Lexus GS, în România de la 53.300 euro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Lexus GS a debutat pe piaţa din România. Modelul are un preţ de pornire de 53.300 de euro cu TVA inclus şi este oferit în două versiuni de motorizăre şi trei niveluri de echipare pentru piaţa internă. Cea mai scumpă versiune a lui Lexus GS costă 78.950 euro cu TVA inclus pe piaţa din România, preţul fiind valabil atât pentru versiunea F-Sport a lui GS 450h, cât şi pentru versiunea Luxury a lui GS 450h. Noua generaţie a modelului aduce cel mai mare ecran LCD folosit pe un model de serie, ecran cu o diagonală de 12.3 inch, oferit în compania unui sistem audio Mark Levinson 7.1 cu 17 difuzoare.
Lexus GS 250 are un motor V6 Dual VVT-i de 2.500 cmc, care oferă 209 CP la 6.400 rpm şi 253 Nm la 4.800 rpm. În standard, această versiune are o transmsiie automată cu şase trepte şi este capabilă să accelereze de la 0 la 100 km/h în 8.6 secunde. Viteza maximă a lui Lexus GS 250 este de 230 km/h. Între timp, consumul mediu de carburant al acestei versiuni este de 8.9 litri la sută.
La fel ca fratele său hibrid, acesta are suspensie faţă cu braţe duble şi suspensie spate multi-link, care sporesc manevrabilitatea acestui model.Între timp, fratele său hibrid, GS 450h, este echipat cu un motor V6 Dual VVT-i de 3.456 centimetri cubi, care funcţionează în ciclul Atkinson şi este susţinut de un sistem hibrid. Propulsorul cu ardere internă dezvoltă 292 CP la 6.000 rpm, în timp ce puterea totală a sistemului hibrid este de 345 CP. Motorizarea hibridă a lui Lexus GS are nevoie de 5.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, în timp ce viteza maximă este de 250 km/h. Consumul mediu al lui Lexus GS 450h este de 6.0 – 6.2 litri la sută, în funcţie de versiunea aleasă.
Pe lângă noul sistem multimedia şi afişajul Head-Up Display îmbunătăţit, Lexus GS are un nou sistem de navigaţie, care are o funcţie de preluare a informaţiilor din trafic şi poate să localizeze un loc de parcare gol şi să informeze şoferul privind taxele de parcare. În raport cu generaţia precentă, lansată în 2005, Lexus GS are un set de suspensii mai rigide, materiale de calitate superioară, un rezervor cu o capacitate mai mare şi un nivel mai bun al dinamicii şi al confortului. Siguranţa este asigurată de cele zece airbag-uri de la bord, incluzând airbag-uri pentru genunchii pasagerilor din faţă în standard şi de sisteme active precum cel de monitorizare a unghiului mort, sau cel de avertizare la trecerea involuntară peste linia continuă.
CLICK AICI pentru a citi testul Automarket.ro cu noul Lexus GS 450h.
NOUL Lexus GS vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Lexus GS 250 |
209 | 8.9 | 8.6 | 53.300 |
Audi A6 2.8 FSI Multitronic |
204 | 7.4 | 7.7 | 47.400 |
BMW 520i |
184 | 6.8 | 7.9 | 42.656 |
Mercedes-Benz E250 BlueEfficiency | 204 | 6.6 | 7.7 | 47.771 |
*fără promoţii şi alte oferte speciale
Via | Lexus | Video - Lexus România
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Lexus in Romania
-
Lexus IS facelift Preţ: 41.950 - 48.900 €
-
Lexus LC Preţ: 99.950 - 115.900 €
-
Lexus LS Preţ: n/a - 146.100 €
-
Lexus NX facelift Preţ: 43.950 - 66.800 €
-
Lexus RC Preţ: 48.100 - 95.900 €
-
Lexus RX Preţ: 48.450 - 85.600 €
-
Lexus UX Preţ: 53.603 €
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Doamne cat de batut in cap poti fi omule!!!
Nu vrei tu sa te uiti mai departe la Campionatul European de "Folbal" ?...
http://www.youtube.com/watch?v=-7asJfrCzbQ
Nu ma mira cu nimic nivelul vanzarilor mult sub trio!
@CM ai avut ocazia sa cunosti un Avensis si asa iti dai cu parerea ca e peste concurenta europeana ca asa ai auzit tu sau ti-a zis cineva ori eventual ai citit pe Automarket.
Sper sa ai ocazia sa cunosti in realitate macar un model premium european, sa-l si conduci si apoi o sa-ti schimbi parerea. Bazeaza-te pe fapte reale, nu din auzite. Si eu credeam ca Is220d este peste 320d pana cand am mers cu unul si am ramas dezamagit, chiar daca avea toate optiunile posibile; faza ca sunt mai fiabile a ramas un mit stiind cati bani a bagat proprietarul in japoneza.
Depinde pe ce pui accentul si depinde de preferintele personale. Clar au mai multe optionale nemtii, clar au motoare mai sportive si cu consum ceva mai mic.
Daca asta cautai la o masina atunci si eu as fi ramas dezamagit de IS. Daca insa cauti motor cat de cat silentios (vorbim de diesel), fiabilitate sau mai ales materiale si finisari atunci 320 este o dezamagire si mai mare.
Cine a mers cu adevarat cu ambele si nu doar s-a uitat prin geamul omului trebuie sa aibe puterea sa recunoasca diferentele si intr-un sens si in celalalt.
http://motors.shop.ebay.com/Cars-Trucks-/6001/i.html?_dmpt=US_Cars_Trucks&_mqf=0&_qfkw=1&_trksid=p4506.c0.m273&_fpos=90604&_lsbx=0&_fspt=0&_flso=0&Make=Lexus&Model=GS
Muncesti o viata intreaga, scoala, liceu, facultate, etc, mai lucrezi 5-10 ani pana iti permiti un automobil dupa pofta inimii si fleoshc ... ceasul rau, pisica neagra ... iti iei legzuz. Wow! Mai bine donezi banii aia unor nefericiti si cu ce primesti inapoi de la taxe iti iei o masina. In care sa te simti om, nu maimutoi impaiat.
Aragazul asta pe 4 roti ar trebui sa fie masina de servici pentru toti parlamentarii romani. O "masina" pentru escroci de la o firma de tepari.
P.S. Nu ca ar mai conta prea mult la nivelul asta, dar cum spunea si primul comentator, cea mai slaba tinichea, cu pretul cel mai mare (11000 de euro peste BMW). Wow again!!! Trebuie ca le fileaza o lampa la mansarda.
iar audi e audi si vw e vw
Nu stiu la ce te-ai referit cand ai zis de finisaje si materiale folosite. Comparand cu IS la nivel de echipare asemanator, BMW sta mai bine, vorbesc in cunostinta de cauza. Ambele masini de care vorbesc aveau insertii de lemn si vreau sa spun ca la Lexus parea un amalgam de plastic ieftin.
Vorbind de performante, IS era mai lenes pe demaraj, in ciuda faptului ca avea 177CP iar BMW-ul 163, plus ca cel din urma avea un consum de carburant putin mai mic.
Costul intretinerii unui IS este mult mai mare avand in vedere originea pieselor, ca sa nu mai zic ca la achizitionarea masinii ai dat mai mult. Reviziile sunt mai scumpe la IS220 plus ca si impozitul e mai mare.
Nu vreau sa zic ca Lexus nu e premium sau ca e "praf", etc. dar se situeaza in spatele clasamentului.
Te uiti si tu pe pozele din reviste si deschizi gura.
Ti-ai dat singur cu ciocanul peste mana.
Hahahahahaha