Lexus GS F este cel mai nou model al gamei de performanță a japonezilor. Deși a fost prezentat în premieră în luna ianuarie a anului curent, niponii au revenit în fața publicului cu o galerie foto completă a noii berline de performanță care poartă inițiala Fuji Speedway, circuitul pe care sunt dezvoltate toate modelele sport ale companiei. După cum știți, Lexus GS aparține segmentului E, deci se luptă cu modele precum BMW Seria 5, Audi A6 și Mercedes-Benz E-Klasse, deci varianta de performanță a lui GS are în față rivali puternici și cu reputații stabile.
În fața acestora, Lexus GS pare să fie competitorul modest din Japonia, pentru că anunță doar 477 CP din V8-ul său aspirat de 5.0 litri. Spre comparație, BMW M5 asigură 600 CP dintr-un propulsor V8 twin-turbo în cea mai performantă variantă oferită până acum, iar Mercedes-Benz E63 AMG anunță 585 CP în cea mai performantă variantă a sa. Chiar și în variantele obișnuite, M5 și E63 AMG au aproape 100 CP în plus față de rivalul lor de la Lexus, ca să nu mai aducem în discuție diferența de cuplu motor, de 173 Nm în favoarea lui E63 AMG S și M5.
Pentru că ambele au motoare supraalimentate de 4.4 litri în timp ce Lexus a optat pentru o unitate aspirată de 5.0 litri, care asigură doar 527 Nm. Puțin în comparație, dar destul de mult dacă ne raportăm la un model uzual de clasă E.Japonezii încă nu au detaliat performanțele de care este capabil GS F, dar suntem siguri că nu se apropie de cele 3.9 secunde care necesare lui BMW M5 30 Jahre Edition pentru a accelera de la 0 la 100 km/h și cu siguranță că nu se va atinge de cele 3.6 secunde ale lui E63 AMG S cu tracțiune integrală.
Via Lexus
on topic: Parca abundenta asta exagerata de muchii ascutite care de care mai bling din "noua filozofie de design" imi contureaza tot mai tare parerea unui design fortat, umflat cu pompa. Cat priveste performantele E63-ul il maninca cu fulgi cu tot!
@MPT, nu-s Ivanoff. Cat despre performantele E63(ouale) -lui e clar ca ''il mananca cu fulgi'' , nici macar nu s-a afisat fisa tehnica cu performantele lui GS F si deja ''expertii auto'' stiu ca va fii sub dinainte :))))......... Acum stau si ma gandesc ce va face VAG , va mai pupa prima a treia pozitie ca lider sau a patra sub Kia-Hyundai ? :))))
Mi-ai lăsat un gust amar ȋn gura inimii…Mereu te-am socotit un tip iscusit, cu toate că, din fire, mă zgârcesc la complimente. Dar evident că nu așa se comportă un om de la care aștepți pilde pe măsura portretului schițat. Ce decepție, Dan Grecu! Iartă-mă că te-am supraestimat.
Iar dacă acum vii tu, Mafia, să torni gaz peste foc, cu satisfacție tâmpă, de “ȋnvingător”, atunci nici tu n-ai străluci moralmente! N-am uitat că ai promis că vei arăta “altfel” pe AM după 1 ianuarie 2016, adică logat (evident, cu numele “Mafia”, căci așa ți-ai ȋnceput aventura pe aici), excluzând orice altă identitate…A, o altă regulă capitală trebuie să fie următoarea : “pugilism” să nu mai prestezi cu nimeni, nici măcar dacă ai fi provocat! Numai după aceea voi reveni la sentimente bune față de tine și DG.
