În ultima perioadă, SUV-urile și crossoverele și-au continuat ascensiunea puternică și au ajuns să fie principalul segment căutat de clienți, cu peste un sfert din vânzările europene.
Această tendință va continua, mai ales că producătorii lansează astfel de modele pe bandă rulantă, însă oficialii Lexus avertizează asupra unui risc secundar: sedanurile riscă să fie eliminate de pe piață.
Tokuo Fukuichi, șeful de brand al celor de la Lexus, afirmă că sedanurile au nevoie de un caracter dinamic mai bun, iar cele din segmentul premium au nevoie și de o simplificare a luxului. "Cu excepția cazului în care putem oferi o experiență de care nu ai parte într-un SUV sau crossover, cred că sedanul nu va fi capabil să supraviețuiască dacă nu evoluează. La un moment dat, sedanul tradițional va dispărea", afirmă el.De altfel, presa internațională susține de ceva timp că Lexus pregătește o regândire a strategiei de modele bazată chiar pe scăderea de popularitate a sedanurilor. Astfel, este posibil ca Lexus GS să fie eliminat din gamă, concomitent cu introducerea unui nou crossover bazat pe conceptul Lexus UX dezvăluit anul trecut, care ar urma să completeze gama actuală formată din RX și NX.
Via Motor1
Domnul Fukuichi știe că rivalii germani n-au probleme în vânzarea sedanurilor, dar nu doar ei, se descurcă și Volvo, deci da, trebuie să facă ceva mai atrăgător, nu doar o Camry mai bine aranjată.
Camry nu-i de clasa executive colegu'. Camry este concurentul lui VW Passat B8 care d.p.d.v il bate fara probleme in U.S si Rusia.
PS: N-ai auzit prea bine zvonul, GS va fii inlocuit de un coupe executive cu 4 usi. Stai jos ...... nu ti-a picat fisa
bicicleta electrica e viitorul. si masinutele electrice.
In plus mie personal mi se pare ca constructori pun mai mult accentu pe SUV-uri si le fac aproape sau la fel de bune ca edanurile cand vine vorba de confort dinamica dotari.si asa mai departe....
Si atuncia binenteles ca toti aleg sa sumpere un 'Jeepan' ca ehhh..... e ,mai calumea sa te uiti de sus in jos decat invers...
iar madalescule :)))))
Pana nu ofera o masina la acelasi nivel cu germanii nu au nicio sansa. Se pare ca renunta dupa atatea incercari ratate. Piata nu mai are rabdare cu masinile lor.
ES nu-i coupe cu 4 usi colegu' . Iar ti-ai facut implat cu ierburi in nari ?
@@caro_90
E mult prea complicat sa-i explic unui ca tine. Cum s-ar zice : redus mintal ( pe romaneste ). Daca vrei pe ruseste am traducerea mai buna. I-a loc....
Ti-am dat pt. prima data in viata manuta verde MADALESCULE ! Ai dreptate ES nu e coupe cu 4 usi....omul e confuz rau ! Si s-a si gasit pe cine sa contrazica pe tema Lexus. Unu ca tine care isi poate da doctoratul in Lexus si stie mai multe depre Lexus, chiar si fata de cei care il fabrica :)))))
Ai dreptate, doar ca din pacate tu n-ai bani nici de epava lui GS, dezechipata fara componentele anexe :)))
Saracul Dan Grecu, un cuvant n-a mai zis. E rosu' de rusine, el un ''ultra'' cunoscator automobilistic sa nu diferentieze segmentele auto ? Oricum Lexus conduce detasat de ani buni la capitolul satisfactiei fata de consumatori, in topul JD Power Lexus este lider in ceea ce priveste calitatea asamblarii ( realizata manual ) si lider in ceea ce priveste fiabilitatea cu o rata de defecte infima. Intr-alta ordine de idei Lexus a castigat doua premii de design anul acesta la saloanele auto : Nava amiral LS si coupeul de lux LC . In ceea ce priveste valoarea de marca Lexus conduce detasat topul an de an. Iar la capitolul vanzari in U.S inca nu poate fii doborat recordul de vanzari a lui LS. De la infiintarea marcii in U.S si pana in prezent s-au vandut mai multe LS-uri decat S-uri sau Seria 7.....Ofer topul cine-l vrea.
Cred ca ma confunzi cu tine. Pot sa imi cumpar actiuni la Lexus daca vreau la cati bani am nu mai zic de un amarat de LS care il pot schimba in fiecare an....dar invidia e boala grea la tine si iti mananca zile....ce sa iti fac asta e viata ! Nu toti au norocul meu.
@marieta , sa ma scufitez in norocul tau. Mai lasa minciunelile.