Lexus LF-FC, cel mai recent concept al mărcii nipone, va fi prezentat la Salonul Auto de la Tokyo. Exponatul prefigurează aspectul viitoarei nave amiral a mărcii premium din portofoliul Toyota Motor Corporation, Lexus LS. Pe lângă aspectul extravagant, descris de designerii mărcii drept "eleganță agresivă", conceptul celor de la Lexus prezintă și un sistem de propulsie electric, care își obține energia din hidrogen. Prezența acestui sistem de propulsie ecologic în dotarea conceptului LF-FC prezintă ipoteza unei nave amiral ecologice pentru constructorul japonez. Introducerea unei asemenea variante în gama LS în viitor nu poate fi exclusă, mai ales în contextul în care Lexus LS este oferit de ani buni și în variantă hibridă.
Filozofia de design aplicată a acestui concept se numește "L-finesse" și se reflectă în toate trăsăturile exponatului. Pe lângă grila frontală masivă, deja caracteristică pentru modelele recente ale constructorului nipon, remarcăm un set de blocuri optice cu design agresiv și care au luminile de zi separate.
Aripile din față sunt umflate peste nivelul capote și accentuează aspectul musculos al mașinii, în timp ce profilul vehiculului îmbină mai multe linii într-un mod elegant.Posteriorul prezintă un set de stopuri care urmează aceeași idee ca blocurile optice frontale, iar bara de protecție spate are un aspect neașteptat de agresiv pentru cel al unei limuzine premium. Cei de la Lexus au mers atât de departe încât au echipat acest concept cu jante din fibră de carbon, lucru pe care îl mai vedem doar la suedezii de la Koenigsegg.
Via Lexus
-LS600HL viteza maxima 265km/h si 0-100 in 5,5 sec
-Mercedes S400H viteza maxima : 250km/h si 0-100 in 6,8 sec
-Audi A8 hybrid : 235km/h si 0-100 in 7,7 sec
-noul BMW seria 7 nu are inca o motorizare compatibila ( asteptam aparitia uneia )
- Silentiozitatea la viteza pe peste 200 km/h, linistea la relanti, motorul termic este oprit.
-Scaunul VIP din spate dreapta cu intindere pt picioare, LS a fost prima limuzina de acest gen care a oferit inca din 2007 acest detaliu de confort, in prezent a aparut si pe W222 si pe Range Rover LWB , din cate vad la poza nr.18 ambele scaune sunt destinate cu suport pt VIP, posibil ampatamentul masinii a crescut.
Cat despre fiabilitate, exemplele sunt clare : Cate LS-uri au luat foc si cate S-uri noi w222 au avut probleme ? Pai eu cunosc deja trei cazuri : un S65AMG care l-a lasat pe un proprietar din Corea in pana de 3 ori, un CDI care a luat foc la 2 saptamani dupa achizitie, etc.
LS -ul actual s-a lansat în 2012, nu cred că are chiar 8 ani.
În concluzie și eu pot spune că așteptarea a meritat, tăticul limuzinelor este aici.
http://www.youtube.com/watch?v=a3swfmKj1pk
Prin clipul dat nu mi-ai aratat decat ca ti-ai extins autonomia de pinibilitate pe AM. Acelea sunt doar scaune reglabile electric spate, care le avea si Hyundai Equus Mk..1 si alte masini de lux la acea data. Dar nu am pretentii de la un ''anonim'' care nu-i in stare sa vada padurea din cauza copacilor. Se pare ca nici ''ottoman'' nu stii ce inseamna.
Poftim aici :
https://www.youtube.com/watch?v=F5o2oDERyD8
Salonul auto Detroit 2006.
Ghita, te astept diseara la portita:)) Continuarea o vei afla dupa ora 24.
Dpdv al tehnicii, sa fim seriosi, nu sunt nicidecum departe, poate doar in urma. N-au inventat ei motoare si masini. Doar au imbunatatit niste randamente dar dpdv al inovatiei au ramas mereu in urma.Ce-i drept, de cativa ani, au ales niste nise pe care exceleaza pt ca ceilalti nu vor inca sa bage bani, acest lucru fiind o mana cereasca dpdv al marketing-ului. Pana la urma toata tehnologia asta ,,verde" are in spate o gramada de rahat(vezi obtinerea/depozitarea/neutralizarea acumulatorilor, obtinerea hidrogenului, obtinerea curentului electric etc), care da bine pt 10.000 de entuziasti la nivel global, dar va fi dezastru cand vor exista 10 milioane de clienti.
Viitoarea nava amiral al celor de la Toyota va ramane la nivelul de masina obscura in lume, execeptie facand SUA si Japonia.
La 9 ani vechime, ofera performante superioare fata de concurenta, confort de nivel inalt, fiabilitate net superioara si un nivel de antifonare ridicat. Stiu, e dureros, dar trebuia sa-ti confirme cineva treaba asta, mai ales cand nu esti in stare sa concepi niste lucruri singur. O zi frumoasa !
Foarte ''pertinenta'' postarea. Daca tot vorbesti de marketing ce-ar fi sa ne explici de ''dieselgate'' si ''ecologia'' DAS AUTO, hai ca stiim deja ca esti fan VAG. Multumim !
off topic: mi se pare ciudat ca jumatate din comentariile unui articol citit de N internet useri sa vina de la o singura persoana, indiferent ca au legatura sau nu cu articolul in sine.
Cel mai bine, ignorati persoane gen ”mafia”, si atunci se vor potoli si ei.
PS: mi-e dor de z-tele sa faca putina ordine pe aici :)
Numai bine.
As fi de acord cu comentariul dvs, daca i-as intelege si logica. Nici eu nu sunt de acord cu ''haterii'' , dar demonstratia dvs nu denota decat ca sunteti tot un ''hater'', care asa cum ati spus si dvs, nu realizeaza ca fiecare are dreptul la o parere, iar dvs demonstrati fix acelasi lucru, in sensul de a contesta parerea altuia, chiar daca acesta are ''dreptul'' . M-am adresat la persoana a doua, observ ca sunteti mai in varsta fata de mine. Cu consideratie !
Judecand masinile actuale. LS e cel mai slab dintre A8, seria 7, S class si Jag..XJ. O avea cel mai bun hybrid dar in rest a ramas in urma la orce capitol.
Poate ca viitoarea generatie va fi o masina la fel de tare ca si concurenta. Poate .... nu se stie. Om trai si om vedea !
De unde pana unde ai luat termenul de ''slab'' ? In industria auto nu exista termenul de ''slab''. Necompetitiv, DA. Sunt total de acord cu tine. +1, chiar daca ai folosit un termen deloc potrivit. Cu consideratie,