On topic: nu-mi place ce voi afirma, dar, ȋn momentul de față, mașinile americane și japoneze n-au cum să se “lupte” cu cele germane fiindcă și ele sunt tot germane!!! Veți strâmba din nas: “Ce aiureală este asta pe care tocmai ai spus-o?”. Totul este german la ele, și pe dinăuntru, și pe dinafară. Dacă m-aș trânti jos, lângă ele, probabil că tot germane le-aș vedea și pe dedesubt. N-o să-mi “i-a” nicio răsuflare, Mafioffalescu. Care “nouă filosofie de design” ? Nimic nu mai respiră personalitate astăzi. Ȋn final, totul va converge către ideea “economică” de Global Architecture.
Nu vorbesc “axiomatic”. Fiecare este liber să emită orice concluzie. A mea este aceasta, pe care o bat ȋn cuie cu barosul.
Să nu se ȋnțeleagă că eu consider că toate mașinile pot fi confundate pe stradă ȋntre ele – nici chiar așa. Pur și simplu, Toyota, Lexus, Cadillac, Chevrolet (US) și Buick (ordine pur aleatorie) ȋmpărtășesc alura caracteristică a sedanurilor germane (chiar dacă fiecare ȋn parte propune, totuși, câte ceva distinct, dar insuficient ȋn ansamblu pentru a mă sensibiliza). Evident, și alte mărci decât cele americane și japoneze. Iar pe toate, și germane, și non-germane, le pot admira oarecum pentru unele valențe premium (ceea ce ați observat că practic regulat), dar atât. Și cu asta basta.
M-am săturat de contururile care par umflate cu pompa, “supraponderale”. Poate că “mașinile” actuale sunt dedicate generației “fast food”, dar mie mi-e dor de aspectul paralelipipedic de altădată, reliefat de muchiile ȋn general drepte și ascuțite. De pildă, unde sunt carcasele de tip Brougham?
In final te iert totusi pentru faptul ca m-ai supraestimat, fii mai atent pe viitor, oamenii nu sunt ceea ce par.
Iti cumpar eu funie ! Sau pistol ce preferi. Numai pune mana si termina o data cu viata ta. Ne plictisesti teribil !
Banuiesc ca toata lumea il stie pe fraierul cu BMW care si l-a luat la topor in fata salonului auto de la Frankfurt:
https://www.youtube.com/watch?v=AFEvzoKT6nk
La fel multi ii stiu pe cel ce si-au luat Audi si acum il plimba pe platforma plin de stickere cum ca e cea mai proasta masina.
Deunazi vazui in corean care cu o crosa de golf isi distruge al lui superb Mercedes S63 AMG de 200.000 euro:
https://www.youtube.com/watch?v=Du003tnXxHI
Astept de la astia CARE SE CRED meseriasi un videoclip in care un proprietar de Lexus isi distruge masina pentru ca s-a stricat si e nemultumit de investitie :)
Diferenta intre Lexus si restul, e ca Lexus face masini si astia germani cu fumuri in cap, fac cam ce face VW, vand abureli pentru clientii limitati.
Acum nu m-o luati in nume de rau, dar cand iei o chestie germana cu 4 roti in conditiile in care poti lua de aceeasi bani super MASINA, chiar sunteti FOARTE limitati si meritati sa patiti exact ca astia care dau o caruta de bani si raman cu ... cheile in mana, ca sa nu zic altceva.
Si dupa ce ca fac prostia sa cumpere jafurile, mai si arata lumii ce isprava au facut.
Haideti baieti, mai puneti mana pe carte si vedeti ca va scade valoarea la jucariile voastre cu 4 roti pe zi ce trece. S-ar putea sa va vindeti jafurile de BMW si Audi pentru 2 lei in curand, daca vi le va mai cumpara cineva mai limitat ca voi =))
http://www.supertightstuff.com/wp-content/uploads/2009/02/is-f-exhausts.jpg
Vezi ca pentru voi, astia "experti", e de vanzare un I8 ieftin, cel mai meserias "supercar":
http://www.autolatest.ro/stiri-masini/vand-bmw-i8-din-dezmembrari-cu-12-000-euro-visul-romanilor-care-cumpara-piese-din-dezmemberari
Duceti-va repede ca e pomana, daca mai asteptati putin gasesc baietii inca unul defect si-l iau cu 10.000 euro, apoi muta piesele de pe unul pe celalalt si vi-l dau cu doar 80.000 euro, o pomana curata avand in vedere ca nou e 126.000 =))
Dar de, o sa aveti masina de cocalar adevarat.
