Esential
569.000 | de maşini a vândut BMW în Europa în primele 11 luni ale anului. |
23.000 | de maşini a vândut Lexus în Europa în primele 11 luni ale anului. |
569.000 | de maşini a vândut BMW în Europa în primele 11 luni ale anului. |
23.000 | de maşini a vândut Lexus în Europa în primele 11 luni ale anului. |
La începutul acestei luni, BMW şi Toyota au oficializat parteneriatul lor pe termen lung. Constructorul german punea la dispoziţia japonezilor motoarele sale diesel de 1.6 şi 2.0 litri, în timp ce niponii ofereau acces la tehnologia lor hibridă, una dintre cele mai avansate la nivel mondial.
Semnarea parteneriatului a ridicat însă şi numeroase semne de întrebare privind o eventuală colaborare între BMW şi Lexus, rivali în segmentul premium. Oficialii celor două mari grupuri auto au lămurit astăzi situaţia. Lexus nu va primi motoarele BMW.
O declară însuşi Etienne Plas, directorul diviziei europene Toyota: "Înţelegerea cu BMW nu include şi furnizarea motoarelor germane către subsidiarul nostru premium, Lexus."
De cealaltă parte, Klaus Draeger, şeful departamentului de dezvoltare BMW, a ţinut şi el să sublinieze că parteneriatul încheiat cu Toyota nu le va oferi rivalilor de la Lexus un avantaj pentru că motoarele nu sunt destinate diviziei de lux.
În plus, având în vedere ecartul enorm avut de BMW în faşa celor de la Lexus în materie de vânzări, este clar că japonezii nu reprezintă un rival de talia Audi şi Mercedes pe Bătrânul Continent.
În primele 11 luni ale anului, BMW a vândut în Uniunea Europeană 569.000 de maşini în Uniunea Europeană, în timp ce Lexus a livrat doar 23.000.via | carscoop
Si nici motoare de 1,6 / 2.0 cmc nu ai sa vezi in graba pe Lexus...
Lexus are deja si motoare sub 2000 cmc si motoare diesel in gama:
-CT-ul are un benzinar de 1.8 (ce-i drept, e hibrid)
-IS 200d si 220d au motor diesel. Iar respectivul motor are 2200 cmc, deci nu e foarte departe de 2000...
Iar un motor de 2000 (+/-), Lexus va pune pe o masina nehibrida cel tarziu in 2013...
Cat despre 1,8 Atkinson/Hibrid e cu totul si cu totul altceva...
Si de curios,Ghitza,tu de unde ai informatii cum ca cel tarziu in 2013 vom vedea motoare de 2 l pe Lexus,mergi si tu pe la vrajitoare? :)
INTELIGENTULE!!!
"Fiindca dupa un posesor de Lexus nu va mirosii niciodata ca dupa un tractorist :)
Si nici motoare de 1,6 / 2.0 cmc nu ai sa vezi in graba pe Lexus..."
Asta spunea candva unu` dastept tare...Cica "NICI UN POSESOR DE LEXUS"...Daca desteptul ala spunea si ceva despre originea acelui Lexus, poate ca era cel mai destept de pe spatele Pamantului...Fiindca n-a facut-o, a ramas doar un nazist care toarna gugumanii...DUH
Cat despre ce va face Lexus in 2013, ai auzit de "downsizing" si cu ce se mananca?
Eu nu stiu cine esti "Ghita", 2.2 versiune experimentala?? wow, dar are vreo tehnologie nemaintalnita de este experimentala? omul ti-a spus ca exista motor de 2.2 l diesel pe Lexus, ceea ce tu ai spus ca niciodata ever nu se va vedea pe Lexus asa ceva, plus ca Europa este principala "dizelara" crezi ca Bmw are multe motoare diesel pt USA? Si vezi ca "mama" Toyota nu este in stare sa ofere motoare diesel performante, din alea de "tractoare" si apeleaza la altii. Si inca un lucru...ar vrea Lexus motoare diesel de 3 litri de la Bmw.
Mie imi place Lexus. Nu cred ca problema vanzarilor Lexus in Europa o reprezinta neaparat motoarele. Problema e mai complicata: reclama slaba, componente care se ragasesc si pe toyote dar in ce ma priveste grav este lipsa posibilitatii de configurare.
Ca la toti japonezii ai 2-3 motoare si poate 2 niveluri de echipare: unul chel si unul cu toate pe el. Pe cand pe un seria 5 sa zicem iti poate lua 3 zile sa te decizi ce audio sa alegi, ce piele, etc.
Iar strict la obiect ati mers cu sau macar in IS220? Daca da vi se pare cumva ca are de invatat ceva de la dieselurile de la nemti? Nu prea. Pt ca ala nu e intocmai dcatul pe pe avensis sau de pe rav.
Fraza ta e plina de ineptii de la un cap la altul si dupa logica e doar impresia ta ca ma contrazici.
O sa aleg cateva parti in mod aleatoriu.
1. De ex Audi nu are in configurator (pt ca la salon ai stabilit ca nu am ce sa caut) niciun nivel de echipare. E cel din fabrica. La el poti adauga pachete si/sau tone de optiuni. Lucru care este pozitiv. Eu laudam asta dar aparent ti-a scapat.
2. Ai idee ce se intampla de cand dai comanda pana cand primesti masina si de ce dureazaa 6 luni pana iti vine Dusterul in Franta (sau in general 2-3 luni pana iti vine masina?). Din momentul in care intri tu la BMW si dai 100k ca un boier masina aia incepe sa ia nastere. In afara de elementele de baza ea este practic integral pe comanda.
3. Care e problema cu romanii care nu stiu ce e un BMW nou? Ce legatura are cu subiectul? Cum a ajuns discutia la ce importanti sunt unii sau la lupta dintre germane si japoneze?
Cum a spus si StefanBoboc: nu dam cu parul, nu injuram concurenta dar hai sa ne suim in 2-3 masini si apoi sa venim aici sa ne razboim in declaratii de parca mi se taie procent din salariu sau mi se acorda daca iese mai bine sau mai rau marca preferata.
Motoarele BMW sunt motoare de scurta folosinta care aburesc pe cei tineri si putin cunoscatori in domeniul auto.
Lexus face masini de care proprietarul sa se bucure ani multi.
lexus e toyota si bmw le da motoare celor de la TOYOTA mult mai bune celor si lexus nu le va primi ,da ??? : ))))))
Eu cred ca Lexus nu vrea sa se injoseasca in fata celor de la BMW dar motoarele de la LEXUS vor fi motoare de BMW va asigur.
imi pare rau de toyota k face asta sincer..fiabilitatea motoarelor diesel de la toyota era destul de buna nu stiu de ce a facut acest parteneriat..poate mai mult de imagine..cine stie!! cert este ca daca pornesti un rav si un seria 5 diesel o sa vezi marea diferenta!!!
in rest...poate asa si bmw o sa reuseasca sa aiba hibride cu un consum decent nu ca tentetiva aia de x6 si x5 cu un consum de 15%!!
@edi80
Si mie imi pare rau de colaborarea asta, sincer, pt ca in afara de ceva bani nu au ce sa ia de la Toyota