După imaginea de tip teaser, publicată ieri, Lexus revine astăzi cu un set oficial de fotografii ale noii generaţii IS. Modelul de segment mediu vine să concureze într-un segment extrem de disputat, unde mai activează BMW Seria 3 şi Audi A4.
Exterior inspirat de conceptul LF-CC
Aşa cum anticipasem, designul noului model nipon este inspirat de liniile conceptului LF-CC, expus în toamna anului trecut în cadrul Salonului Auto de la Paris. Nu lipseşte grila trapezoidală, devenită deja o marcă dominantă a designului Lexus. Blocurile optice au căpătat un design extrem de agresiv, fiind acum mai ascuţite şi echipate cu lumini LED de forma literei ”L”.
Pentru a amplifica caracterul agresiv, Lexus a echipat exemplarele dezvăluite astăzi şi cu pachetul F-Sport. Acesta plusează la capitolul design cu o grilă ceva mai mare şi uşor revizuită şi un spoiler nou.
Interior inspirat de Lexus LFA
La interior, Toyota a ales un habitaclu orientat către şofer, mult mai ergonomic şi cu un spaţiu interior generos, graţie ampatamentului mărit.
Potrivit comunicatului emis de Toyota, ampatamentul mărit şi scaunele mult mai subţiri garantează cel mai mare spaţiu pentru genunchi din segment pentru cei de pe bancheta din spate. Banchetă care se rabatează fracţionat.Poziţia la volan a devenit şi ea mai sportivă, în vreme ce volanul însuşi a fost inspirat de supercarul LFA. Planşa de bord este completată de sistemul multimedia Lexus, de un ceas analog şi de comutatoare electrostatice pentru instalaţia de climatizare, iarăşi o premieră în segment.
În cazul versiunilor echipate cu pachetul F-Sport, scaunele sunt sport şi au o nouă tehnologie ce garantează susţinere laterală bună şi confort.
Lexus IS hibrid din istorie
PrimulLexus nu a oferit prea multe informaţii despre ceea ce vom vedea sub capota modelului european.
A ţinut însă să precizeze că, în Europa, modelul de segment mediu va fi disponibil în momentul lansării doar cu versiunile IS250 şi IS300h. Acesta din urmă reprezintă o premieră, fiind primul IS din istorie cu propulsie hibridă.Mai multe informaţii vor fi disponibil eîn momentul debutului public, fixat în data de 14 ianuarie, cu ocazia deschiderii Salonului Auto de la Detroit.
Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
Oricum masina e frumoasa
Bordul arata ca de duba si tunelul median pare sa ia foarte mult din spatiu.
Probabil tehnic va sta bine, dar nu cred ca va fi peste un seria 3 sau C Klasse.
Cat despre fiabilitate, cui ii pasa? Doar nu tii masina 10 ani.
Am citit si comentarii de pe site-uri auto straine si parereile erau aproape unanime ca masina e urata cu flacari.
Doar la romani le place, culmea tocmai aici unde nu le cumpara nimeni
Nu mai trebuie sa iti pui NIKE pe masina... vine direct din fabrica si vine si luminat;). In rest arata ok masina, putin ciudat da ii ok. Cat despre interior... se putea mai bine:)
ATS-ul arata superb,e confortabil,are motorizari puternice(chiar mai puternice decat cele de pe seria3)si un sasiu laudat de toti jurnalistii,ca fiind cel mai bun din acest segment.
Seria 3 nu este deloc foarte agresiva din fata, este cat trebuie, iar seria 4 de serie exact acele spoilere agresive nu cred ca le va avea, poate in versiunea M. Dar eu sunt curios care e modelul de Jaguar din clasa medie la care te referi, iar daca te referi la clasa mare un XF pare mai agresiv din fata decat un seria 5 de exemplu.