Hai succes si bucurii !
Acum nu stiu daca jaful ala de I8 a fost implicat in accident si a luat foc sau e opera de arta a vreunui proprietar care fiind foarte multumit de achizitie i-a dat foc =))
Oricare ar fi varianta, nimic nu e de mirare fiind vorba de un jaf ordinar pe care nu-l poti controla.
Cum au facut asta ? simplu, dar inteligent. Practic prin inlaturarea a catorva centimetri de teava de esapament, Lexus GS si IS ofera cel mai bun raport cal putere / metru liniar de teava, de pe piata.
Daca vei mai citi putin, vei vedea ca Toyota este cel mai valoros brand auto din lume, dupa care vin si restul.
Cei care citesc, stiu si de ce.
BMW inca vinde bine pentru ca multe iau foc sau sunt daune totale. In viitor se va schimba si situatia asta, ca se vor satura multi sa le tot dea foc si vor trece la masini, nu jafuri cu pretentii de masini.
In momentul de fata nu as da nici 2 lei pe un BMW, fie el si seria 7 care se poate parca din telecomanda.
Dar banuiesc ca pentru ei valoarea brandului nu sta in sigla si acum fac ei cu totii ceva pe valoarea BMW :)
Am fost destul de la subiect ?
Parca libertatea de exprimare era un drept al omului.
Si pe aici vad doar comentariile cocalarilor cu BMW, restul parerilor fiind ascunse.
Deci asta arata in ce tara de toata jena traim, unde numai cocalarii au dreptul la o parere, toti ceilalti fiind cenzurati.
@dan_grc: ti-am dat si eu un like, ca tu esti reprezentantul suprem al celor mai tari soferi din lume.
Vedeti ca sunt masini germane la oferta: proaspat aduse pe platforma.
Chiar daca ele sunt dauna totala, pentru voi daca semnul e intact sunt cele mai bune.
Ar fi bine daca cineva ar adapta imnul tarii si ar compune: "Cocalari treziti-va!"
De ani buni BMW este sub Lexus la fiabilitate. Nu sunt ele mai sportive, dar decat cu BMW-ul in pom ca boul, mai bine in Lexus ca istetul.
Constat cu tristete ca in Romania unii nu sunt in stare sa construiasca o autostrada fara sa apara fisuri si sa fie inchisa, iar altii super destepti isi dau ei cu parerile despre super masini care ajung la 100 km/h in mai putin de 4 secunde.
Si mai consat ca cel mai "destept" comentator pe aici e un BMW-ist care isi da cu parerea si despre Lexus, cand el nu are habar ce inseamna masina adevarata si si-a luat BMW.
Asta intareste ideea ca aceasta clasa a cocalarilor este inca bine reprezentata in Romania.
In poza nu vad nici un Lexus, dar pentru tine cineva a abandonat un jaf de BMW =))
Desigur nu putea sa abandoneze Lexus, ca asta e masina adevarata, in schimb de un jeg de BMW te poti lipsi mereu :)
De ce nu merg astia pe forum-uri cu oameni inteligenti, care discuta doar de Lexus ? Pentru ca acolo trebuie sa iti faci cont si astia ar fi banati in max 2 saptamani, la cate tampenii spun. Eu daca as fi posesor de Lexus, mi-ar fi rusine sa discut cu un asemenea bolnav.
Pe AM fiecare scrie ce-l toaca capu si tot ei latra ca li se fura libertatea de exprimare. Oricum, argumentul tau ramane valid:
ar trebui sa se care de aici, ca oricum suntem niste cocalari obositi, fara "cultura automobilistica".
