După 14 ani de serviciu, Lexus a înlocuit cea de-a treia generație LX cu o nouă iterație. Odată cu aceasta, cel mai mare și mai luxos SUV al mărcii japoneze a trecut la o nouă platformă și este mai ușor cu 200 de kilograme decât vechiul model.
Pentru ediția din acest an a Salonului Auto de la Tokyo, Lexus a colaborat cu Jaos Corporation și așa s-a născut LX 600 Offroad, o versiune dezvoltată special pentru teren accidentat a celui mai mare SUV Lexus.
Pe lista cu îmbunătățiri regăsim scuturi noi pentru spoilere, protecții suplimentare pentru aripi, praguri, accente exterioare negre și jante Enkei cu diametrul de 20 de inch, încălțate cu anvelope speciale.
Sistemul de propulsie este neschimbat. Astfel, sub capotă se află motorul V6 twin-turbo, de 3.5 litri, care dezvoltă 414 cai putere și 649 Nm cuplu. Puterea este livrată celor două punți prin intermediul unei transmisii automate cu 10 rapoarte.
Suspensia adaptivă și sistemul Multi-Terrain Select au fost păstrate și ele.
Noul Lexus LX 600 Offroad va fi disponibil începând din primul trimestru al acestui an.
Rotile alea de 20 sunt perfecte pentru offroad. Mergeau un pic mai mari, ca sa urce mai repede pe munte.
Nu cenzuraţi pentru că este adevărat
O companie mică ca Rivian demonstrează cum se face un off-road dar ditamai Toyota nu poate.