Esential
209 | cai putere oferă actuala versiune Lexus GS250. |
Lexus a lansat săptămâna aceasta noua generaţie a modelului GS şi în România, aproape concomitent cu debutul european al modelului. Japonezii mizează mult pe sedanul lor de segment E în lupta cu giganţii BMW, Audi şi Mercedes. Deşi oferta de motorizări este una generoasă, cu mulţi cai putere, asiaticii ştiu că pentru a cuceri inima europenilor au nevoie şi de versiuni economice.
Tocmai de aceea se pare că Lexus vrea o nouă versiune pentru GS, un entry-level hibrid, capabil să se bată cu modele ca BMW 520d şi Audi A6 2.0 TDI.
Koji Sato, inginerul şef responsabil de Lexus GS, a declarat pentru publicaţia britanică AutoExpress că lucrează în prezent la mai multe soluţii capabile să reducă emisiile de CO2. "Aceste soluţii presupun lansarea unui hibrid mai mic".
Declaraţia a dus imediat la ideea unei versiuni entry-level pentru GS, capabilă să se achite de aceste îndatoriri. Hibridul ar urma să folosească motorul V6 de 2.5 litri şi 209 cai putere al versiunii pe benzină GS250. Alături de motorul convenţional va fi instalată şi o unitate electrică, menită să ajute maşina să obţină un consum mic cu acelaşi nivel de performanţe.
Dacă proiectul va primi undă verde, Lexus GS250h, aşa cum a fost el botezat de presă, ar trebui să ofere mai multă putere decât rivalii săi germani şi un consum chiar mai mic.
via l autoblog
Foarte interesant GS-ul.
Tu macar stii ca exista si Lexus din "93 dar majoritatea habar n-au nici cand este infiintat ca marca , dar eu acum intreb dc este asa iesit din comun sa ajungi la 400 de mii de km schimband doar consumabile? Sunt o gramada de alte modele de la multe marci care au reusit asta inaintea Lexus, iar acum cativa ani am vazut un Opel Astra H care avea aproape 700 de mii, un 1.7 cdti si nu a schimbat 2 motoare. Sa stapanesti sanatos IS-ul, are personaltate, nu ca noul GS.