Dar Romanul asa-i, crede ca daca are un Daewoo cu jante cromate si un strut bar pe o masina cu 130 de cai (bwahahahah), se crede automat un reper in industria si piata auto. Adevaru-i ca si eu am avut multe Daewoo-uri si am fost foarte multumit: nici masina de spalat si nici fierul de calcat nu m-au lasat balta si pun pariu ca televizorul ce l-am avut in '95, merge si astazi.
Dar e grav cu un singur neuron pe intuneric.
Cand zic un singur neuron ma refer la unul pentru toti astia de aici, deci fiecare are cate o parte mica.
Si nu te ingriji, se uita lumea si pe alte forumuri si citesc multe alte articole:
http://www.4tuning.ro/bloguri/ganduri-octanice/2012/07/19/de-ce-are-bmw-o-imagine-de-ccat-in-romania/
http://www.4tuning.ro/bloguri/ganduri-octanice/2015/09/07/am-aflat-de-ce-cu-cat-e-mai-scumpa-masina-cu-atat-e-mai-mare-nesimtirea-soferului/
De exemplu articolele astea cred ca a fost inspirate de voi.
Nu vezi ca multi le abandoneaza peste tot: parcari SUA, parcari prin Paris ... deci masini de care te poti lepada, ca mai bine pe jos decat cu ele.
A se vedea ca BMW are o imagine de ciocolata peste tot, nu doar in Romania. In Romania doar e asociata cu, cocalarimea.
@LauCalin: ti-am apeciat foarte mult constatarea "Si pana la urma, ce vina ar avea masina, oricare ar fi ea, daca soferul e un dobitoc?" SI mai mult ii apreciez pa aia care recunosc si le dau foc sau le distrug. Tot respectul pentru ei :)
Daca deocamdata BMW e pe locul 2 ca cel mai apreciat brand auto, prevad ca in 2-3 ani va iesi din "top 3" si se va duce puternic la vale dupa VW.
Asta desigur nu va influenta deciziile de cumparare ale romanilor, ci chiar le va favoriza. Veti putea lua SH-uri obosite din Germania foarte ieftin pentru ca ei vor vrea sa scape de ele cat mai repede.
1 BMW 24.62
2 Toyota 21.78
3 Mercedes 16.11
4 Honda 12.65
5 Nissan 9.85
6 Volkswagen 8.52
7 Ford 7.03
8 Audi 4.7
9 Hyundai 3.6
10 Lexus 3.39
In 2015 avem asa:
1 Toyota 49.05
2 Bmw 37.2
3 Mercedes 36.7
4 Honda 23
...............
15 Mini 4.2
Cifrele sunt in miliarde de dolari, deci in 2012 Lexus prindea top 10, astazi nu este nici in top 15, chiar daca s-au mai schimbat cateva pozitii, toata lumea a crescut, unii foarte mult, Lexus in cel mai fericit caz a ramas pe loc, daca nici 4.2 miliarde nu valoreaza.
Și crește în timp ce alții scad cu 5%
Ia mai vezi tu ce valori găsești.
Acum, că m-am “răcorit”, ia zi-le tu ȋncă o dată, @M5, cum se prezintă realitatea…Neȋndoielnic, Universul nu se ȋnvârte ȋn jurul lui BMW și Lexus (apropo, ce paradox: primul este prea abundent ȋn Ro, iar al doilea ca floarea de colț).
Asta e, n-avem ce să facem: aici nu este Automarket, ci Autocloset. Masca pe figură!
