La începutul lunii iunie, Lexus a demarat campania de promovare a noului IS, iar acum, producătorul nipon a publicat primele imagini și detalii referitoare la sedanul de clasă medie.
Lexus IS mizează pe o serie de noutăți la nivel estetic, dar și pe câteva îmbunătățiri pentru interior. În același timp, inginerii producătorului japonez au pregătit și câteva modificări în dreptul suspensiilor.
Cu toate acestea, oficialii companiei au decis să nu mai ofere și o variantă dedicată piețelor de pe Bătrânul Continent. Cel mai probabil, decizia a fost luată ca urmare a vânzărilor slabe înregistrate în Europa (doar 3.300 de unități comercializate în 2019).
Conform reprezentaților companiei, noua generație IS va fi disponibilă în America de Nord, Japonia, Orientul Mijlociu și pe câteva piețe din America de Sud și Asia.
Pentru partea frontală, designerii Lexus au pregătit o grilă restilizată, prize de aer mai mari și faruri cu o nouă semnătură luminoasă.
De asemenea, există mici îmbunătățiri la nivelul spoilerelor, dar și stopuri spate noi. Lexus introduce pe IS și o bandă luminoasă care unește cele două stopuri spate.Versiunea F Sport va fi echipată cu o serie de accesorii de caroserie de culoare neagră, iar standard sunt disponibile jante de 18 inch. Opțional pentru varianta F Sport, niponii propun jante BBS de 19 inch.
Lexus nu a introdus modificări la nivelul motorizărilor. Astfel, sedanul de clasă medie va fi disponibil pe piața din SUA fie cu o unitate de pe benzină de 2.0 litri cu 241 CP, fie cu un propulsor V6 de 3.5 litri în versiuni de 260 CP și 311 CP. Variantele cu roți motrice spate vin echipate cu o cutie automată cu șase trepte, iar cele cu tracțiune integrală primesc o transmisie automată cu opt trepte.
Conform oficialilor Lexus, suspensiile sunt acum ceva mai rigide pentru un comportament dinamic îmbunătățit.
Lexus IS va fi disponibil standard cu un ecran central cu diagonala de 8 inch (opțional există și o versiune de 10.3 inch), iar sistemul de infotainment va avea conectivitate Apple CarPlay și Android Auto.
Pachetul de sisteme de siguranță se numește Lexus Safety System+ 2.5 și propune standard un sistem automat de frânare de urgență cu funcție pentru detectarea pietonilor și a bicicliștilor, și un sistem de avertizare cu privire la o posibilă coliziune.
Sincer, imi place cum arata la exterior, dar cred ca-n doi- trei ani va fi eliminat din gama, la fel ca GS, anul trecut in SUA, cea mai mare piata pentru Lexus, au vandut 8362 unitati, nu cred ca noua versiune va aduce mari schimbari
Singura mea dilema este insa care marca va disparea prima: Lexus sau Alfa Romeo??
imi zici si mie?
*in zona de pret 35k-100k majoritatea masinilor se dau in leasinguri financiare si mai ales operationale, iar aici germanii au oferte personalizate extrem de bune
Lexus are in spate Toyota, greu de crezut ca-si vor lasa creatia sa moara, pe plan global vinde mult mai decat Alfa oricum, Alfa care, dupa parerea mea, nu are un viitor asigurat nici pe termen mediu, destul de complicat si cu alianta FCA-PSA, ei tot dau asigurari ca " vor fi pastrate toate marcile ". Da, poti sa le pastreze, dar depinde si cum, asa si Lancia este " pastrata" bine de tot, apoi este si Maserati care se afla in pericol si mai mare, are nevoie de investitii masive care nu stiu daca vor veni in noul concern.
Ei prefera Audi, Mercedes, BMW resoftate, e normal sa nu prinda marca cand sunt atatia spalati pe creier :))
https://www.timesnewroman.ro/monden/a-aparut-guma-turbo-pentru-cocalari-la-care-toate-surprizele-sunt-cu-bmw-alb
https://www.whatcar.com/news/2019-what-car-reliability-survey-brands/n20069
Lexus pe primul loc si la mareeeeeeeeeeeeeeeeeee distanta apar cojile germane Audi, BMW, Mercedes ....
E logic sa nu prinda in Europa cand mintim poporul cu televizorul si cu softul mincinos :))
Europenii sunt mai pretentiosi, sau cum le spui tu fraieri, dar vezi vanzarile IS in SUA.
Eu chiar le doresc sa reziste, dar hahaiala ta au mai avut-o si altii cu ani in urma si s-au trezit ca unele marci au disparut, vezi Saab, sau au ajuns la chinezi si indieni. Chiar, Volvo cum sta la fiabilitate, parca unele modele sunt sub cojile germane.
Daca ati sti si sa conduceti, sa parcati si sa fiti civilizati ar fi si mai bine.
Crezi ca ii intereseaza pe Lexus ce le doreste un posesor de BMW ? :))
Asemanator cu alte marci mentionate de tine pe aici, vor muri TOCMAI ca sunt fiabile. Daca e sa ne uitam cati bani baga unii in marcile lor, se vede ca clasamentul e exact invers:
https://www.yourmechanic.com/article/the-most-and-least-expensive-cars-to-maintain-by-maddy-martin
Deci cand bagi vreo 17000$ in 10 ani intr-o coaja de BMW si doar 7000$ intr-un Lexus, iti dai seama ca la o diferenta de 10000$ iti mai iei o masinuta :))
Dar cocalarimea nu stie, ei se uita la reclama si la frumusete :))
Si pentru ca ai adus in discutie o alta marca premium, se pare ca la fiabilitate Volvo e pe 11 in clasamentul mentionat, in timp ce nu are NICIO urma de marca germana deasupra :) Asta doar daca nu bagi Skoda la grupul VAG sa-i mai ridici putintel :)
Sa fiti sanatosi si sa aveti bani de reparat baieti !
Si cel mai important, poate invatati sa conduceti si sa parcati (nu pe linia de tranvai, nu pe partii, nu pe plaja si prin mare, nu pe locurile de handicapati)
Dar e grele cand iei permisul cu 4 clase si cand la BMW nu se cere sa stii carte :))
Lexus (ca si alte marci japoneze) are o filozofie proprie, care functioneaza mai bine sau mai rau in pietele in care activeaza. Cat de castigatoare este....se vede in vanzari.
Pe mine ma incanta produsele lor desi admit ca sunt unele chestii pe care si eu le-as schimba. Si cred ca fiecare gandeste la fel, iar daca suma este cu minus sau este alta masina la care scorul este mai mare va cumpara altceva.
Oricum, mi se pare de prost gust sa te apuci sa arunci cu noroi in alte marci ca sa arati cat de buna este marca ta favorita. Hai sa fim decenti si sa vorbim despre subiect.