- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Opel a deschis comenzile pentru noul Frontera în România. SUV-ul de clasă subcompactă are un preț de pornire de 22.400 euro în țara noastră. (22.11)
-
Potrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, producția auto din țara noastră a avut parte de o creștere de 19% în luna octombrie. Creșteri au fost înregistrate și raportat la ultimele 10 luni. (22.11)
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Lansare în România: Hyundai i40, preţuri de la 25.238 euro
Nu vreau sa insir cate masini mai atractive si mai capabile iti iei de banii astia,
SA vedem preturile si de la versiunile pe benzina.
Eu speram ca pretul de baza la i40 sa fie undeva sub 2000 euro(1.6 benzina), dar se pare ca nu sunt sanse :(
Hyundai i40 a primit prestigiosul premiu EuroCarBody Golden Award în cadrul unui eveniment organizat anul acesta în Germania surclasând nouă dintre cei mai mari producători de vehicule din Europa și Japonia. Este interesant de observat că Hyundai a obținut marele premiu deși se afla la prima participare în competiție.
Organizat de Automotive Circle International – asociație compusă din furnizori și producatori din industria auto – premiul EuroCarBody au fost acordat în urma voturilor unui juriu format din peste 500 de delegați. Juriul a apreciat vehiculul în ansamblu și valorificarea materialelor utilizate, precum și eficiența procesului de producție al modelului i40, care a obținut un scor de 37,98 puncte dintr-un maxim de 50 de puncte posibile. Locul al doilea în acest clasament a fost adjudecat de modelul Audi A6, cu 35,86 puncte, iar pe locul al treilea s-a clasat modelul Mercedes B-Class care a obținut 34,66 puncte.
Utilizarea oțelului cu rezistență crescută, împreună cu puncte de legatură îmbunătățite ale structurii, conferă șasiului ușor al modelului i40 eficiență sporită în absorbția energiei provenite dintr-un eventual impact, fapt care sporește siguranța pasagerilor – caracteristici recunoscute de catre juriul EuroCarBody 2011.
Printre competitorii înscriși la ediția din acest an a concursului s-au numărat mărcile Audi, BMW, Ford, Mazda, Mercedes-Benz, Nissan, Opel, Land Rover și Volkswagen.
Disponibil în variantele de caroserie wagon și sedan, noul i40 a fost proiectat și dezvoltat în Europa, special pentru piața europeană.
Masinile frantuzesti in special din acest segment cor avea o mare problema cu acest i40!!
Hai sarbatori fericite!
Din lista aia lunga de dotari multe se regasesc si pe versiunea de Rio testata de voi saptamana trecuta si e cu 10 000 mai ieftina.
Au tot zis si Hyundai si Kia ca au crescut calitatea masinilor si nu neg asta, dar si pretul a crescut foarte tare si nu stiu daca cei care le-au cumparat masinile ieri au crescut la fel de mult ca ei si vor putea tine pasul iar la schimbarea vechii masini vor alege tot un Hyundai-KIA.
Ca si concluzie, o versiune mai "subtire" in gama si care sa se poata configura mai usor de catre client ar aduce ceva clienti, la pretul asta ....
Daca totusi are toate acele elemente in standard cred ca isi cam merita pretul.
INSA eu consider ca pluseaza fata de celelalte modele prin design, in primul rand si prin capacitatea mica a motorului diesel (=>taxe mai mici), la o putere apropiata de motoarele de 2.0L ale concurentei. Sa speram ca nu e la fel de fiabil si economic precum motorul diesel de 1.5 de pe Accent :p
Problema principala ar fi de conceptie...Hyundai e vazuta ca o firma ce produce masini mici, proaste si ieftine ("kinezarii", cum le spunem noi), dar daca acest model se va dovedi a fi unul fiabil, lucrurile se vor schimba.
Eu zic sa lasam i40 sa ne arate ce poate....
Prevad ca si Kia va scoate un model asemanator, iar pretul aproximativ (+/- 1000euro).
25.000mii cam mult pt un Hyundai. (poate ar merita ix35-ul).
