La începutul săptămânii viitoare, Lexus va dezvălui noua generaţie a modelului LS, nava sa amiral. Publicul este însă răsplătit prematur cu o imagine de tip teaser, publicată astăzi pe conturile de Facebook şi Twitter ale diviziei de lux.
Aşa cum toată lumea intuia, noua generaţie va adopta grila nouă, trapezoidală, completată de un set de blocuri optice agresive, prevăzute cu o baghetă cu LED-uri pentru o mai bună individualizare. Alături de imagine nu au venit şi informaţii, detaliile fiind încă puţine.
Tot ceea ce Lexus a lăsat să se afle este că noul LS va fi disponibil în patru variante, menite să vină în întâmpinarea publicului cu nevoi diferite: LS 460, LS 460 cu ampatament mărit, LS 600h cu ampatament mărit, de altfel şi vârful de gamă al sedanului, şi nu în ultimul rând LS 460 F-Sport. Acesta din urmă reprezintă o premieră pentru gama limuzinei japoneze, care nu a mai fost echipată până în prezent cu un pachet F-Sport.via motorauthority
sa vedem acum laudele de la Mafia ...
Ma amuza insa ca se spunea despre Honda Legend, de exemplu, ca este prea banala, prea cuminte, prea plictisitoare.
Acum se spune despre acest LS ca e prea tunarit, chinezarit.
Nu v-as contrazice dar se observa prea usor cand cineva cauta nod in papura. Oricum ai da-o nu e bine cu ei.
Am avut onoarea sa detin un LS400 ani in urma si pot spune ca a fost cea mai buna masina pe care am avuto chiar daca de 20 de ani detin MBZ.
Niciunul din cei trei nemtoi nu au curajul sa ofere garantia pe care Lexus o ofera.
LED-uri, ecran gigant... E un mod destul de simplist de analiza o masina de calibrul asta... hai ca poti mai mult... sau poate ca nu!
Vezi ca acum cativa ani un roman s-a dus la Polul Nord, si nu numai, cu-n E34 de 25 de ani asa ca las-o moarta cu asta cu -50, prin Siberia circula Kamaz-urile la acelasi temperaturi, ai auzit de Kamaz? Si mafiotule, mi-am spus parerea in acest articol despre "noua minune a lumii" , poate modelul asta o sa vanda in Japonia mai mult decat clasa S, dar parca vad ca intr-un an tot pe locul 2 va fi la el acasa, batut de actualul S. Eu ti-am zis ca de la lansare va fi deja depasit la capitolul design cel putin, va mai ramane sa va agitati in vreo 179 de comentarii despre interior, despre cat de mare va fi ecranul central si de sistemul de sterilizare a pasagerilor si de 10 km in plus la hibrid.
Iar lauda asta ca toyota este numarul unu mondial...pai GM a fost peste 8 decenii in postura asta, si pinguinule...Bmw nu are cum sa produca 7 milioane de masini pt pensionari, in afara de faptul ca nu sunt concurenti directi, mai bine spune pe unde e Lexus la vanzari, daca tot te intereseaza asta.
Vai da sa sti ca nu stiam daca nu imi spuneai tu =))=))
Problema e ca lexus niciodata nu a fost masina la clasa lux dorita de cei mai multi.
Va mai zic Nemtii fac legea .
S-class e veteran , Seria 7 tot si mai recent A8 , nicidecum Lexus.
P.S.: Si apropo (mafia si pinguinul), mai intrati si voi pe forumurile Toyota sa vedeti cat de fiabile sunt masinile japoneze in "ecosistemul" Romania. S-a putea sa aveti un soc!
Asa este s class chiar este veteran.Japonezii au salarii destul de mari si isi cumpara cate 2 masini sau chiar mai multe.S class-ul il tine pentru serviciu,ia LS-ul pentru evenimente speciale(nunti ceremonii,etc),ia dai matale un search,pe goagal.Pentru ca ei nu se pot prezenta ca niste oameni decenti in s class,pentru ca nu au imagine.
Make
Awards
Notes
BMW
55
Volkswagen/Audi
26
Toyota
22
Honda
22
Daimler
9
Fiat/Alfa Romeo
7
Ferrari
6
BMW-PSA
5
Mazda
4
Porsche
3
PSA Peugeot Citroen
3
GM
3
Ford
3
Subaru
2
From Wikipedia
The International Engine of the Year[1] is an annual competition for automotive industry internal combustion engines, judged by a panel of automobile journalists from around the world. It is organised by the United Kingdom's largest technical motoring, aerospace and traffic management publication company - UKIP Media & Events Automotive Magazines, part of UKIP Media & Events Ltd.[2] The competition was started in 1999.
Asa spun prosti astia...iar voi paranoia destepti ii contraziceti...Nu Toyota este cel mai bun Lex bla bla bla...Sunteti in pantaloni scurti pe langa Bmw...
Volvo a produs masina care nu se rastoarna si la fel si Saab.Amandoua sunt cele mai sigure marci din lume.
Iar Toyota este singura marca din lume care a pus suflet si a construit hybrizii,plus motoarele super fiabile si istorice.
pt ambii sunt adeptii stilului copy paste
IQ are ea alte pacate dar nu calitatea.
Probabil ca ai vazut faza intr-un film si iti imaginezi ca are sotia ta. Invata sa faci diferenta intre sigla de la Matiz si cea de la IQ:)))