Lexus LF-A primeşte centuri de siguranţă cu airbag-uri
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Oficialii constructorului japonez Lexus vor să introducă pe supercar-ul LF-A centurile de siguranţă gonflabile. Noile centuri de siguranţă oferite de niponi au ca scop protejarea pieptului pasagerilor în cazul unui impact frontal. În cazul implicării într-un accident lateral, centurile vor oferi protecţie suplimentară între umăr şi zona capului, pentru ca pasagerii să nu se lovească de geamurile portierelor.
"Noile centuri de siguranţă cu care va fi dotat supercarul LF-A beneficiază de un airbag integrat în ţesătura centurii", a declarat un purtător de cuvânt al furnizorului Takada. Producţia lui Lexus LF-A va debuta luna aceasta în uzina Motomachi din Toyota City.
Supercarul nipon dispune de un propulsor V10 de 4.8 litri care produce 552 de cai putere şi dezvoltă un cuplu motor de 480 Nm. Puterea motorului este transmisă roţilor prin intemediul unei cutii de viteze automate secvenţiale cu şase rapoarte. Sprintul de la 0 la 100 de km/h se realizează în 3.2 secunde, iar viteza maximă cu care poate rula este de 325 de km/h.
Via | EgmCarTech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Lexus in Romania
-
Lexus IS facelift Preţ: 41.950 - 48.900 €
-
Lexus LC Preţ: 99.950 - 115.900 €
-
Lexus LS Preţ: n/a - 146.100 €
-
Lexus NX facelift Preţ: 43.950 - 66.800 €
-
Lexus RC Preţ: 48.100 - 95.900 €
-
Lexus RX Preţ: 48.450 - 85.600 €
-
Lexus UX Preţ: 53.603 €
Ultimele stiri din Siguranta
-
Renault a anunțat că pune la dispoziție propria sa tehnologie de stingere a incendiilor bateriilor de mașini electrice pentru toți producătorii. Noua tehnologie Fireman Access este prezentă la toate modelele electrice și hibride plug-in actuale ale mărcii. (18.02)
-
Un studiu realizat de mai mulți cercetători din Țările de Jos arată că pilotul automat adaptiv poate să producă mai multe accidente. Utilizarea sistemului sporește mai multă neatenție din partea șoferilor. (11.02)
-
Mercedes-Benz este brand-ul cu cele mai multe rechemări în service din Europa, în 2024, potrivit unei noi statisticilor dezvăluite de site-ul car-recalls.eu. Pe primele 3 locuri sunt două mărci germane și una franceză. (28.01)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Esti sigur ca din cauza asta a murit fostul sef al pilotior de teste de la Lexus/Toyota (ca la el cred ca te referi)?
Hai se ne amintim cateva detalii ale accidentului ca sa ne dam cu parerea la obiect:
In primul rand, nea ala era de-o varsta cu Kogalniceanu. La cei 1650 de ani cat avea, eu cred ca nenea ala putea sa fie in orice masina ca tot inghitea spalatorul (daca mai tii minte cum aratau masinile dupa accident).
In al doilea rand, la dinamica accidentului (head-on collision), am senzatia ca tataitza ori a avut un infarct/stop cardiac/dracu` stie ce altceva ori a incercat un seppuku modern...
Dar "Esan" e prea destept sa isi dea seama ca aceste centuri sunt diferite fata de cele standard. citeste articolul si apoi posteaza