Toyota a dovedit tuturor că poate oferi şi un supercar exclusivist atunci când brandul său de lux, Lexus, a dezvăluit LFA. Japonezii s-au bucurat de un succes deosebit, însă au decis să limiteze producţia la numai 500 de exemplare, tocmai pentru a spori exclusivitatea modelului şi pentru a justifica preţul de peste 300.000 de euro.
Produs într-o cadenţă de un singur exemplar pe zi, LFA a ajuns şi la sfârşitul scurtei sale cariere, începute în decembrie 2010. Din ianuarie 2012, uzina a început să producă şi versiunea pentru circuit LFA Nurburgring Package, inclusă de asemenea în cele 500 de unităţi programate iniţial.
Ultimul exemplar LFA a fost produs săptămâna trecută, mai exact în data de 14 decembrie. El va fi supus unei sesiuni de teste şi inspecţii tehnice înainte de a fi livrat proprietarului.
Potrivit declaraţiilor făcute de Lexus, viitoarele modele ale brandului de lux vor împrumuta din tehnologiile folosite la dezvoltarea şi producerea lui LFA, precum şi filosofia de design promovată de acesta.
Si cand ai testat GTR, 458, MP-4 si Aventador ?
Banuiesc ca le ai in garaj si te plimbi cu cate una in fiecare zi, de stii atat de multe despre ele.
Sper sa-ti aduca Mos Craciun o carte de colorat, ca sa ai ce face si sa nu mai scrii comentarii doar ca sa te afli in treaba.