Pur și simplu ȋncerci să “furi” Unicului Judecător (Cel de Sus) menirea și puterea de a face dreptate. Mafia va da socoteală ȋn ziua aceea știi tu care, așa că, ȋn locul tău, eu aș sta absolut liniștit ȋn această privință certă, ba chiar l-aș ȋndemna cu zâmbet larg: “Scrie orice vrei și maculează-mă ȋn fel și chip, căci nu-ți dai seama că-ți ȋngrămădești singur pe cap, de bună voie, cărbuni aprinși”. Dar na! (prea) laicul, “demnul”, “autonomul”, “evoluatul” și “integratul ȋn Europa” Dan Grecu știe el mai bine cum să procedeze…Hm, cum să accepte el să-l asculte pe schizofrenicul și misticul de @inexorabil, alias campionul detașat al “minusurilor” pe AM?
PS: Ai ȋnțeles total pe dos – expresia “portretul schițat” se referea la mine (adică portretul tău moral ȋl schițasem eu), deci n-am insinuat că te-ai fi descris singur (bașca favorabil), caz ȋn care, desigur, ar fi trebuit să scriu “autoportretul”. Frumoasa doamnă Limba Română…
@@dan_grc , sau mai bine zis ''anonimul'', nu stiu cine esti, dar ai toata aprecierea mea. Ma bucur ca mai sunt si useri ca tine pe aici. Oricum, te lupti aproape degeaba cu ''inginerul'' asta cu Bemve , ce sa mai restul sunt niste fraieri, numai el cu Bemve este cel mai ''cool'' , aceasta frustrare familiara ca si a lui o intalnesc cam des in trafic in viata cotidiana, acolo unde ''pilotii'' cu Bemveuri isi depasesc toate limitele .
Salut inexorabil! Nu eu sunt userul ''anonim'' . Chiar acum mi-am amintit sa mai arunc un ochi la acest articol. E in regula! Nu trebuie sa te superi pe Dan Grecu, e ceva familiar pt un posesor de Bemve sa isi etaleze in asa fel frustrarile jignind si scuipand seminte pe geam. Pur si simplu altceva nu-i poti invata, asta le e mentalitatea. Cand ii arati ca greseste, isi etaleaza frustrarile fata de interlocutor. Cat despre Lexus, a zis-o deja userul anonim, peste tot in clasamente chiar si la nemti acasa acest brand face legea. Lexus are cea mai mica rata de defecte din industria auto la nivel mondial. Lexus este cea mai verde marca premium, fiind prima care a oferit publicului masini hybrid de lux, in curand se vor axa pe hidrogen, pe cand BMW nici macar la stadiul de concept nu e. Au scos si ei Hidrogen 7, adica un sistem de propulsie care a esuat lamentabil datorita felului in care a fst gandit, acesta functiona la fel ca pe principiul unei masini cu GPL, nu era 100% fuel cell. Calitatea materialelor din Lexus este net superioara oricarei marci premium germane, si asta iti dai seama doar odata ce te-ai urcat intr-un Lexus. Eu am avut ocazia sa ma urc in noul LX570 la salon cand am calatorit in Europa, si mi-am pus intrebarea : daca un facelift arata asa, atunci o viitoare generatie cum va arata ? Calitatea interioara depasea si finisajele sunt net superioare SUV-urilor germane, poate doar Escalade s-al egaleze, dar in off road nu-l va bate, si asta fiiindca un LX570 ascunde in spate un veritabil Land Cruiser 200, adica o intreaga inginerie tehnica + experienta Toyota de zeci de ani in domeniul offroad.
Aici galeria de imagini:
http://www.lexus.com/models/LX/gallery
Degeaba te străduiești să descrii ȋn culori pastelate și ȋntr-o ambianță de vis feblețea ta de companie; sunt surd și orb din naștere, deci nu vei reuși să mă scoți din fanteziile mele morbide: eu m-aș sui ȋn Buick Regal GN, Oldsmobile 98 RB sau Pontiac Fiero GT. Știi cum se spune: fiecare cu stolul lui…
Te ȋncumeți să concepi tu (sau voi, câți oți fi, că deja m-am tâmpit la creieri) un text ȋn care să nu apară expresia “Dan Grecu” ??? Nici “coaja” lui de “E3jn(ouă)” ? Nici “Biemdabăliu” ca atare?
