Lectie cu R10 TDI si Kristensen
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Audi a facut istorie sambata la Sebring, reusind sa isi claseze unul dintre cele doua modele R10 TDI pe prima pozitie a cursei de 12 ore care reprezinta un antrenament pentru Le Mans. Echipajul format din Tom Kristensen, Allan McNish si Rinaldo Capello este primul care duce un diesel in prima pozitie la linia de sosire intr-o cursa importanta de motorsport.
Modelul german (care a concurat la Sebring cu numarul 2) a reusit sa castige cu un avans de 3 tururi fata de locul doi, echipajul Intersport Racing Lola B05/40-AER cu numarul 37. Al doilea R10 TDI (pilotat de echipa formata din Frank Biela, Emanuele Pirro si Marco Werner) a fost nevoit sa renunte la cursa dupa patru ore, din cauza supraincalzirii.
De fapt, fiabilitatea este un punct slab al noului model, si echipajul castigator avand probleme majore din acest punct de vedere. Astfel, desi echipajul de pe masina cu numarul 2 s-a calificat in pole-position, acesta a trebuit sa porneasca in cursa de la linia standurilor, de pe pozitia a 34-a, din cauza unor defectiuni tehnice la instalatia de racire.
Insa cursa de recuperare a functionat perfect, R10-le cu numarul 2 trecand pe prima pozitie dupa doar doua ore de concurs, cand la volan se afla recordmanul Tom Kristensen. “Modelul nostru este cu adevarat o masina de curse. Se piloteaza foarte precis, beneficiind de o combinatie intre puterea diesel si cuplul imens. Este pur si simplu distractiv sa il pilotezi”, a afirmat dupa cursa danezul de la Audi.Si pentru ca a venit vorba de Kristensen, sa notam doar ca acesta are acum patru victorii la general la Sebring, record absolut in istoria de 54 de ani a cursei americane. Acest record vine sa completeze lista impresionanta de sapte victorii la Le Mans, ultimele sase dintre acestea fiind realizate consecutiv.
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Sportivii români care au câștigat medalii la Jocurile Olimpice de la Paris au fost premiați cu mașini noi din partea Toyota. În funcție de medaliile obținute, sportivii au fost premiați cu 4 modele diferite. (26.11)
-
Cine va câștiga într-o liniuță? Un motor V8 american sau un motor cu 6 cilindri în linie european? Pentru a afla, cei de la carwow au pus față în față noul Ford Mustang și un BMW M2. (26.11)
-
Directorul financiar al mărcii germane de performanță a precizat că Porsche ia în calcul să dezvolte motoare termice noi pentru viitoare modele gândite inițial pentru a fi electrice. (26.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Prețuri noul Audi Q5 în România: start de la 55.300 euro
- BMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în Ungaria
Comentarii (0)