Pachetul este gratuit pentru orice client al mărcii Lexus începând cu 1 aprilie 2013, fiecare maşină nouă livrată de biroul românesc al mărcii nipone fiind acoperită de programul Lexus Euro Assistance pe o perioadă de cinci ani. De asemenea, clienţii care deja au un Lexus pot contracta acest serviciu contra cost.
Vorbim practic de o asigurare prin intermediul căreia fiecare client la avea la dispoziţie în orice zi a anului, 24 de ore din 24, un număr de telefon de urgenţă la care va putea suna în cazul unui eveniment nefericit pe şosea.
Programul acoperă probleme legate de accidente, de furtul maşinii, de defectarea acesteia, implicit pană de cauciuc sau de carburant. Dacă maşina nu poate fi reparată în aceeaşi zi sau dacă a fost furată, Lexus Euro Assistance le oferă atât şoferului, cât şi pasagerilor maşinii fie cazare la hotel pentru o perioadă de maximum patru nopţi cu un buget de 184 de euro de persoană, fie utilizarea unei maşini de schimb pentru cinci zile, fie continuarea călătoriei cu trenul la clasa întâi sau, dacă distanţa care trebuie parcursă e mare, cu avionul la clasa Business. Nu în ultimul rând, dacă şoferul se află în imposibilitatea fizică de a conduce, există şi posibilitatea punerii la dispoziţie a unui şofer personal.Ţările în care este acoperit serviciul Lexus Euro Assistance sunt Andorra, Austria, Belgia, Bosnia Hertegovina, Bulgaria, Croaţia, Cipru, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa (Europa) şi Corsica, Germania, Gibraltar, Grecia, Ungaria, Islanda, Irlanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Monaco, Muntenegru, Norvegia, Polonia, Portugalia, Republica San Marino, România, Serbia, Republica Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Elveţia, Olanda, Turcia (sectorul european), Ucraina, Marea Britanie şi Vatican.
Pachetul Lexus Euro Assistance vine în completarea garanţiei de cinci ani oferită de Lexus în România.
http://www.infinitieurope.com/ownership/the_total_ownership_experience.html
PS: jignirea e apanajul oamenilor slabi.
Felicitări Lexus.......I responsabilitate foarte mare faţă de clienti deşi sunt conştienţi ca nu au probleme de fiabilitate tot oferă.
Bravo un lucru lăudabil.Restul nu au curajul să facă această faptă.
http://www.mazda.ro/Owning/MES/