Leob vrea zapada in Monte Carlo
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Sebastien Loeb, cvadruplu campion mondial, a declarat ca si-ar dori sa aiba zapada in prima etapa a campoionatului mondial, in Raliul Monte Carlo.
"Cu siguranta visez un Monte Carlo pe zapada. Probele vor fi foarte variate. Cele de joi seara sunt rapide si largi; in zilele urmatoare, in Ardeche, vom avea parte de probe tehnice, mai inguste si ocazional cu mici saritori. Anul trecut a fost destul de uscat, dar eu cred ca va fi distractiv daca anul acesta vom avea zapada si gheata in unele locuri. Ma bucur sa aflu ca unele probe clasice din sud-estul Frantei, printre care si Col de Turini, revin in programul raliului", a declarat pilotul francez.
Raliul Monte Carlo este prin excelenta o competitie care se desfasoara in conditii foarte variate. Drumurile traverseaza cateva trecatori montane, iar sectiunile de drum expuse soarelui alterneaza frecvent cu cele umbrite, ceea ce duce la mari diferente de aderenta. Nu este ceva neobisnuit ca pe parcursul aceleiasi speciale sa intalnim asfalt uscat, asfalt ud, zapada si gheata, ceea ce face ca alegerea pneurilor sa fie de obicei cruciala.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Video
-
Sebastian Loeb si Mikko Hirvonen se vor lupta in Raliul din Tara Galilor pentru titlul de campion in WRC in sezonul 2009. Ultima etapa din campionatul WRC va avea loc in weekendul 23-25 octombrie. (05.10)
-
Edwin Keleti si Victor Ponta au prezentat masina cu care vor debuta in WRC. Cei doi vor debuta la etapa din Spania din 30 septembrie la bordul unui Renault Clio R3 Maxi Evo. (10.09)
-
Dublul campion mondial de WRC Marcus Gronholm se intoarce in competitia la care a excelat la bordul unui Subaru Impreza. (26.02)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Comentarii (4)