Mi-a sărit țandăra la adresa ambelor tabere. Păi nu se mai putea altfel…Om sunt și eu!
Dumnezeule mare, ȋmpăcați-vă, oblojiți-vă și conviețuiți demni ȋn comunitatea AM. “Ajunge zilei răutatea ei” (Matei 6:34). Game over.
PS: Automarket, vă rog să ȋncetați și domniile voastre cu articolele clar instigatoare de genul “Lexus , rivalul lui BMW”, fiindcă am impresia că savurați “show-ul” rezultat, de parcă ați căuta ȋn mod special să-l stârniți, să-l ȋntețiți și să-l perpetuați…Oare aceasta este jurnalistica și acesta spiritul ei ?!?
Inorexabil , nici nu ai ce sa intermediezi sincer, mafia se face singur de bascalie prin comentariile postate.
Dane ii dai prea mult apa la moara, sunt de acord cu tine totusi , nici eu nu prea pot tolera prostia dupa anumit punct si nu ma pot abtine.
Vad ca mafia zice de valoare, auzi da plexus msi vinde .. sau tot departe o sa fie de triada? Pun pariu cum s-a intamplat in toti acesti ani asa o sa ramana si pe viitor.
Vad ca zici de romani, sa stii ca nu romanii cumpara bmw-urile, cifrele vanzarilor anuale reflecta doar masini noi iar in romania prea putine se cumpara de noi asa ca poti latra la alta masa. Eu zic sa intri pe forumurile de afara sa le explici la aia cum ramai tu vitel cand vezi un plexus.
Acum poti rade a duda ca broasca la inundatie , vezi sa nu-ti sara vata din nas totusi.
Zic sa mai bei o Cola sa stai treaz azi sa postezi, dupa viteza de postare ai antrenament 'palpabil'.
Pai cum e pana la urma?
In Germania te asigur ca lexus e 0 , cand ajungi pe aici ne intalnim si numaram cele 5 masini lexus din germania.
In Germania masinile preponderente din acest segment sunt mercedes, bmw audi iar aici se schimba masina la maxim 4 ani. Se fac multe leasinguri operationale.
Sincer, habar nu ai ce vorbesti dar vorbesti de altii ca fiind frustrati.
Seara ma mai destind un pic pe youtube. Azi am gasit compilatia asta care mi-a atras atentia.
https://www.youtube.com/watch?v=aLY-bF8n0Bw
Deci avem asa:
Minutul 7:39, o masina "tunata" de @bombardieru'
Minutul 10:03, asa arata un lecsus (sau acura?) dupa ce a trecut un Mercedes pe langa el.
Minutul 11:30 sefu' lu' @ivanoff intr-un moskvich tunat este ajutat de @ivanuov, @mafia si @mandolinescu sa treaca peste limitatorul de viteza
Minutul 12:43, AndreiRN si-a vandut in sfarsit Mercedesul cu vopseaua din 2013 si si-a luat o masina japo de suflet.
Ma opresc aici si va las pe voi sa continuati :):):):)
Mai, mai , mai, cum mai dezinformeaza unii si mananca castraveti murati.
Auzi tu la el, Mini e pe 15 si Lexus nici acolo. Eu inteleg ca Mini e parte a BMW, dar sa nu ne hazardam si sa spunem ca tot ce e BMW e bun.
Ca asa au mai zis unii si de VW si au cumparat tot ce misca de la vestita marca germana si acum se va alege praful si pulberea de aceasta marca tarata prin tribunale.
Deci Dane, inainte de a face o afirmatie, pune mana si citeste.