Ford Mondeo (cea mai stabila masina din clasa ei)
Volkswagen Passat (o masina echilibrata si solida)
Peugeot 508 (rafinament si confort frantuzesc)
Toyota Avensis (fiabilitate japoneza)
Citroen C5 (confort, asta e cuvantul)
Skoda Superb (o alegere rationala)
si altele la fel de bune precum Accord, Insignia si altele... orice in afara de Hyundai.
CONCLUZIE SUNT FOARTE MULTUMIT DE IA NU MA LAST NICIODATA ZI DE ZII O ALERG UNDE AM BAGATO MA SCOS ...NU VREAU SA ADUC ELOGII ..DA CHIAR MA SERVIT EXACT CUM AM VRUT SI LA COSTURI FFFFFF MICI SI LA COMFORT FOARTE BUN . RECOMAND BRANDUL ...CHIAR SI KIA MAI NOU
ANTONY .....TREBUIE SI SA TE SIMTI BINE SI CAND TI SE ARDE UN BEC ...SA NU MAI ZIC DE ALTE COMPONENTE ..CAND ACHIZITIONATI MASINI MAI VERIFICATI SI SERVISAREA LOR ....ASA DOAR CA AMANUNT DC VA INTERESEAZA ..COSTURILE ULTERIOARE ...CUMP PLACUTE
Insa daca ma uit pe lista de dotari la versiunea Supreme nu vad nimic. Poate au uitat sa le noteze pe cele interesante. In schimb au mentionat: buzunare scaune si capac motor. Clar. Ma duc sa imi iau.
M-as abtine de la prea multe comentarii pana nu merg la salon sa o vad pe viu si sa aud toate dotarile dar pana si eu care sunt inclinat spre asiatice parca m-as gandit tot la Passat.
(depinde si ce fiabilitate vor fi avand ambele modele peste 1 an de exemplu)
Cand iti cumperi o masina, incep cheltuielile. Poate nu in primii ani, daca iti achizitionezi una noua, dar in timp vehiculele se degradeaza mai mult sau mai putin si incep sa “manance” din ce in ce mai multi bani. Si daca pretul benzinei continua sa creasca, macar sa-ti iei o masina care se uzeaza mai greu si pe care s-o poti folosi cat mai multi ani.
Poate ca sunt unele dintre cele mai dorite masini, dar marcile Land Rover si Range Rover se afla in coada clasamentului celor mai fiabile masini, arata o analiza prezentata de Daily Mail.
Potrivit analizei, cele mai de incredere masini sunt cele coreene si japoneze, Honda, Toyota si Suzuki deschizand lista producatorilor care fac cele mai sigure masini. De altfel, primele zece pozitii sunt ocupate de masini produse in Coreea si Japonia.
Pe de alta parte, cand vine vorba de costurile de intretinere a masinilor care cu o vechime cuprinsa intre 3 si 8 ani, proprietarii de masini produse in Europa platesc cel mai putin.
De altfel, marcile europene care se regasesc in partea superioara a clasamentului sunt Skoda si Smart, care ocupa locurile 11 si, respectiv, 12 in analiza citata.
Masinile au fost evaluate luand in considerare un „index al sigurantei”, calculat in functie de costurile de reparatie, vechime si frecventa defectiunilor care apar in timp.
In ceea ce priveste costurile de reparatii, cele mai mari sunt cele pentru Porsche, cu 690 de lire sterline, urmata de Mazda, cu 463 de lire si Jeep, cu 438 de lire sterline.
La polul opus se gasesc modelele de la Fiat, Renault si Ford, cu o suma medie pentru reparatii in jur de 250 de lire sterline. De altfel, dintre cele mai ieftin de reparat masini, 7 din 10 sunt modele europene.
Cat priveste defectiunile cel mai des inregistrate, exista din nou diferente intre masinile europene si cele Orient. De exemplu, o treime dintre defectiunile masinilor europene apar la sistemul electric, in timp ce proprietarii de Subaru, Lexus si Suzuki se confrunta cel mai adesea cu probleme de suspensie.