Despre noul IS...ce sa zic, actualul sau deja vechiul model este mai echilibrat din bara fata pana in spate dar deloc banal sau sters, pachetul F-Sport pt un model obisnuit este exagerat, la fel si grila, nu ca n-ar arata f bine, dar este totusi o berlina medie premium si de...familie, variantele obisnuite ar trebui sa arate mai "cuminti", la fel despre interior, arata super dar se apropie prea mult de LF-A, care este un supercar, ori nu stiu cate familii doritoare de o masina premium doresc un interior putin extrem, facut mai mult pt curse parca, mai ales ca Lexus se bazeaza pe lux si rafinament, nu sportivitate accentuata, (doar in cazul versiunilor de performanta F). Versiunea supersport F cum va mai arata? Pai cred ca aproape la fel, lipsesc 4 tevi si alte roti.
S-au straduit prea mult sa iasa in fata cu ceva la design, la celelalte modele mai inteleg pt ca erau mai sterse, dar la IS nu cred ca era cazul, un design ca o evolutie normala a fostului era suficienta.
Inca nu m-am obisnuit cu botul, dar probabil arata mult mai ok in realitate.
Imi place!
Modele atragatoare ar fi Skoda Octavia 3, ultimul Jetta, seria 5 F10 sclipiri de moment, mici tresariri de orgoliu, dar prea putine, asa ca RESPECT Lexus pentru ca a salvat concurenta in aceasta directie!
M3 si-a batut joc de putoarea aceasta japoneza si noul M3 care degraba apare il va bate mar si pe aceasta ligheoana .
TOTI VOR RIVALI cu BMW M3 sau M5 sau X6M si prietenii mei zic ca BMW nu stie a face motoare dar uite frate ca japonezii tot fac rivali nemtilor si inca nu iau invins , pana cand tot Mercedes-Benz e regele COMFORTULUI si BMW regele SPORTIVITATII.
Tu măcar ai fost in Germania ????
Ce vorbiti prostii in Germania din 100 de mașini care trec o intersectie spre exemplu in Stuttgart 95 % sunt mașini germane si poate vreo 5 mașini sunt sau franceze sau poate japoneze.
Eu personal am fost in Germania aduceam mașini la comanda si știi cât de greu era sa găsesc o Honda Civic sau Acord??? Din toți dealerii din Stuttgart nu prea gaseam nimic unica Honda care am gasito a fost intr-o suburbie Felbach e lângă Stuttgart , așa ca va rog nu vorbiti numai din date pe hârtie , Germania e mare nu e România si daca se vând vreo câteva zeci de mii de mașini japoneze sunt imprastiate peste tot si nu e cum va ganditiv voi.
Nemtii sunt patrioti si se considera natiune dominanta si niciodată marea majoritate nu va merge împotriva Germaniei poate se mai vând si alte mașini ma rog sunt mulți emigranti in Germania dar numai numărul lor e nesemnificativ.
Draga automarket se vede ca PSD-ul socialist comunist e la putere îmi stergeti toate comentariile mele indiferent ca sunt cenzurate sau necenzurate.
Trăiască tovarasul Iliescu si descendentii lui , ura , ura , uraaa!!!
Rusine sa va fie comunistilor ce sunteți .
Scuza-ma, dar unde vezi tu ca-ti sunt sterse comentariile? Primul tau comentariu este tot acolo, doar ca este ascuns, la fel ca toate care au mai multe voturi negative, dc crezi ca tu trebuie sa faci exceptie? Aceasta regula este pt toata lumea, ca e buna sau nu e o alta discutie.
P.S. Masini ca Honda Civic sau Accord nu prea gasesti DE VANZARE. Cine si le ia nu le vinde imediat pentru ca sunt de calitate. In timp ce BMW, Audi si Mercedes gasesti in cantitati industriale pe oriunde, pentru ca le schimba lumea (aia care oricat de nationalisti ar fi, mai si gandesc) pe masini japoneze sau chiar frantuzesti. Poate asa te mai luminezi si tu si iti dai seama de ce sunt la vanzare SH-urile germane si nu cele japoneze. De obicei cine vinde ceva, nu e multumit sau vrea altceva mai bun (ca si raport calitate/pret), ca sa pricepi si tu. Si dupa ce te mai uiti si la fata soferilor de masini germane (peste tot in lume), ai sa intelegi (sau nu) carei clase sociale (in mare parte) se adreseaza: 90% smecheri, iar 10% nu au condus in viata lor o masina japoneza sau nu au facut testdrive cu una, ca sa poata compara.
