Lexus LF-Z Electrified: conceptul anunță lansarea a 20 de mașini electrificate până în 2025

de Alexandru Monenciu
Marti, 30.03.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul japonez de automobile a publicat primele informații și imagini cu conceptul LF-Z Electrified. Acesta anunță lansarea a 20 de mașini electrificate până în 2025.

La finalul anului 2019, Lexus lansa primul său model de serie 100% electric. Este vorba despre UX 300e, un SUV care promite o autonomie de aproximativ 300 de kilometri.

În următorii patru ani, constructorul japonez de automobile intenționează să lanseze pe piață nu mai puțin de 20 de mașini echipate cu sisteme de propulsie hibrid, plug-in hybrid și 100% electrice.

Și toate vor împrumuta detalii estetice și tehnologii de la acest concept cu zero emisii care tocmai a debutat oficial.

Numele său este LF-Z Electrified și are forma unui SUV cu plafon plonjat, jante supradimensionate, plafon din sticlă electrocromică, mânere care se retrag în caroserie și camere video în loc de oglinzi. Interiorul minimalist poate găzdui până la patru pasageri.

Conceptul Lexus LF-Z Electrified este dezvoltat pe o arhitectură electrică dedicată și este echipat cu două motoare electrice. Cel de la volan poate comuta între tracțiunea integrală și propulsie.

Niponii nu au dat prea multe detalii despre pachetul de baterii, dar au menționat totuși că este montat longitudinal, sub podea.

Capacitatea, autonomia și timpii de încărcare nu au fost dezvăluiți.

via Lexus

Comentarii (2)

  • Edikkk
    O MARE DEZAMĂGIRE TOYOTA.... viitorul Nokia....

    Maşini electrificate.... un kk....

    Deja au hibride... nimeni nu îi interesează hibride.... pentru că nu este o noutate la ei, Toyota.

    Toţi trec pe full electric doar ei trag mâţa de coadă.

    Mare potenţial dar făcut praf de japonezi. Îmi aduce aminte de Nissan.

    Când au făcut hibride au mers pe baterii metal-hibrid, care erau o porcărie, dar pentru că au învestit în cercetare şi producţie, NU AU ŞTIUT SĂ RENUNŢE să treacă la litiu-ion.

    Cu greu au trecut să facă hibride restul gamei, deşi URÂTA dar excepţionala Prius se vindea foarte bine.

    Şi la PHEV, cu versiunile Prime, foarte greu au făcut trecerea.

    Dacă chinezii pe lângă preţ şi ca şi calitate o să se impună, o să îi mature pe japonezi.
    3 7
  • "o sa-i mature pe japonezi"
    Pe bune!? Tu ti-ai lua o masina chinezasca Edikkk? Spune drept.
    9 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru