Lexus nu va produce maşini în China pentru a-şi creşte vânzările, anunţă Tokuo Fukuichi, şeful mărcii japoneze. Constructorul vrea să evite eventualele probleme de calitate legate de piaţa respectivă.
Clienţii ne-ar părăsi dacă ar avea probleme de calitate. Pentru acest nivel de calitate aleg marca Lexus în primul rând
Tokuo Fukuichi
Şeful Lexus
Lexus nu va deschide o fabrică în China, anunţă Reuters citând CEO-ul mărcii japoneze.
Deşi China este cea de-a doua piaţă pentru Lexus în materie de volume, constructorul japonez nu vrea să deschidă o fabrică pentru a deservi cea mai mare piaţă auto din lume de teama că nivelul de calitate furnizat nu va fi suficient de ridicat. Aşadar, cei de la Lexus s-au angajat să asigure în continuare modele produse în principal în Japonia pentru toate pieţele, în ciuda taxelor ridicate de import aplicate în China.
Cea mai scumpă masină chinezească vândută vreodată, Hongqi L5, a costat 580.000 de euro
Pe piaţa din China, Lexus vinde de cinci ori mai puţin decât BMW şi de şapte ori mai puţin decât Audi, constructori care au uzine în ţara respectivă în vederea evitării taxelor specifice aplicate modelelor de import. Cei de la Lexus îşi produc majoritatea maşinilor în Japonia, dar au şi o fabrică în Canada şi plănuiesc inaugurarea unei uzine în Statele Unite ale Americii. Reprezentanţii constructorului japonez îşi motivează decizia spunând că sunt o marcă tânără, lansată în 1989, şi că nu au acelaşi renume precum rivalii de la Audi, BMW sau Mercedes-Benz, după cum explică Tokuo Fukuichi, CEO-ul Lexus şi Senior Managing Officer la Toyota.
Toyota experimentează în cea mai veche uzină a sa: oamenii au înlocuit roboţii pe unele posturi
Lexus produce majoritatea modelelor din portofoliu în Japonia, dar are şi o fabrică în Canada, care deserveşte piaţa americană.
Rivalii de la Infiniti vor începe să producă maşini în China până la finele anului curent, la o uzină Nissan din provincia Hubei.
Honda intenţionează, la rândul său, să producă modele ale mărcii premium Acura şi pe piaţa din China, începând cu anul 2016. Ambele mărci ar putea să surclaseze vânzările Lexus în China datorită avantajelor fiscale ale modelelor fabricate în ţara respectivă. Situaţia este explicată de Johan de Nysschen, preşedintele Infiniti:
"nu poţi concura cu rivalii localizaţi când ai o maşină de import".
Lexus NX - imaginile oficiale ale rivalului japonez al lui Audi Q5
Via Reuters
cum ar veni unii au fabrici in china si problemele aparute la cutiile de viteza erau din cauza....climei. Ma intelegi!
decizia este riscanta indiferent care sunt motivele (reale sau inventate) sau poate ca le ajung mutrele facute de autoritati in scandalul insulelor....
@Dan,punem pariu ca o sa apara Ghionea imediat?
Stirea e de fapt putin pe dos, insa Sebastian pare ca stapaneste mai bine bulgara decat engleza de la atatea BMW-uri inmatriculare pe Bulgaria.
Dc vreti sa cititi stirea fara traducerea oferita de @veverita o aveti mai jos:
http://m.autoblog.com/2014/05/03/lexus-eschews-production-in-china-over-quality-concerns/?post=2&icid=autoblog_river_article
on topic : Lexus, redefineste standardele de calitate si cred foarte mult in principiul fundament care sta la baza filosofiei lor : ''sfidarea perfectiunii'' . George Buhnici a spus un adevar cand a testat modelul GS 450H F-Sport ca '' masini de lux ca Lexus rar se mai fac zilele astea'' , ceea ce este foarte adevarat. Audi, asambleaza in China, BMW la fel+ componente chinezesti, ambreiaje, bucsi, etc.
Respect Lexus !
Ei zic, pe buna dreptate, ca tripleta germana e atat de inradacinata in optiunile clientilor, incat si daca le-ar produce in Bangladesh lumea n-ar avea o problema cu asta si tot le-ar cumpara.
In rest, oricum aproape toate componentele din industria asta sunt produse in China.
Monsieur, masini de lux cel putin la fel de bune ca Lexus se mai gasesc, dar ca tine mai rar se gasesc indivizi, eu ti-am mai spus ca poti sa inventezi cate nick-uri vrei, stilul tau infect te va da de gol mereu, de ce nu vrei sa intelegi? Oricum, esti maxim.