De cele mai multe ori, achiziționarea unei mașini noi vine la pachet și cu un lung proces de negociere al prețului final. Această practică este des întâlnită nu doar în România, ci și în alte zone ale lumii, inclusiv Statele Unite și Asia.
Procesul de negociere poate fi unul extrem de enervant și sâcâitor pentru oamenii de vânzări și, implicit, pentru dealeri. Prin urmare, un constructor cu renume a decis să ia atitudine în acest sens.
Lexus a anunțat declanșarea unui experiment în anul 2016. 12 dintre cei 236 de dealeri pe care japonezii îi au în Statele Unite vor avea prețuri fixe și nu vor mai permite negocierile. Este un experiment care încearcă să modifice mentalitatea clienților și să ”ridice nivelul de transparență al tranzacțiilor și al atenției pentru clienți”.
Jeff Bracken, directorul general Lexus, a fost cel care a vorbit despre această decizie, susținând că dealerii vor fixa prețul în funcție de cererea din zonă și de stocurile pe care le au. Ei nu mai pot negocia cu clienții, o decizie care speră să crească profitabilitatea dealerilor, să îmbunătățească reținerea clineților și să ajute la ridicarea cotei de piață.”Odată ce trecem de acest experiment cu bine vom încerca extinderea lui la întreaga rețea de 236 de dealeri”, a declarat Bracken, care speră să readucă Lexus mai aproape de poziția de lider al pieței premium din Statele Unite, o poziție pe care a pierdut-o în anul 2011 în fața celor de la BMW:
Negocierea oricum are un prag minim pana la care se ajunge. De exemplu, daca o masina costa 37000 de dolari, dealerul stie ca asta e suma pe are trebuie sa o obtina pe ea. Astfel ca va mari pretul la 38-39000 de dolari, ca sa aiba de unde sa scada si sa ajunga la pretul dorit, printr-o "superoferta". Cam cum se face la masinile sh cand multi pun un pret mai mare ca sa aiba de unde sa negocieze. Deci aceasta transparenta eu o vad mai degraba a fi intre dealer si constructor, nu intre client si constructor. Pentru ca fiecare dealer isi face politica proprie si pe constructor il intereseaza sa obtina o anumita suma pentru o masina. Si e treaba dealerului cum reuseste asta, nu a clientului. Nu reuseste? Constructorul/importatorul ii spune "pa!"
Ahhh era sa uit @Automarket, cred ca ar fi cazul daca tot ne aflam la o stire cu Lexus, sa postati si stirea care e deja postata de cateva ore pe alte site-uri concurente cu informatii despre Lexus LS viitoarea generatie.
De precizat un lucru versiunea hibridă va oferi 535 CP storşi dintr-un V8 şi motor electric, iar prin 2017 va aparea si varianta pe hidrogen.
http://piataauto.md/Stiri/2015/08/Noua-generatie-Lexus-LS-va-debuta-la-Salonul-Auto-de-la-Tokyo/
tare asta
se vede ca nu te numeri printre cei cu bani se pare, altfel ai sti ca cei cu bani, au ajuns sa aiba bani, tocmai uitandu-se la pret
Nu vezi ma ca nu te suporta nimeni ? Ai comentariul ascuns de la atatea manute rosii.
Dar vai Ivanoaffe la alt comentariu spuneai de Porsche 918 Spyder ca hybrid nu se compara ca motor cu hahasimo gtr ca daia il face. Ma bucur ca recunosti ca Porsche 918 este cea mai rapida masina de serie pe circuitul vietii.
Ca dupa aceea sa spui ca si GTR pregateste in viitor un hybrid pentru a concura .. vai parca erau in fata , acum sunt in spate.
Si dupa toate astea sa vii aici sa zici ca vai face si plexus aceasta miscare.. extraordinar.
Citez:
De precizat un lucru versiunea hibridă va oferi 535 CP storşi dintr-un V8 şi motor electric
E na ce sa povestim si Porsche 918 Spyder foloseste tot un V8 cu motor electric din care stoarce .. te tii bine ( ai pus vata in nas? ) 887 CP. Cam slab stoarce plexus tot dintr-un V8.