Reprezentantul Lexus nu a prezentat niciun detaliu despre viitoarea motorizare din gama CT200h, dar aceasta ar putea să păstreze configuraţia hibridă a modelului din motive de costuri. Lansarea compactei de la Lexus în această formulă a fost un pas natural pentru Lexus, dar viitorul ar putea găsi şi o soluţie de propulsie convenţională în această gamă. Cei de la Lexus au oferit modelul CT200h pentru a demonstra că pot oferi un model hibrid premium şi în acest segment, încă nedisputat de producătorii premium din Germania.
Viteza maximă a lui Lexus CT200h este de 180 km/h, dar consumul mixt în ciclul NEDC este de doar 3.8 litri la sută. Emisiile de CO2 sunt la un nivel scăzut, de numai 87 grame per kilometru. Lexus CT200h poate să reulze în mod exclusiv electric pe o distanţă de doi kilometri cu o viteză de 45 km/h. Deşi standardul Euro 6 va fi implementat în septembrie 2014, cei de la Lexus se mândresc cu faptul că au reuşit de mult să obţină emisii mult sub plafonul specificat de respectiva normă de mediu.Via Motoring.com.au
Tu ai vazut vreun Prius in realitate ? Ai vazut Tesla model S, Chevrolet Volt sau Opel Ampera ?
on topic: Fratilor eu sincer mi-am cumparat un x5 din Bulgarika cu 22 k euro, asa ca ce mama masii mai vor astia de la Lexus ?
Mai bine cocalar cu bemve si cu motor puternic ( wrum, wrum ) decat cu hybrid.
@@@Dacia_plant: ce scrie in stire mai putin ma intereseaza. Eu sunt convins ca japonezii sunt multumiti si nu vor schimba prea multe la motorizare, asa cum s-a vehiculat pe aici. Pe Toyote stau motoarele vechi cu zecile de ani si le cumpara lumea intr-o veselie. Iar Lexus e marca cu cele mai multe hibride vandute vreodata, lucru la care germanii pot doar sa viseze deocamdata. Insa noile norme de poluare ii vor impinge pe germani sa ii pupe-n dos pe japonezi sa le dea si lor reteta succesului.
Nu cred ca va da faliment Lexus, doar ca sunt suparati unii romani pe marcile japoneze. Isi vor vedea de treaba lor in continuare asa cum fac toti japonezii.
@@zarnasteanu
Sunt multi care sunt suparati pe marcile japoneze, ai dreptate, dar si mai multi care sunt suparati pe cele nemtesti, inclusiv tu, ghici ce? Si ele isi vad de treaba, germanii viseaza la retata succesului de la japonezi doar in capul tau, totul este o afacere, dar esti prea limitat ca sa intelegi ce si cum.
Daca vorbim de studii la nivel mondial, atat timp cat Toyota e lider si vinde vreo 10 milioane anual, eu zic ca te certi singur. Daca mai adaugam si Honda, Mazda, Subaru, Mitsubishi, putem considera ca germanii sunt cantitati neglijabile :)
Ca sa te mai "linistesti putin" iti dau un articol de citit:
http://www.consumerreports.org/cro/2012/10/most-reliable-new-cars/index.htm
Daca nu pricepi engleza iti zic eu pe scurt ca japonezii ocupa primele 7 pozitii, Lexus fiind pe primul loc.
Deci ce vorbesti tu despre marcile germane care sunt cu mult in urma la multe ? In afara de design si de luat ochiul cu tot felul de gadgeturi la care pun botul "habarnistii", germanii sunt cam slabuti comparativ cu japonezii.