Scuza-ma si tu, tu spui ceva acolo, dar ori faci niste confuzii ori o faci intentionat, pai cine vinde ori nu este multumit ori vrea altceva, adica isi cumpara un nou Bmw, de aia gasesti multe la vanzare, pt ca sunt dorite si le schimba destul de repede, este mai plauzibil asta decat de placa cu service-ul si le schimba de proaste ce sunt dar dupa aia tot Bmw isi cumpara, ce chestie.
Dar sa le luam pe rand, e normal sa comapri dupa parerea ta Toyota Auris si Civic cu Bmw-uri si Mercedes-uri orice model? Daca da, esti in eroare. Binenteles ca vezi soferi germani care se duc la munca in mai multe Avensis-uri decat in serii 5, logic ca sunt mult mai ieftine, dar daca spui ca vezi mai multi decat cei cu Passat, Insignia, Octavia/Superb( le consider tot germane) atunci iar esti in eroare, ori dezinformezi, cum n-ai sa vezi mai multe Auris decat Golf.
Deci daca vrei sa discutam de preferinte Toyota vs VW de ex pe orice piata si-n lume, Toyota este preferata si de aia este numarul 1 in lume, PUNCT. Daca vrei sa vorbim de preferinte premium pe mai multe piete sau in lume, de ex Bmw vs Lexus, Bmw este numarul 1 in lume la mare distanta, PUNCT.
Asta cu 90% smecheri e buna rau, si te-ai uitat si peste tot in lume la fata soferilor de germane, bravo:)
Insa asta e doar parerea mea. Punct.
Din fericire exista atatea marci de masini pe lume (si vor mai apare) incat sa fie majoritatea populatiei care conduce multumita. Important e si ce conduci, dar si cum conduci, asa ca aveti grija: Viata are prioritate ! (nu BMW-ul sau Audi-ul cum cred unii)
Iar cu exemplul tau mi-ai fi convins, insa am condus atat Logan cat si Corolla destul de mult incat sa vad o diferenta destul de mare la capitolul stabilitate si confort, care nu se poate compara cu diferenta dintre BMW 116i si Auris. Insa chiar si aici iti dau dreptate. Sunt persoane care chiar daca au bani de Auris, merg cu Sandero si folosesc diferenta de bani in alte scopuri: unii prefera sa ajute copii, decat sa-si ia BMW sau Audi ca sa se dea smecheri si sa-i omoare.
Deci cand esti un om echilibrat si castigi cinstit banii, vei cauta in viata produse care sa-si merite banii. Cand banii curg, atunci iti permiti orice, chiar sa-ti iei si un Porche si in primele 4 ore de la livrare sa ajungi sa faci accident si sa-l pierzi in flacari, cum de altfel se intampla cu foarte multe masini "exotice".
Eu prefer sa fiu confundat cu un pensionar, decat cu un smecher. Si mai mult de atat, respect pensionarii si mi-e scarba de smecheri, din motive legate de cultura. Daca vei citi comentariile postate de BMW gen "M3 si-a batut joc de putoarea aceasta japoneza si noul M3 care degraba apare il va bate mar si pe aceasta ligheoana" vei intelege cam cine isi ia BMW. Si ca el sunt cu miile, mai ales la noi in tara.
Domnilor, daca imi permiteti un sfat ca sa nu va enervati: lasati-l in pare pe user-ul BMW... este mai optimis decat inginerii care lucreaza pentru BMW. Aceasta e concluzia la care am ajuns inca de acum 2 ani.