Tu crezi ca studiile de fiabilitate si satisfactia clientilor din Germania sunt degeaba ?
http://www.automarket.ro/stiri/toyota-bmw-si-mercedes-sunt-cele-mai-valoroase-branduri-auto-din-lume-in-66501.html
Si mi se pare normal sa fie mai sus decat BMW, deci sigur e pe primul :)
Oricum un pasaj de-al ''anonimului frustrat'' ma facut sa rabufnesc in rasete, citez '' ala este topul marcilor, nu a concernelor, daca in lista apar Bmw, Mini, Vw, Audi, inseamna ca sunt clasificate pe marci'' .... Bai esti nebun ?
Toyota Motors Corporation = Lexus, Scion si Daihatsu. Acum intelegi si matale ? In calasment intra intreaga companie Toyota cu tot cu marcile acesteia . Si Compania Coca Cola detine > Sprite, Fanta, etc, dar in clasament apare doar compania MAMA. Sper ca acum mai mesteci o idee buna.
Te-ai uitat in topul JD Power ? Stii ce calificative are Lexus la sectiunea '' Initial Quality Study (IQS) by Make (2015) '' ?
Hai sa-ti zic eu , ca sigur cunosti :
Aceasta sectine are mai multe ramuri :
1. Overall Quality Mechanical > Calificativ 5* pt Lexus si 4* pt Mercedes Benz si 3* pt Audi iar Porsche tot 3*
Dar mai bn iti dau sa vzi
http://www.jdpower.com/ratings/study/Initial-Quality-Study-%28IQS%29-by-Make/565ENG
La sectiunea '' Vehicle Dependability Study (VDS) by Make (2015)''
Lexus depaseste toate marcile germane premium, la toate sectiunile , vezi aici :
http://www.jdpower.com/ratings/study/Vehicle-Dependability-Study-%28VDS%29-by-Make/626ENG
I-a zii expertule auto ? :)))
Nu sunt @dan_grc, dar nu conteaza, am raspuns in numele celor pe care ii obosesti cu prostia ta.
Mi-e teama ca acest ins pe care majoritatea de aici il injurati e cu mult mai destept decat voi toti la un loc !
Secretul consta in'' nebunia'' lui .Dar asta e altceva.. de multe ori inaccesibila omului asa zis normal!
''anonimul frustrat'' , frustrarea iti iese si tie prin toti porii. Iar postezi bazaconii . Audi e cumva brand premium dezvoltat de VW bai ? Evident NU, de asta e separat clasat. Lexus , Daihatsu si Scion sunt branduri dezvoltate de compania MAMA Toyota. Primele modele Lexus se vindeau sub sigla Toyota, si asta fiiindca sunt 100% TOYOTA. Audi cand s-a vandut cu sigla VW ?Exista cumva VW A8 , sau VW q7 ? De Toyota Celsior ai auzit ? Pai e un Lexus. De Toyota Aristo ai auzit ? Pai e tot un Lexus . De Scion iM ai auzit ? Pai este o Toyota Auris. De Scion FR-S ai auzit ? Pai este o Toyota GT-86. Deci Compania Toyota = Lexus , Scion si Daihatsu. Acum i-a o bucata de coala A4 si noteaza ca sa stii alta data.
totul este o iluzie! partea proasta e ca ne agatam de cate o iluzie in fiecare zi, o tinem strans in brate si-i dam drumul cand apare alta!!
Un top din 2012 arata Lexus in clasament, separat de Toyota, de ceva ani nu mai apare pt ca nu prea are mare valoare. Dupa exemplele tale, reiese ca Audi este complet separat de VW, ca marca premium, ok, dar Lexus nu, de fapt modelele Lexus sunt doar niste derivate din cele toyota, cu ceva modificari, bravo, adica toyota =lexus cu niste piele si dotari, la pret triplu, hmm. Doar Scion si Daihatsu sunt derivate din toyota, adica schimbate sigla si ceva design, Lexus este separat de toyota, deci in orice top din aceasta lume, indiferent de care este, cand spui toyota este inclus si Scion si daihatsu, dar nu si lexus, care va fi pus intotdeauna separat in orice clasament, si ca valoare si fiabilitate si orice altceva, intelegi inteligentule?