Iata mai jos topul celor mai fiabile marci de masini:
1. Honda
19. Peugeot
2. Toyota
20. Volkswagen
3. Suzuki
21. Rover
4. Lexus
22. Volvo
5. Mitsubishi
23. BMW
6. Mazda
24. Seat
7. Subaru
25. Jaguar
8. Hyundai
26. Audi
9. Kia
27. Vauxhall
10. Nissan
28. Mercedes-Benz
11. Skoda
29. MG
12. Smart
30. Chrysler
13. Daewoo
31. Jeep
14. Ford
32. Saab
15. Citroen
33. Renault
16. Porsche
34. Alfa Romeo
17. Fiat
35. Land Rover
18. Mini
vw 20. audi 26, bmw 23, hyundai 8. cu care treci mai des pragu??????????
Alt esec
- 1 bujie -20 ron
- 4 amortizoare cu accesorii - 1500 ron
-revizie -15 mii km -350 ron =filtre + 5 l shell helix ( un ulei superb)
daca piesele sunt scumpe pai de restul ce sa mai zic
masina e folosita in regim de transport ambreajul e original nu a fost schimbat
- motorul -pana la 4000 rot / min fara probleme -1.9 tdi si restul 2500 rot .
ford - o barca de masina nu toate
opel - foarte multe probleme - consum foarte mare de carburan nu mai putin de 6 l - vreau sa o vad masina aia ce consuma sub -6 motoare foarte mari si la ei si la restul cu putere mica si lini de cuplu doar la rotatii mici pana in 2500 de rot dupa - plafonare a motorului grava
tdi - mers cu motorul turat - cosum de ulei -turbinele cad foarte des intretinere foarte scumpa
salutare ca o tin tot asa
petru local si logan e o masina ok . si cu asta am incheiat
Auzi: Volvo locul 22. Ma tu ai avut sau ai condus vreo data un Volvo? Eu cred ca nici Logan nu ai. Dar in Romania toti sunt specialisti la masini si ei de fapt merg cu RATB-ul.
Nu e adaptat deloc pietei de la noi. Diferenta in Germania/Ungaria e foarte mica.
Eu nu as da atatia bani decat pe un ix35 (ca sa ma leg doar de Hyundai).
In fine, au gresit strategia de marketing rau de tot pe modelul asta...
eu zic asa. cei de la hyundai nu au sarit deloc calul cu pretul la aceasta masina. orice model nou costa mai mult in primul an. e normal. in al doilea rand e fabricata in Germania. motorul este pe lant. la ceilalti concurenti pe curea. motorul de 1,7 crdi de 136 cp e marfa. are turbo geometrie variabila si consum mic.
top-ul afisat de colegul de mai sus este real. a fost dat publicitatii in dec 2011 si este facut pe masinii de 2-3 ani.
am un hyundai de 1,5crdi pe lant. e marfa motorul. la demaraj nu discut cu golf-ul de 1,9 diesel de 105 cp
spor,
2005 CUMPAR PASSAT NOU 25.000 EURO 2.0 DIESEL 140 CP .
60.000 KM PICA POMPA MOTORINA PRIN AUSTRIA . GRATIS. DAR AM PIERDUT 2 ZILE SI COSTURI HOTEL ETC 200 EURO .
101.000 KM PICA COLOANA DE VOLAN , COMPUTER COLOANA VOLAN ,CASETA DIRECTIE - TOTAL 3000 EURO ABIA IESITA DIN GARANTIE .
103.000 KM PRIMUL INJECTOR PE LA ROMAN - 800 EURO + 200 EURO TRACTARE + 2 ZILE ETC .
111.000 AL DOILEA INJECTOR 800 EURO , TRACTARE 100 EURO .
120.000 A DOUA POMPA MOTORINA -100 EURO + 150 EURO TRACTARE PRIN BUZAU.
127.000 AL TREILEA INJECTOR 800 EURO + TRACTARE 300 EURO PRIN BULGARIA .
145.000 AL PATRULEA INJECTOR 800 EURO TRACTARE 80 EURO PRIN BUCURESTI.
210.000 KM PICA MECANISM ANGRENARE POMPA DE ULEI . DOAR MECANISMUL COSTA 1500 EURO (NU SI POMPA)!!!!!!!!!!!!! ATI CITIT BINE ?
DECI , VOI CREDETI CA PE MINE MA MAI INTERESEAZA CONFORTUL DIN PASAT , SAU CUM SE INSCRIE IN CURBE , SAU DESIGNUL , SAU STELELE DE LA EURO NCAP ?