varianta entry-level, pe cand la GS exista . Pretul ? Pai Lexus ofera un pret considerabil mai mic fata de acestia, iar calitatea este HI , asa cum am zis. Cat despre performante ce sa zic ? Lexus ofera totusi performante demne de premium pe langa BMW si Marsadas , dc zic asta ? Pai E200 de 136 CP este un motor jalnic pt o berlina executive de clasa premium face cam 11 sec pana la suta. La fel si BMW cu modele ca 316d sau 114d si alte porcarii puturoase .
    1 20
  • LauCalin
    Nu stiu cat de parlit este unul cu BMW care isi permite sa dea pe el zeci de mii de euro si sta in vila + are niste conturi babane. In plus, zici tu ca nu au bani de un Lexus? Hmm, un IS de 10 ani este cu cateva mii de euro bune mai ieftin fata de un Seria 3. Nu este vorba de fiabilitate, ci de imaginea marcii. Intreaba 20 de oameni din diferite categorii sociale ce ar alege intre un BMW si un Lexus si s-ar putea sa ai un soc. Doar tu.
    Iar despre aia care mananca seminte, vreau sa-ti spun o chestie. Acum 4 ani am ramas inzapezit cu masina. Dintre toate masinile care au trecut stii cine a oprit? Un X5. Ala m-a scos din nameti. Era un om simplu, cu famile si copil. A fost de acord sa merg si in spatele lui in cazul in care e ceva. Si nu a vrut sa-mi ia nici un ban pentru asta. Esti de acord cu mine ca putea sa-l doara la basca? Asa cum e vazut BMW in Romania cam asa e vazut Lexus in State. Am fost acum 8 ani in Pheonix si din Lexus nu rasunau manele, ci muzica de fu*king nigga. Niste burtosi, cu lanturi groase, cu o mana pe geam care se uitau la tine... cam cum se uita un manelist dintr-un BMW. Ideea este ca marca nu are nici o vina ca proprietarul sau fanul este un cretin. Oricare marca ar fi ea.
    25 3
  • Tin neaparat sa "felicit" administratorii care ii lasa pe cei doi meseriasi adevarati bomba si ivan sa injure si sa apostrofeze pe toti cei care nu-s de acord cu ei (sau el, nici nu mai conteaza) iar altora le blocheaza comentariile pt o gluma.
    Serios, mai puteti @sebi si @mircea Mie mi-ar fi rusine cu asa cititori...
    26 1
  • Ivanoff
    Daca tu crezi ca scuipatorul de seminte din parcari are BMW de zeci de mii de euro, o vila si un cont baban, insamna ca nu ai inteles nimic din ce am spus eu. Cat despre deprecieri, scuza-ma dar marcile japoneze ''le da clasa'' si la acest capitol, si iti voi demontra masini din acelasi an cu aprox acelasi nr de km rulati.

    http://autovit.ro/anunt/lexus-seria-rx-rx300-ID7GeJKT.html#652104f18d


    http://olx.ro/oferta/bmw-x5-4-4i-ID4gwUy.html#d3da7a3ee3


    http://autovit.ro/anunt/mazda-6-iii-ID7GeJ4d.html#cc8241b8d6


    http://autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-ID7GeIvR.html#b45e75762f
    1 23
  • LauCalin
    Din cate vad aici se vorbeste de Lexus si BMW. Despre Mazda si VW vorbim alta data. Incerc sa evit "ciorbele". Si tu compari un X5 cu trecut dubios de la un samsar din Zalau cu un RX bun, cu un trecut verificabil si la zi de la Weltauto? Pe bune.
    Uite ceva care este asemanator la o cautare rapida: (2006-2007, benzina, sub 100 000 km, putere apropiata)

    http://olx.ro/oferta/bmw-x5-4-4i-ID4gwUy.html#d3da7a3ee3 (13900 brut)

    http://autovit.ro/anunt/lexus-seria-gs-gs300-ID7GeAj1.html#29696c1865 (12000 negociabil)

    Diferenta este de aprox 2000 de euro.
    22 1
  • Ivanoff
    Nu stiam ca GS este concurent cu BMW x5 , dar ma rog.......Oricum 62.000 KM rulati pt 2007 mi se pare ceva iesit din comun. Iar samsarii celui mai mare targ din Vitan sunt ''mai cv '' ca aia din Zalau.

    Hai sa-ti arat altceva :

    http://autovit.ro/anunt/lexus-ct-ID4p9jr4.html#a8467e8ef1


    http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-118-ID7GeNET.html#d94c6892ad


    Acelasi an, ce ciudat si bembeul are si mai putini km rulati+ motor mai mare, waaawww.......
    2 19
  • Pai da...
    LauCalin, nu ai cu cine, lasa-i in plata domnului, da si tu comanda "/ignore".
    19 1
  • LauCalin
    Mi-a luat linkul gresit. Am deschis pe cel cu X5-ul de Zalau de la samsar si din greseala l-am copiat in comentariu. Greseala mea. Era vorba de un 530 pe benzina, 2006, sub 100 000 de km in linkul meu. Din pacate nu am timp acum sa-l mai caut. Cine este curios o poate face.
    18 1
  • Ivanoff
    E in regula @LauCalin, te cred pe cuvant, doar ma astept numai la ''exceptii'' din partea ta, asadar cred ca ai cautat ceva, ca sa imi demonstrezi contrariul. E clar ca sunt foarte rare de zici ca nu mai stai ''sa-l cauti'', asta reiese ca cautatrea a durat ceva timp, deci in concluzie sunt foarte rare :))))))
    1 20
  • AndreiRN
    Turbo nu este o idee buna la un motor cu benzina pt o masina de strada dar .......... si Lexus vrea sa faca pasul asta.
    Multe Lexus din 1995 inca mai functioneaza foarte bine dar foarte putine BMW nu au ajuns la casare din acelasi an.
    6 14
  • Andreutza, si eu conduc acum un ford T si nu ma pot desparti de el.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru