- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Lexus GS, în România de la 53.300 euro
Doamne cat de batut in cap poti fi omule!!!
Nu vrei tu sa te uiti mai departe la Campionatul European de "Folbal" ?...
http://www.youtube.com/watch?v=-7asJfrCzbQ
Nu ma mira cu nimic nivelul vanzarilor mult sub trio!
@CM ai avut ocazia sa cunosti un Avensis si asa iti dai cu parerea ca e peste concurenta europeana ca asa ai auzit tu sau ti-a zis cineva ori eventual ai citit pe Automarket.
Sper sa ai ocazia sa cunosti in realitate macar un model premium european, sa-l si conduci si apoi o sa-ti schimbi parerea. Bazeaza-te pe fapte reale, nu din auzite. Si eu credeam ca Is220d este peste 320d pana cand am mers cu unul si am ramas dezamagit, chiar daca avea toate optiunile posibile; faza ca sunt mai fiabile a ramas un mit stiind cati bani a bagat proprietarul in japoneza.
Depinde pe ce pui accentul si depinde de preferintele personale. Clar au mai multe optionale nemtii, clar au motoare mai sportive si cu consum ceva mai mic.
Daca asta cautai la o masina atunci si eu as fi ramas dezamagit de IS. Daca insa cauti motor cat de cat silentios (vorbim de diesel), fiabilitate sau mai ales materiale si finisari atunci 320 este o dezamagire si mai mare.
Cine a mers cu adevarat cu ambele si nu doar s-a uitat prin geamul omului trebuie sa aibe puterea sa recunoasca diferentele si intr-un sens si in celalalt.
http://motors.shop.ebay.com/Cars-Trucks-/6001/i.html?_dmpt=US_Cars_Trucks&_mqf=0&_qfkw=1&_trksid=p4506.c0.m273&_fpos=90604&_lsbx=0&_fspt=0&_flso=0&Make=Lexus&Model=GS
Muncesti o viata intreaga, scoala, liceu, facultate, etc, mai lucrezi 5-10 ani pana iti permiti un automobil dupa pofta inimii si fleoshc ... ceasul rau, pisica neagra ... iti iei legzuz. Wow! Mai bine donezi banii aia unor nefericiti si cu ce primesti inapoi de la taxe iti iei o masina. In care sa te simti om, nu maimutoi impaiat.
Aragazul asta pe 4 roti ar trebui sa fie masina de servici pentru toti parlamentarii romani. O "masina" pentru escroci de la o firma de tepari.
P.S. Nu ca ar mai conta prea mult la nivelul asta, dar cum spunea si primul comentator, cea mai slaba tinichea, cu pretul cel mai mare (11000 de euro peste BMW). Wow again!!! Trebuie ca le fileaza o lampa la mansarda.
iar audi e audi si vw e vw
Nu stiu la ce te-ai referit cand ai zis de finisaje si materiale folosite. Comparand cu IS la nivel de echipare asemanator, BMW sta mai bine, vorbesc in cunostinta de cauza. Ambele masini de care vorbesc aveau insertii de lemn si vreau sa spun ca la Lexus parea un amalgam de plastic ieftin.
Vorbind de performante, IS era mai lenes pe demaraj, in ciuda faptului ca avea 177CP iar BMW-ul 163, plus ca cel din urma avea un consum de carburant putin mai mic.
Costul intretinerii unui IS este mult mai mare avand in vedere originea pieselor, ca sa nu mai zic ca la achizitionarea masinii ai dat mai mult. Reviziile sunt mai scumpe la IS220 plus ca si impozitul e mai mare.
Nu vreau sa zic ca Lexus nu e premium sau ca e "praf", etc. dar se situeaza in spatele clasamentului.
Te uiti si tu pe pozele din reviste si deschizi gura.
Ti-ai dat singur cu ciocanul peste mana.
Hahahahahaha