Lexus LFA va ieși în curând din producție
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Producția supercarului Lexus LFA se apropie de final. Lexus a declarat printr-un oficial că nu va produce mai mult de 500 de exemplare. Producția modelului supersport a început acum doi ani, iar cei de la Lexus spun că în această perioadă sunt asamblate ultimele exemplare. "Cine vrea un LFA, ar fi bine să se grăbească", a spus Tim Morrison, vicepreședinte Lexus, responsabil cu vânzările.
Coupe-ul Lexus folosește un motor V10 de 4.8 litri ce dezvoltă 560 CP pentru a accelera de la 0 la 100 km/oră în 3.7 secunde. Caroseria este fabricată în mare parte din fibră de carbon, masa totală fiind de 1.480 kg. Viteza maximă înregistrată de modelul Lexus LFA este de 325 km/oră. Prețul acestui model nu este mic, în Europa un LFA constând aproximativ 375.000 euro.
Lexus nu are planuri pentru o a doua generație a modelului LFA, deci acest supercar are șase mari să ajungă un obiect de colecție.
Via | autoblog.it
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Lexus in Romania
-
Lexus IS facelift Preţ: 41.950 - 48.900 €
-
Lexus LC Preţ: 99.950 - 115.900 €
-
Lexus LS Preţ: n/a - 146.100 €
-
Lexus NX facelift Preţ: 43.950 - 66.800 €
-
Lexus RC Preţ: 48.100 - 95.900 €
-
Lexus RX Preţ: 48.450 - 85.600 €
-
Lexus UX Preţ: 53.603 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
-
După mai multe luni de incertitudine, Volkswagen a ajuns într-un final la un acord cu sindicatul IG Metall. Prin urmare, producătorul nu va mai fi nevoit să închidă fabricile din Germania. (21.12)
-
Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat, respectând promisiunea mărcii italiene de a livra primul model 17 decembrie. Proiectul a fost lansat în timpul Marelui Premiu de F1 de la Monza din 2022. (20.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Daca vrei sa compari fiabilitatea fa-o la nivel de marci, insa comparatia ar fi cam deplasata... daca iti permit o masina de peste 200-300000 de euro cred ca poti sa o intretii usor, fie ca e vorba de consum sau piese de schimb. :)
Lexus tine de Toyota, iar Nissan de... Nissan. Deci nu e tocmai la ei in "curte"
E doar o chestiune de optiune a celor de la Toyota. Puteau la fel de bine s-o incadreze sub numele Toyota, dar au ales sigla Lexus. E vorba de imaginea care vor s-o imprime.
Oricum tot supercar-uri se numesc atat LFA cat si GT-R.
Pentru cei pretentiosi la interior, Nissan are o versiune luxoasa a GTR-ului ( Egoist ), iar pe viitor au in plan sa produca o varianta si sub sigla Infiniti. Old news, daca vei cauta in arhiva automarket.
Au alte planuri mai mult ca sigur si nu are rost sa ne lansam in speculatii asupra lor.
Sau daca nu esti fan Toyota putem accepta ca poate la nivel de performante nu este ce si-au dorit.
Pentru ca repet motivul rentabilitatii este unul pueril la acest nivel mai ales pentru Toyota. Poti face o paralela cu Veyronul pentru a intelege mai bine.
Toyota castiga probabil din Corolla cat castiga Ferrari si Aston Martin la un loc. Daca Corolla sau Land Cruiser le aduceau pierderi acolo da era o problema si nu mai era un motiv pueril.
Atat Toyota care spui tu ca nu e VW cat si atotputernicul VW creaza aceste modele doar pentru ca pot.
De ce LFA nu este atat de bun cat ar trebui sa fie la acest pret? De ce nu au construit ceva care chiar sa fie suprem?
Pai asta nici ei nu stiu. Eu personal banuiesc mai multe posibilitati:
- japonezii au o un rationament greu de inteles de catre ne-asiatici. Nici GTR (cat o fi el de fulminant) nu ar fi pe lista mea daca as putea lua doar 1 masina sport in viata. Au ei un talent de a fi pe o nisa, de a fi mai radicali, mai nonconformisti
- pe de alta parte tu crezi tot ce ti se spune? Cine iti da tie garantia ca acest pret nu este un pret umflat oricum? Caz in care nu numai ca au facut bani dar au deschis apetitul pentru masini exclusiviste (a se intelege rare). Mai exact drumul pentru un model si mai performant, si mai frumos poate si sigur si mai bine plasat in raport cu competitorii DAR garantat binisor mai scump. Ce zici de posibilitatea asta?
- sau este intradevar nerentabil modelul dar tot pueril si irelevant ramane motivul pentru ca poate au vrut sa testeze anumite tehnologii, anumite principii. Iti dai seama ca orice model nou bazat pe o platforma noua este absolut nerentabil pana la un anumit prag nu? Pentru ca in el se regaseste amortizarea inovatiei in primul rand.
Aceasta ultima ipoteza coroborata cu faptul ca tot ce au produs s-a vandut fara cazne ar trebui sa iti spuna ca puteau pur si simplu sa astepte sa mai vanda 1000 de exemplu.
Alege una din variante si castigi. Oricum e doar opinia mea. Adevarul cine stie care este.
1. Toyota a zis clar ca nu produce mai mult de 500 buc
2. La pretul ei e clar ca scopul a fost sa fie un icon car al lui Lexus si nimic mai mult.
3. Pretul se datoreaza excluzivismului si tind sa cred ca si-au scos ban pe ban
4. Masina asta n-a fost facuta niciodata sa doboare timpi pe circuit, ci sa ofere maximumul posibil pe care-l poate oferi Toyota prin Lexus. Ceea ce, sa fim seriosi, e remarcabil pt un producator de masini de serie, in speta Toyota.
Daca as fi avut posibilitatea, as fi detinut un garaj macar cat o zecime din cel al lui Jay Leno si sigur modelul asta ar fi fost parte din colectie. Este foarte impresionant felul in care se aude motorul in acceleratie.
Daca tot ce isi doreau era profitul cu acest model crezi ca il mai scoteau pe piata? Chiar crezi ca le-au spus unora "aveti mana libera. Faceti ce va taie capul si daca aveti noroc poate facem si bani" ?
Presupunand deci ca stiau si ei cat ii va costa este matematic clar ca nu pentru bani l-au fabricat.