Eu nu sunt optimist după cum afirmi tu, dar nici pesimist.
Spun lucruri care le știu si care le-am văzut .
BMW in state nu are imagine mai proasta decât Lexus.
Eu sa va spun drept pe străzile din Chicago sau San Francisco vad mai multe M3-uri decât IS-uri.
Nu te mai lua de mine ca singur pupi in fund Volvo si Saab .
Măcar BMW se bate pentru primul loc in lume pe când alții au dat faliment( Saab)
Așa ca înainte sa te uiti in grădina altora mai bine privește la tine in grădina .
Si apropo, username-ul meu este LauCalin, nu LauCatalin si nici @laucolin (mcrae, probabil - de care sigur nu ai auzit).
Ai dreptate cu Toyota vs GM in SUA , nu sar in apararea userului @BMW, dar vreau sa lamuresc o chestiune in privinta Lexus pt ca se face o confuzie, majoritatea cred ca Lexus a pierdut prima pozitie la premium in SUA ( au fost cativa ani) datorita cutremurului, este fals, ei au pierdut prima pozitie la sfarsitul lui 2010, cutremurul a fost in primavara lui 2011, au pierdut totusi ceva din cauza lui, pozitia a 2-a si-au picat pe 3 unde sunt si acum, dar f interesant au inceput sa recupereze inca de la sf anului 2011 si-n 2012 au avut cea mai mare crestere dintre cei cu care se lupta, cu Mercedes si Bmw, deci au recuperat din plin pierderile cauzate de cataclism dar chestia este ca tot pe locul 3 sunt acum si cred ca acolo vor ramane o perioada.
Cat despre vanzarile Lexus la clasa medie, doar in Japonia este peste concurenta europena, adica nemteasca de fapt, in SUA a fost si sub Infiniti G si sub Audi A4, vorbesc de generatia veche de acum, dar parca nici A4 nu este vreo noutate absoluta si tot sunt departe, de clasa C sau seria 3 este o distanta si mai mare. Ei au fost cativa ani pe prima pozitie la general datorita RX-ului care a tinut grosul vanzarilor, americanii fiind mare amatori de SUV-uri luxoase dupa cum bine stie toata lumea, dar se pare ca nu mai este suficient. Dupa parerea mea vor fi intrecuti in SUA si de Audi in cativa ani la general.
Si referitor la problemele pe care le-a avut Toyota, gandeste-te ca acel tsunami a venit intr-o perioada extrem de proasta, cand Toyota cheltuia miliarde de dolari cu recall-ul, vanzarile scadeau, criza economica era foarte puternica in State, americanii loveau puternic in Toyota prin mass media, concurenta neloiala facuta inclusiv de alti japonezi (vezi Honda si sloganul "Masinile noastre nu raman fara frane"). Si cu toate astea Toyota s-a supus si a avut rabdare. Si ca sa vezi, i-a batut pe cei care au ponegrit-o cu propriile lor arme cand s-a dovedit ca totul a fost o facatura pusa la cale de americani. Ce a facut Toyota? Nimic, si-a vazut de treaba. Cate mari companii ar fi procedat asa? Nici nu vreau sa ma gandesc cum s-ar fi aprins cei de la VAG de exemplu.
Iar vanzarile mai slabe ale lui Lexus eu cred ca se datoreaza concurentei tot mai puternice venita din partea lui Audi si BMW. Nu neaparat ca Lxus ar fi masini inferioare. Nemtii au o strategie de marketing in opinia mea mai bine pusa la punct. Si este oarecum firesc, cand Lexus vinea foarte bine in State, Audi cel putin era o prezenta cam timida. Motiv pentru care trebuia sa recupereze cumva teren.
In plus, am abservat ca in State daca vrei sa fi diferit de restul nu iti mai cumperi un Cadillac sau Lexus, iti iei o masina europeana, un VW sau ceva premium. Este daca vrei trendul pe dos din Europa, unde masinile japoneze de multe ori sunt alese de cei care vor sa lase o alta impresie decat cei cu masini europene. :)
Samba, tu esti si mai praf, dar o sa am cu mine niste injectoare pt vapor, ca plimbarea prin toata lumea nu aveam de gand s-o fac cu masina oricum, deci daca e sa se strice vaporul , care nici astea nu mai sunt ce-au fost, o sa am rezerve de piese la mine, e mai nasol cu avionul dar noroc ca n-au motoare diesel. Tu continua pe "PA" sa dezinformezi c-o faci bine, gen " chiar si nemtii prefera acum mai mult Lexus decat Bmw"...si mai primesti si voturi pozitive pe acolo, probabil ca esti simpatic in aberatiile tale, dar aici e mai greu, deci axeaza-te pe "munca " ta doar acolo
Nu am dreptul la replica? indiferent de va place ce răspund sau nu e opinia mea si nu am înjurat pe nimeni de sa-mi ascundeti comentariile.
Trăiască USL-ul si Iliescu România a votat se simte peste tot, prețuri, justiție , sit-uri, cenzura...
Te salut cu respect eu si gasca mea (saabcuantic, ztele si cei de la Automarket) de la cafeneaua de la opera. Ca deh, noi suntem mai culti de felul nostru... de-asta "uram" marca BMW si ne place orice altceva. Si unde e locul mai potrivit sa vorbesti despre masini? La opera, noi asa consideram. Dar si Dan e baiat misto. Ce zici, Dane, te bagi in gasca noastra? :))
Ah, si daca mai vrei sa mai scrii in numele meu (cu username-ul LauCalin si sa spui ca sunt un prost care nu stie ce e aia masina pentru ca nu ii place BMW, te rog sa o mai faci) promit ca nu ma supar, pe tine nu prea as avea cum ;)
Way da mai sunteti folosofi...
nu stiti nici o boaba da o faceti pe desteptii.
Voi aburiti de prostie ...
O lume intreaga stie de MERCEDES-BENZ S600 si BMW M3 de masini super masini si voi le puneti in aceiasi oala cu rasurile voastre de saab-uri traaburi ...
Da mai fac si altii mijloace de transport dar la "mijloace de transport" si raman , super masini produc doar nemtii.
Americanii care au bani nici nu dau banii pe LEXUS .
EU am fost anul trecut la salonul auto din CHICAGO si la MERCEDES-BENZ S550 era rand sa intre negrii in el sa stea vreo cateva minute sa savureze pielea aspirata de pe scaune si lemnul de nuc din interior pe cand la standul lexus nu erau nimeni in rand chiar imi era interesant cati sunt acolo in rand sa vada panerul de LS600 si sa va zic cati erau in rand sa vada LS-600 ? nimeni. erau vreo doi inauntru si au coborat in vreo 2 minute si pe urma am urcat eu sa vad ce reprezinta mult iubita marca a loale (laucalin si ztele,saabcuantic) sa va zic ce am vazut o TOYOTA LUXOASA si mai mult nimic ., dar deacolo si pana la MERCEDES-BENZ era o scara inalta tare de tot , in MERCEDES-BENZ mult mai mult SPATIU , si CALITATE , scaune mai confortabile DESIGN mai reusit atat interior cat si exterior .
DIN PACATE numai voi vedeti concurenta mai buna ca MERCEDES-BENZ S-class cea mai reprezentativa masina din lume sta la dispozitia cca 50 de presedinti de tari, mai mult decat LEXUS si alte ligheone.
VISATI mai departe in visul vostru sumbru , ca visurile voastre sunt dar la voi in cap nu si in lume la oameni.
TOYOTA se vinde ca vine din alte clase de masini nu se compara cu BMW sau MERCEDES e o masini mult mai simpla si inferioara e o masina fiabila de lucru practica simpla si rezistenta ca doar sunt simple ce se poate defecta ?
De aia si oamenii aleg toyota care nu au bani ca toyota e CHEAP si buna.
Si eu am un BMW,dar nu-l recomand nimanui.Este alegerea mea.Fiecare sa-si ia ce vrea.Ca sa intelegi cum esti,trebuie sa-ti mearga mintea.
Way da mai sunteti folosofi...
nu stiti nici o boaba da o faceti pe desteptii.
Voi aburiti de prostie ...
O lume intreaga stie de MERCEDES-BENZ S600 si BMW M3 de masini super masini si voi le puneti in aceiasi oala cu rasurile voastre de saab-uri traaburi ...
Da mai fac si altii mijloace de transport dar la "mijloace de transport" si raman , super masini produc doar nemtii.
Americanii care au bani nici nu dau banii pe LEXUS .
EU am fost anul trecut la salonul auto din CHICAGO si la MERCEDES-BENZ S550 era rand sa intre negrii in el sa stea vreo cateva minute sa savureze pielea aspirata de pe scaune si lemnul de nuc din interior pe cand la standul lexus nu erau nimeni in rand chiar imi era interesant cati sunt acolo in rand sa vada panerul de LS600 si sa va zic cati erau in rand sa vada LS-600 ? nimeni. erau vreo doi inauntru si au coborat in vreo 2 minute si pe urma am urcat eu sa vad ce reprezinta mult iubita marca a loale (laucalin si ztele,saabcuantic) sa va zic ce am vazut o TOYOTA LUXOASA si mai mult nimic ., dar deacolo si pana la MERCEDES-BENZ era o scara inalta tare de tot , in MERCEDES-BENZ mult mai mult SPATIU , si CALITATE , scaune mai confortabile DESIGN mai reusit atat interior cat si exterior .
DIN PACATE numai voi vedeti concurenta mai buna ca MERCEDES-BENZ S-class cea mai reprezentativa masina din lume sta la dispozitia cca 50 de presedinti de tari, mai mult decat LEXUS si alte ligheone.
VISATI mai departe in visul vostru sumbru , ca visurile voastre sunt dar la voi in cap nu si in lume la oameni.
TOYOTA se vinde ca vine din alte clase de masini nu se compara cu BMW sau MERCEDES e o masini mult mai simpla si inferioara e o masina fiabila de lucru practica simpla si rezistenta ca doar sunt simple ce se poate defecta ?
De aia si oamenii aleg toyota care nu au bani ca toyota e CHEAP si buna.
BMW M3 cel mai tare: http://www.youtube.com/watch?v=U190wDNzROM
Si super sigure ambele marci: http://www.youtube.com/watch?v=tsPaKreY-6c
Eu am crezut ca masinile bune sunt alea sigure, nu care au cei mai multi cai putere ... dar gusturile oamenilor cu bani nu se discuta ...
Pentru cei care nu stiu: BMW-urile sunt pentru sosele, nu amfibii: http://www.youtube.com/watch?v=PsDLs1rwIMg
Si nici M5 nu e bun iarna: http://www.youtube.com/watch?v=mMnR5vbIyNw
Nici seria 7: http://www.youtube.com/watch?v=HxjoyfWN23o
Iar in mare intri cu barca, nu cu BMW-ul: http://www.youtube.com/watch?v=YDaHA39EwhQ
Si pentru ca germanii au cele mai tari autostrazi fara limite si produc cele mai bune masini: http://www.youtube.com/watch?v=YrazYiP-NAo
Concluzie: cine isi ia BMW oare ?
Un dalbaiob de Laucalin își ia BMW .
Oricum sunt perfect de acord cu punctul de vedere si ca ai definit o parte (mai mica sau mai mare) din categoria celor care-si iau BMW.
Eu nu mi-am permis, ca se ataca foarte repede, sunt foarte recalcitranti, periculosi in trafic si mandri de BMW, ca germanii de natia lor. Nu le sta nimic in cale, pana au ghinionul sa se intalneasca cu cate un TIR.