Lexus pregătește un model nou: prezentarea va avea loc până la sfârșitul anului

de Paul Cosma
Luni, 01.02.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lexus a publicat un teaser ce anunță un nou model, a cărui prezentare oficială va fi făcută până la sfârșitul lui 2021. Conceptul va fi dezvăluit în lunile următoare, alături de o “nouă viziune” a constructorului.

Lexus a încheiat 2020 cu peste 718.000 de mașini vândute, în scădere cu 6% față de anul precedent. În vreme ce prima jumătate a anului a fost mai afectată de pandemie (-16%), a doua parte a lui 2020 a adus o creștere ușoară a vânzărilor pentru brandul premium al celor de la Toyota.

La nivel european, Lexus a comercializat aproximativ 70.800 de unități, SUV-urile sale având o cotă de 81% din vânzările totale. O altă mențiune interesantă este că 96% din vânzările în Vestul și Centrul Europei au fost în dreptul hibrizilor din gama producătorului.

După un an cu multe turbulențe, Lexus se pregătește să prezinte în 2021 noua sa viziune de brand. O imagine teaser publicată pe site-ul oficial anunță un concept care va fi dezvăluit în primăvară.

Ulterior, prototipul va căpăta o versiune de serie, care va fi prezentată oficial până la sfârșitul anului. Mai multe detalii vor fi anunțate “în curând”.

Oficialii companiei spun că acesta va fi doar începutul, iar Lexus va lansa alte modele noi în 2022 și anii următori.

Via Lexus

Comentarii (8)

  • Johnny
    Sunt convins de fiabilitatea acestei marci insa este oare suficient pentru a platii o suma considerabil mai mare pt ceva calitate suprioara fara o istorie/un nume consacrat in ind auto?
    Sper sa nu jignesc fanii japo...dar numai un necunoscator ar opta pt un lexus si asta pt ca a auzit c- ar fi cele mai fiabile, fara a tine cont de multe alte criterii
    4 11
  • Eu sunt curios care ar fi acele "multe alte criterii", poti te rog sa detaliezi?
    5 2
  • @Johnny
    Pentru resul exista Vokswagen...Corect?(adica cunoscatori)
    7 8
  • Johnny
    Alex, o masina premium se cumpara pentru tehnologie, calitatea materialelor, design, exclusivism daca vorbim de segmentul de lux si chiar prestigiul si istoria marcii. Fiabilitatea ar trebuii sa existe automat, nu e criteriu.
    Lexus e o marca inventata a Toyota, o versiune mai calitativa.
    Prestigiu zero, istorie Toyota nu Lexus, exclusivism in Europa ca nu se vand si design discutabil, urat pt cei mai multi
    6 4
  • Johnny hai ca m-a amuzat comentariul tau.
    De acord cu tine ca la o masina premium, toti parametrii relevanti (siguranta, confort, fiabilitate) ar trebui sa fie la un nivel ridicat, iar comportamentul general al masinii sa fie in functie de abordarea fiecarui producator; unii producatori favorizeaza un comportament sportiv pe cand altii prioritizeaza confortul, si asa mai departe.
    Hai sa cadem de acord ca oamenii sunt diferiti si fiecare are asteptari diferite de la o masina premium (sau chiar de volum).

    Deduc insa ca daca nu apreciezi ce a produs o marca acum 30-50 de ani (poate sub o conducere total diferita) mai mult decat calitatile masinii pe care dai banii, nu esti un cunoscator. De solutii tehnice adoptate si eficienta nici nu trebuie mentionat ca aia e treaba mecanicilor nu a cunoscatorilor.
    3 1
  • @Johnny- Lexus este o marca foarte bine vazuta in America si de asemenea in Japonia. A fosty gandita initial doar pentru piata americana unde in acest moment este foarte usor pe acelasi nivel cu BMW sau Mercedes. Ca si marca este fara discutie mai noua decat celelte doua mentionate dar ca si imagine nu este cu nimic mai prejos. As putea sa spun ca este chiar mai bine privita decat celelate din multe puncte de vedere. Iar ca si tehnologie si calitate este un produs de top. Nu a avut succes in Europa pentru ca este o marca mai putin cunoscuta acolo si concurenta ( poate si snobismul un pic) este foarte mare. Dar produsul in sine este de exceptie. Iar concluzia asta vine de la o persoana care nu este fan japoneze. Deci Lexus are fiabilitate ( cea mai ridicata in clasa lux), calitate exceptionala, tehnologie avansata, design din ce in ce mai bun ( aici totul este subiectiv), imagine excelenta peste tot in afara de Europa unde este mai putin cunoscuta, deci care ar fi slabiciunea de care vorbesti i comparatie cu celelte marci premium? Iar toate calitatile enumerate sunt mai mult decat de ajuns sa fie o optiune solida oriunde ( doar daca nu esti un pui de snob nationalist european. Din nou, sunt posesorul la cateva modele Mercedes, deci nu sunt un fan al masinilor japoneze.
    4 1
  • Johnny
    Alpine, trebuie sa- ti dau dreptate legat de snobism, probabil cei mai multi clienti de masini premium au macar un strop din el in alegerea facuta, atat timp cat marci de volum au o calitate apropiata.
    O alegere pur rationala implica aproape in toate cazurile, nu toate totusi, alegerea unei masini mai ieftine, multe fiind la fel de bune.
    Nu as incurca snobismul cu patriotismul, iar eu spre exemplu, tin cont de producator si incerc sprijinirea celor de care ma simt mai apropiat.
    Lexus nu are multe puncte slabe, rational vorbind, dar prestigiul eu il vad mai slabut prin prisma faptului ca e un brand Toyota, si nu un constructor de sine statator si cu istorie in spate.
    Ce am subliniat eu este ca alegerea unei masini premium pe criteriul fiabilitatii, denota necunoastere, dar cei mai multi clienti nu sunt fani auto si deci nu gandesc ca mine
    2 2
  • @Johnny eu nu am incurcat snobismul cu patriotismul. Ele functioneaza si impreuna si de sine statator cand se pune problema de masini. Un neamt, cu tot pragmatismul, ar alege intai o marca germana (patriotism) , iar daca o alege si pentru a arata cat de "rotund" este el atunci se alatura si snobismul pentru ca fata de Lexus, in Europa ( si numai in Europa) cele trei germane premium au o imagie mai buna. Dar repet asta este numai in Europa. Iar daca alegerea Lexus s-ar baza doar pe partea cu fiabilitatea ( foarte importanta de altfel) as fi partial de acord cu tine. Dar Lexus este o masina exceptionala din toate punctele de vedere iar pe pietele unde marca a ajuns la o maturitate de imagine foarte ridicata (America, Asia), nimeni nu o percepe ca pe o Toyota mai scumpa. Asa cum Audi nu este vazut ca un VW mai scump, Rolls ca un BMW mai scump si asa mai departe. Iar cei care se duc sa cumpere o masina premium si merg pe la Mercedes, BMW sau Lexus nu sunt "fani" auto (fara a fi sarcastic) ci oameni care pe langa rasfoirea unor reviste de specialitate auto chiar au banii necesari sa cumpere o astfel de masina. Si crede-ma sunt mult mai pragmatici si logici cu banii lor (de multe ori munciti nu tocmai usor) decat cei angrenati in conversatii pe vreun forum auto. Iti doresc sa experimentezi cu oate masinile care iti plac si iti doresc sa ai bani sa ti-o cumperi pe cea care iti va "face cu ochiul" cel mai mult.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru