Constructorii japonezi vor fi în centrul atenției la Salonul Auto de la Tokyo de la finalul lunii octombrie, iar pe măsură ce ne apropiem de eveniment aceștia încep să ofere diverse informații despre lansările programate.
De exemplu, Lexus a confirmat că va prezenta un nou concept în deschiderea salonului, în 25 octombrie, fără însă să furnizeze alte detalii despre acest vehicul. Totuși, știm deja că acesta nu va avea propulsie plug-in hybrid, întrucât oficialii marci au dezvăluit cu numai câteva zile în urmă că se vor concentra exclusiv pe dezvoltarea de mașini electrice.
"Nu avem nevoie de vehicule plug-in hybrid. Este o fisură în piață. Vom atinge obiectivul pentru emisiile de dioxid de carbon fără ele. În curând va trebui să ajungem la 75 grame CO2/km. În acel moment, micro-hibrizii (n.r - dezvoltați în prezent de Lexus și Toyota) nu vor mai fi suficienți. Cele două lucruri pe care le putem face sunt să introducem hibrizi plug-in sau mașini electrice", spune Alain Uyttenhoven, șeful pentru Europa al Lexus.
În plus, oficialul Lexus nu a exclus varianta ca primul model electric al mărcii să fie unul de oraș, în ciuda faptului că s-ar adresa unui public pretențios.
"Ar putea fi.
Mulți oameni care au ajuns la un anumit statut financiar vor să aibă o mașină mică premium în locul unei mașini mai mari de la un brand de volum", a adăugat el.Via Lexus, Auto Express
Tocmai in cazul parintilor hibrizilor integrali/paraleli va-ti gasit sa veniti cu o asa mentiune total gresita, moncinoasa?
Rusinica...
Atat Toyota cat si Lexus produc si comercializeaza exclusiv hybrizi paraleli/integrali si nu mizerii de microhybrizi care sa produca curent prin recuperare pt plafoniere, mizerii de genul acesta gasiti la alte marci stiti bine (Nota view-urului: VW, Audi, Peugeot, in general la tractoristii care au pierdut trenul hybridizarii reale).
La electrice nu-s ei, ci alti japi - Nissan, dar si Toyota pare hotarata sa recupereze.
exact...toyota si lexus face MICRO-hibrizi, suv-urile cu motoare termice de 250CP si electrice de 10CP se numesc HIBRIZI :))
Nea' omu a spus ca hibrizii puri nu sunt suficienti si cum nu vor sa se axeze pe plug-in vor merge pe electrice.
asa stiam si eu
Atat Toyota cat si Lexus produc si comercializeaza exclusiv hybrizi paraleli/integrali si nu mizerii de microhybrizi !
microhibrizii sunt pe ideea Suzuki, creati de divizia de dezvoltare a Suzuki din India !!! si idee preluata de Continental apoi de Bosh si implementata pe 48V prima data pe Renault Espace in UK !
Dar Toyota si Lexus nu au microhibrizi, sunt doar hibrizi paralel sau cateodata au si integrali, sau ma rog sistemul synergy este mai complicat de catalogat... .