Primul astfel de "dealership" va fi deschis în districtul Aoyama din Tokyo la sfârşitul acestei luni şi va avea 330 de metri pătraţi, următoarele oraşe care se pregătesc de lansare fiind Dubai şi New York.
Conform celor de la Bloomberg, noile magazine Lexus nu vor avea expuse maşinile dn gama mărcii, atingând mai degrabă ideea de Concept Store decât cea de showroom auto. Astfel, vizitatorii vor fi primiţi cu ceşti de cafea ornate cu cenuşă vulcanică, iar în magazin vor putea fi cumpărate genţi de mână italiene din piele fină. Ideea de bază a acestui concept de magazin este cea a unui spaţiu în care potenţialii clienţi pot să ia contact cu brandul japonez prin artă, tehnologie, cultură, design, film, muzică sau modă.Fiecare magazin de acest tip care va fi deschis în lume va avea două etaje. La versiunea din Tokyo a ineditului dealership, primul etaj este rezervat unei cafenele care va vinde cafea de calitate din sortimente internaţionale şi zona The Garage, dedicată expoziţiilor care au legătură cu maşinile. La al doilea etaj, dealership-ul Lexus va pune la dispoziţia clienţilor magazinul Crafted for Lexus, unde vor fi vândute obiecte lifestyle semnate de marii designeri ai lumii şi create în armonie cu filosofia Lexus.
Tot aici se va regăsi şi un lounge-bibliotecă unde oaspeţii pot să servească mâncăruri moderne japoneze.Aspectul noilor magazine Intersect by Lexus va fi semnat de designerul japonez de interior Masamichi Katayama, unul dintre cele mai mari nume din industrie în acest moment.
Pana la urma de ce mai este numit Showroom ''auto''???
In schimb, umilul colt ce gazduieste un L-FA impreuna cu peretele ''facut'' din componente, sunt spectaculoase!