Modelul care va fi produs la uzina Audi din Neckarsulm, acolo unde se asamblează apreciatul R8 şi versiunile RS ale modelelor din gama germanilor, va avea un look mai agresiv decât prototipul de acum trei ani şi va avea dedesubt platforma utilizată de Audi pentru construcţia lui RS5.
Noul concept este astfel cu 15 centimetri mai lung decât cel din 2010 (2750 vs. 2600 milimetri) şi vine cu patru scaune individuale full-size.Deşi Audi nu a suflat nicio vorbă legată de ceea ce vom regăsi sub capota noului concept, vocile din industrie vorbesc de două variante: fie un motor turbo de 2.5 litri, fie un V8 twin-turbo de 4.0 litri pe care l-am văzut deja sub capota noilor RS6 Avant şi RS7 Sportback. Acestea vor fi acompaniate de un motor electric amplasat între cel termic şi cutia de viteze, acesta urmând să-i ofere maşinii o autonomie electrică de circa 40 de kilometri şi să ridice puterea maximă dezvoltată de ansamblul de propulsie până la 700 de cai putere. Performanţele anunţate de noul concept se vor transfera neatinse şi pe modelul de serie: 3 secunde pentru 0-100 km/h şi o viteză maximă de 300 de kilometri pe oră.
via Autoexpress, egmcartech
Comentarii (0)