Lexus a încheiat 2020 cu peste 718.000 de mașini vândute, în scădere cu 6% față de anul precedent. În vreme ce prima jumătate a anului a fost mai afectată de pandemie (-16%), a doua parte a lui 2020 a adus o creștere ușoară a vânzărilor pentru brandul premium al celor de la Toyota.
La nivel european, Lexus a comercializat aproximativ 70.800 de unități, SUV-urile sale având o cotă de 81% din vânzările totale. O altă mențiune interesantă este că 96% din vânzările în Vestul și Centrul Europei au fost în dreptul hibrizilor din gama producătorului.
După un an cu multe turbulențe, Lexus se pregătește să prezinte în 2021 noua sa viziune de brand. O imagine teaser publicată pe site-ul oficial anunță un concept care va fi dezvăluit în primăvară.
Ulterior, prototipul va căpăta o versiune de serie, care va fi prezentată oficial până la sfârșitul anului. Mai multe detalii vor fi anunțate “în curând”.
Oficialii companiei spun că acesta va fi doar începutul, iar Lexus va lansa alte modele noi în 2022 și anii următori.
Via Lexus
Sper sa nu jignesc fanii japo...dar numai un necunoscator ar opta pt un lexus si asta pt ca a auzit c- ar fi cele mai fiabile, fara a tine cont de multe alte criterii
Lexus e o marca inventata a Toyota, o versiune mai calitativa.
Prestigiu zero, istorie Toyota nu Lexus, exclusivism in Europa ca nu se vand si design discutabil, urat pt cei mai multi
De acord cu tine ca la o masina premium, toti parametrii relevanti (siguranta, confort, fiabilitate) ar trebui sa fie la un nivel ridicat, iar comportamentul general al masinii sa fie in functie de abordarea fiecarui producator; unii producatori favorizeaza un comportament sportiv pe cand altii prioritizeaza confortul, si asa mai departe.
Hai sa cadem de acord ca oamenii sunt diferiti si fiecare are asteptari diferite de la o masina premium (sau chiar de volum).
Deduc insa ca daca nu apreciezi ce a produs o marca acum 30-50 de ani (poate sub o conducere total diferita) mai mult decat calitatile masinii pe care dai banii, nu esti un cunoscator. De solutii tehnice adoptate si eficienta nici nu trebuie mentionat ca aia e treaba mecanicilor nu a cunoscatorilor.
O alegere pur rationala implica aproape in toate cazurile, nu toate totusi, alegerea unei masini mai ieftine, multe fiind la fel de bune.
Nu as incurca snobismul cu patriotismul, iar eu spre exemplu, tin cont de producator si incerc sprijinirea celor de care ma simt mai apropiat.
Lexus nu are multe puncte slabe, rational vorbind, dar prestigiul eu il vad mai slabut prin prisma faptului ca e un brand Toyota, si nu un constructor de sine statator si cu istorie in spate.
Ce am subliniat eu este ca alegerea unei masini premium pe criteriul fiabilitatii, denota necunoastere, dar cei mai multi clienti nu sunt fani auto si deci nu gandesc ca mine