Lexus lucrează deja la noua generaţie a modelului IS, rivalul declarat al unor nume mari din segmentul mediu: BMW Seria 3 sau Mercedes C-Klasse. Alături de versiunile de bază, propulsate de motoare convenţionale, IS va fi oferit şi în versiune hibridă, ca o încercare de aliniere şi a produselor Lexus la standardele Toyota de consum şi emisii.
Surse neoficiale, citate de revista ”Auto, Motor und Sport”, susţin că inginerii Lexus intenţionează să folosească un motor pe benzină turbo pentru o eventuală versiune hibridă, renunţând la ideea unei unităţi aspirate normal. Propulsorul cu patru cilindri ar urma să fie capabil să producă 200 de cai putere, suficient pentru a putea ajuta unitatea electrică auxiliară. În aceste condiţii, performanţele ar fi mult îmbunătăţite, iar consumul ar fi redus la doar 4.2 litri/100 de km. Nici emisiile de CO2 nu ar fi atât de mari, ele urmând să se situeze sub 100 g/km.
Dacă publicul va reacţiona bine la această decizie, am putea vedea un motor turbo, cu şase cilindri şi pe versiunea de performanţă Lexus IS-F. Unitatea ar putea oferi 450 de cai şi 610 Nm, suficient pentru a imprima un caracter sportiv alături de un motor electric.Noul Lexus IS va fi introdus pe piaţă în 2014 cu un design dinamic, ceva mai rotunjit, dominat în partea frontală de o grilă tradiţională sub formă de clepsidră. Derivatul de performanţă IS-F, rivalul actualului BMW M3, ar urma să sosească abia în 2015.
via autoblog
Eu v-am mai zis sa va rezumati numai la VW , Skoda si Dacia pe care le stapaniti bine dar nu vreti sa ma ascultati...