Lansarea lui RX400h în 2005 a fost primul pas făcut de Lexus în direcția electrificării. În prezent, constructorul japonez comercializează 9 vehicule electrificate în circa 90 de țări.
La nivel anului trecut, 33% din vânzările Lexus au fost reprezentate de modele electrice sau hibride.
Conform strategiei “Lexus Electrified”, compania pregătește 20 de lansări până în 2025. Zece dintre acestea vor fi vehicule electrificate.
Pe termen lung, Lexus vrea ca vânzările de modele electrice și hibride să le depășească pe cele ale modelelor cu combustie internă.
Planurile Lexus pe termen scurt includ lansarea unui model hibrid cu încărcare la priză în 2021, respectiv lansarea unei electrice în 2022.
Via Lexus
Multumesc
Numai ca la BMW grila aia cat caloriferul e ok, ca BMW e masina nemteasca si oricat de mare e grila, nu conteaza.
Cică "electrificate" apoi "decât" şi "termice"
Numai ambiguităţi. Şi Ford care foloseşte sistemul hibrid de la Toyota, cu aceiaşi poveste.
Până şi un tâmp micro hibrid ei consideră că, mamă mamă, au făcut marea cu sarea, mare invenţie şi mare electrificare.
Te umflă râsul de ce tâmpenii pot să declare.
Singurele electrificate care merită sunt EV. Sau hai, în extremis maxim PHEV (CARE ARE ŞI MOTOR TERMIC DECI, dar să zicem, că deh, poţi merge şi 50 km full electric)
Hibrid simplu nonplugi că declară ei că merge 2km full electric este o mare minciună !
Nimeni nu foloseşte aşa ceva, şi dacă ai forţa, oricum deja produci mult mai multe noxe după cei 2km decât orice maşină termică.
Apoi am văzut una parcată și mi s-a părut superbă.