Lexus le oferă clienţilor un serviciu gratuit de asistenţă în 43 de ţări europene

de Mircea Meșter
Joi, 04.04.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacă vă hotărâţi să deveniţi clienţi Lexus, marca premium japoneză vă face cadou un serviciu de asistenţă care acoperă majoritatea problemelor care se pot ivi la drum lung în Europa. Acesta se numeşte Lexus Euro Assistance

Esential 5 ani este perioada contractării serviciului gratuit Lexus Euro Assistance.
43 de ţări europene sunt acoperite de serviciul Lexus.
Lexus România a anunţat astăzi lansarea pachetului Lexus Euro Assistance, un program de asistenţă rutieră care îi ajută pe viitorii clienţi ai mărcii nipone premium să treacă fără probleme peste defectarea sau furtul maşinii sau peste accidente atât timp cât aceste evenimente au loc în cele 43 de state europene incluse în program.

Pachetul este gratuit pentru orice client al mărcii Lexus începând cu 1 aprilie 2013, fiecare maşină nouă livrată de biroul românesc al mărcii nipone fiind acoperită de programul Lexus Euro Assistance pe o perioadă de cinci ani. De asemenea, clienţii care deja au un Lexus pot contracta acest serviciu contra cost.

Vorbim practic de o asigurare prin intermediul căreia fiecare client la avea la dispoziţie în orice zi a anului, 24 de ore din 24, un număr de telefon de urgenţă la care va putea suna în cazul unui eveniment nefericit pe şosea.

Programul acoperă probleme legate de accidente, de furtul maşinii, de defectarea acesteia, implicit pană de cauciuc sau de carburant. 

În serviciul Lexus Euro Assistance este acoperită şi repatrierea autovehiculului şi livrarea cu prioritate a pieselor de schimb necesare efectuării reparaţiilor in diversele situaţii apărute.

Lexus
Comunicat oficial
Dacă maşina nu poate fi reparată în aceeaşi zi sau dacă a fost furată, Lexus Euro Assistance le oferă atât şoferului, cât şi pasagerilor maşinii fie cazare la hotel pentru o perioadă de maximum patru nopţi cu un buget de 184 de euro de persoană, fie utilizarea unei maşini de schimb pentru cinci zile, fie continuarea călătoriei cu trenul la clasa întâi sau, dacă distanţa care trebuie parcursă e mare, cu avionul la clasa Business. Nu în ultimul rând, dacă şoferul se află în imposibilitatea fizică de a conduce, există şi posibilitatea punerii la dispoziţie a unui şofer personal.

Ţările în care este acoperit serviciul Lexus Euro Assistance sunt Andorra, Austria, Belgia, Bosnia Hertegovina, Bulgaria, Croaţia, Cipru, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa (Europa) şi Corsica, Germania, Gibraltar, Grecia, Ungaria, Islanda, Irlanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Monaco, Muntenegru, Norvegia, Polonia, Portugalia, Republica San Marino, România, Serbia, Republica Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Elveţia, Olanda, Turcia (sectorul european), Ucraina, Marea Britanie şi Vatican.

Pachetul Lexus Euro Assistance vine în completarea garanţiei de cinci ani oferită de Lexus în România.

Comentarii (12)

  • probleme la lexus?
    Pentru ce sa ofere asa ceva, Lexus doar nu se strica, se strica Renault Clio care este in poza acolo:)
    12 29
  • Mare lucru ! Majoritatea constructorilor de volum ofera serviciile astea in finantare de exemplu, iar Infiniti are un sistem chiar mai sofisticat.
    26 8
  • Din cate inteleg acopera toate riscurile unei calatorii, sau cele mai des intalnite.
    5 11
  • zircon
    @dds: Mai informeaza-te inainte sa iti dai cu parerea - care majoritatea constructorilor? Infiniti nu au 5 ani, iar cu sofisticarea...hai sa fim seriosi! Inainte sa vorbesti conecteaza si creierul...
    6 16
  • Eu zic tu sa te mai informezi. Invata ce inseamna Total Ownership Experience la Infiniti:

    http://www.infinitieurope.com/ownership/the_total_ownership_experience.html

    PS: jignirea e apanajul oamenilor slabi.
    17 2
  • zircon
    Imi cer scuze ca trebuie sa ma repet: @ dds: mai informeaza-te, in special in legatura cu ceea ce este disponibil in Romania!
    5 11
  • Infiniti Total Ownership Experience exista si in Romania. Anyway articolul de fata se refera la intreaga Europa.
    13 2
  • Catalin
    nu este nici un fel de noutate ! toti constructorii ofera acest serviciu. Noutatea este faptul ca sunt ultimii care ies pe piata si anunta acest serviciu in Romania pentru ca Romania este tara aflata la periferia Europei si clientul roman nu trebuia sa beneficieze de asa ceva. Hilar este citatul de mai sus" Lexus Romania "asigura livrarea de piese" - ma tavalesc de ras: pai in tarile occidentale - unde clientul roman se deplaseaza - nu exista piesele acestea pe stoc? hai sa verificam ce gama de piese tine Lexus Romania pe stoc, pentru a mi le trimite in strainatate...
    11 6
  • CA deobicei japonezii mereu impresioneaza prin seriozitate.
    Felicitări Lexus.......I responsabilitate foarte mare faţă de clienti deşi sunt conştienţi ca nu au probleme de fiabilitate tot oferă.
    Bravo un lucru lăudabil.Restul nu au curajul să facă această faptă.
    10 12
  • Mazda ofera acest serviciu din 2008, pentru o perioada de 10 ani, nu 5, cu conditia, evident, de a efectua reviziile la un service autorizat Mazda.
    http://www.mazda.ro/Owning/MES/
    2 2
  • De aceea Lexus castiga mereu primele locuri la '' satisfactia clientilor ''.
    5 2
  • laexus e o bijuterie de masina
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru