Lexus, Mercedes si Skoda intr-unul: Bing Yue
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
De fiecare data cand vorbim, in povestile noastre de-a lungul si de-a latul industriei auto, de masini copiate, ajungem la chinezi. O piata in crestere continua si extrem de puternica insa in acelasi timp moarta din punctul de vedere al originalitatii.
Unul dintre ultimele modele scoase de un constructor chinez este Bing Yue, produs de ilustra firma Jiangjun, total necunoscuta in Europa. Ceea ce este cunoscut insa este sursa de inspiratie pentru Bing Yue. De fapt, mai corect este sa spunem "sursele de inspiratie", pentru ca modelul chinezesc se inspira, la o prima vedere, din Mercedes C-Klasse, din Lexus LS430 si din Skoda Superb.
Cel mai interesant aspect este faptul ca producatorii copiati au reprosat chinezilor acest lucru imediat dupa ce asiaticii au lansat conceptul din care a iesit Bing Yue. Jiangjun nu s-au lasat insa intimidati deloc si au scos o versiune de serie absolut identica cu prototipul. In comunicatul de presa publicat o data cu lansarea modelului care va intra pe piata in toamna acestui an, chinezii isi numesc masina "un sedan cu design global", creata in Italia si care vine cu componente din Japonia si din multe alte tari recunoscute pe plan international in industria auto.
Sub capota, chinezii au imprumutat motoare derivate de la Mitsubishi de 2.0 litri.
Pretul "pachetului" pentru toate acestea, adica pentru masina in sine, este de 9000-10000 de euro. Cifre rezonabile chiar si pentru China.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
-
După mai multe luni de incertitudine, Volkswagen a ajuns într-un final la un acord cu sindicatul IG Metall. Prin urmare, producătorul nu va mai fi nevoit să închidă fabricile din Germania. (21.12)
-
Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat, respectând promisiunea mărcii italiene de a livra primul model 17 decembrie. Proiectul a fost lansat în timpul Marelui Premiu de F1 de la Monza din 2022. (20.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
dar mi se pare o combinatie skoda - mercedes avand in vedere k si lexusul (care nu e european) s-a inspirat tot din mercedes ,multe modele arata 90 % k un mercedes da acolo nimeni nu zice nimik.
aa...da! asteptam sa faca altii noi sa criticam, k europa asta asteapta de la noi criticii lu peste, nu suntem in stare sa ne mentinem intro piata competitiva, asiaticii aia au tupeu, si bv lor, atata timp cat noi nu facem nimic sa ne imbunatatim viata si calitatea ei, de ce ne plangem de masini domne?
fiti atenti k pe viitor cine nu alege calitatea si respectul fata de client va face cunostiinta cu falimentul, de-alungul istoriei asa s-a intamplat si era o vb ca cine nu cunoaste istoria e blestemat sa o repete, sa simta consecintele pe pielea lui.
Dragi romani lasati dracu criticile si puneti mana si munciti, invatati, faceti-va un viitor sigur si numai asteptati sa va pice din cer...sau lasa k o sa vina si randul romaniei sa faca sa dreaga...nu vedeti ca cei slabi devin si mai slabi si cei puternici e...deja vedeti cu ochii vostri, fac ce vor ei, ne vand ce vor ei, inghitim orice rahat , si sa nu va ganditi la compromisuri, k e viata grea...etc...ati ales sa traiti asa, atunci suportati consecintele.
Vam pa si ganditiva si noi putem sa ne impunem punctul de vedere dar sa il si punem in aplicare!!!
Luati Loganul nostru original, dar sigur de cacat.
Atunci vedem cine mai cumpara Logan sau alte alea.
Baieti muncesc si se inspira de la frati mai mari la fel cum multi o fac.
Lexus fara jena recunosc inspiratia de la MBZ si Toyota sa inspirat de la Honda la Van.
Da mi-e gfrica ..daca sa apuca sa faca copii de Boeing,Airbus si Antonov?... de-acuma o sa ma uit la boturile avioanelor sa le vad sigla !!!!
Le face doar pt piata interna deocamdata si sub licenta Boeing.
Japonia produce componente majore pt avioanele Boeing. Sistemul de comunicare pt 777 si aripile pt noul 787.
Fiti linistiti, asta e prima faza pe care ei, spre deosebire de altii - ce rusii nu au copiat destul, mult si prost dar balsoi? dupa acesta faza a copierilor, vor incepe sa-si folosesca mintea lor ca ce stim noi voe epuiza ca sursa de inspiratie in 10 ani.
Atunci va fi pericolul pentru industria Europei: chinezii vor face mai bine si mai ieftin tot ce cere piata; si atunci va incepe dezastrul la noi!
Nu uitati ca ei au tot atatia ingineri - si multi facuti in europa si america- cam cat este populatia intregii Europe!
Asa ca, respectati-i pe viitorii vostri stapani!