Cât despre risipa de energie prilejuită de “care este cel mai mare și cel mai tare” dintre toate mărcile lumii, curios este că nici propagandiștii din cadrul mărcilor respective nu se ciorovăiesc la aceeași intensitate precum prea fervenții “fani” români.
@Automarket, mi-a venit o idee care mi-ar plăcea enorm să devină realitate: ce-ar fi să vă metamorfozați ȋn…revistă? Da, tati, publicație clasică, de-aia de hârtie, ca pe vremuri, cum era “Autoturism”. Să conțină și o rubrică “Dialog cu cititorii”, ȋn care să le răspundeți la ȋntrebări strict profesionale, sosite ȋn plicuri timbrate de Poșta Română…Desigur, abordările de tip “crazy (Donald) duck” ar urma să ajungă, fără ezitare, direct ȋn coșul de gunoi al redacției (nu “Recycle Bin”, ci chestia aia cilindrică din plastic), dar nici voi să nu vă dedați la atmosfera de tabloid…
Hm? Ce ziceți de propunerea mea retrogradă, tupeistă și, evident, “comunistă” ?
Mama ei de ediție online, că mi s-a acrit de ea...
1. Overall Quality Mechanical > Calificativ 5* pt Lexus si 4* pt Mercedes Benz si 3* pt Audi iar Porsche tot 3*
2. '' Vehicle Dependability Study (VDS) by Make (2015)''
Lexus depaseste toate marcile germane premium, la toate sectiunile ......
@zarnesteanu. Salutare flacau, tocmai ai fost sortat in cadrul unui concurs. Ai castigat testul de ''anduranta'' , iar in acelasi timp ti-ai extins autonomia de penibilitate pe Automarket. Am sa-ti inmanez medalia de aur, nu oricine e capabil de asa talent.
Ar trebui sa comentezi mai des, mai aflu chestii interesante de la tine chiar daca te lungesti cam mult esti mai cu cap decat mafia cu prastia sau restul incultilor de pe site.
Baiete, in clasamentul pe branduri ca si valoare lexeus este separat de toyota, te invit sa aprofundezi pe diverite siteuri.
Incearca sa nu mai insisti cu prostia incercand sa o dregi, depasesti penibilul.
Cat despre jd power esti destul de naiv sa crezi. Da cand se facuse jd power in UK (articol in AM) de ce sareai in sus ca e prost clasamentul, unde lexus era de tot rasul in clasament impreuna cu toycar? Stiu stiu iti convine doar cand vrei, comportament de copil de 12 ani.
@kk pe bune? Are u for real? Sper ca doar ai glumit.
''Cat despre jd power esti destul de naiv sa crezi. Da cand se facuse jd power in UK (articol in AM) de ce sareai in sus ca e prost clasamentul, unde lexus era de tot rasul in clasament impreuna cu toycar? Stiu stiu iti convine doar cand vrei, comportament de copil de 12 ani'' . Da mah, ai dreptate asa am spus, si nu neg ceea ce ai incercat tu acum sa aduci aminte. Vezi tu, in acel clasament aparea Skoda pe primul loc ( din concernul VAG ). Asadar, faptul ca Skoda iesise invingatoare, era atat de ''adevarat'' precum si testul de Nox .....stiu stiu e dureros, dar trebuia sa te destepte cineva . Toyota Motors Corporation = Lexus, Scion si Daihatsu........acum du-te la culcare.
@zarnesteanu. Salut flacaule, iar te aflii sub stapanirea a 4 berici ? Roaga pe cv sa te tina departe de AM cand te imprietenesti cu ele. Nu de alta dar te dai de gol singur, cu meseria pe care o prestezi :)))))