Lansare în România: Hyundai i40, preţuri de la 25.238 euro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Hyundai i40 este disponibil începând cu sfârşitul acestei luni pe piaţa din România cu un preţ de pornire de 25.238 euro cu TVA inclus. Importatorul mărcii Hyundai în România are o ofertă specială de lansare pentru i40, în baza căreia preţul de pornire scade la 22.800 euro cu TVA inclus.
Noul model Hyundai de segment mediu a fost conceput integral la centrul Hyundai din Ruesselsheim, Germania, şi are misiunea de a seta un nou nivel de calitate şi confort în gama Hyundai. Încă de la debutul pe piaţa internă, i40 este oferit în ambele versiuni de caroserie în care a fost dezvoltat: berlină şi Cross Wagon (CW). Cei de la Hyundai oferă acest model în compania programului "Five Year Triple Care": cinci ani de garanţie integrală, transmisibilă, alături de cinci ani de asistenţă rutieră şi cinci ani de verificări tehnice periodice gratuite. Pentru moment, cei de la Hyundai au publicat doar preţul versiunii diesel de 1.7 litri, modelele cu motorizări pe benzină urmând să fie oferite începând cu prima parte a anului viitor.
"Luând în calcul vânzările de motoare diesel, care acoperă 80% din totalul acestui segment în Romănia, anticipăm că motorul U-II de 1,7 litri diesel 136 CP, va fi cel mai popular motor pe piaţa locală, atăt pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru clienţii de flotă. Ne vom concentra eforturile către comercializarea preponderentă a acestei motorizări.", a declarat Dragoş Magdalina, Director Executiv al Hyundai Auto România.
În standard, noul i40 vine cu ESP, asistenţă la plecarea în pantă, sistem de management al stabilităţii vehiculului, sistem de asistenţă la frânarea de urgenţă, sistem de avertizare la frânarea urgenţă şi ABS, lumini de zi, faruri cu xenon, ceasuri de bord cu afisaj LCD, şi altele. Lista de dotări opţionale include elemente precum conectivitate Bluetooth cu recunoaştere vocală, cameră pentru marşarier, frâna de parcare electrică, scaune faţă ventilate, scaune spate încălzite şi rabatabile, sistem automat de dezaburire şi volan încălzit.
În cadrul testelor EuroNCAP, Hyundai i40 a obţinut cinci stele, cu un scor de 92% pentru protecţia pasagerilor adulţi. La testul de impact lateral, modelul a obţinut punctaj maxim, iar tetierele şi scaunele au fost apreciate pentru suportul oferit în cazul unei coliziuni din spate. Clienţii pot dota fiecare i40 cu până la nouă airbag-uri frontale, laterale şi cortină, precum şi cu airbag pentru genunchi, oferit în standard pentru toate variantele.
Noul i40 urmează îndeaproape limbajul de design al mărcii din Coreea de Sud şi prezintă o grilă hexagonală şi un aspect uşor sportiv. Ampatamentul modelului are 2.770 milimetri, iar oficialii constructorului spun că noul lor model de clasă medie se bucură de cele mai generoase dimensiuni pentru cap (1.025 mm), umeri (1.445 mm) şi picioare (1.170 mm) din întregul segment D. Nici volumul portbagajului nu este rău, acesta fiind de 553 de litri cu bancheta ridicată, respectiv 1.719 litri cu bancheta spate rabatată.
Hyundai i40 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ | ||||||
MODEL | Hyundai i40 |
Volkswagen Passat | Opel Insignia | Ford Mondeo | Peugeot 508 | Skoda Superb |
VERSIUNE DIESEL COMPARABILĂ |
1.7 CRDI 136 CP |
2.0 TDI M6 140 CP Trendline |
2.0 CDTI 130 CP 6MT |
2.0 TDCI 140 CP Trend |
2.0 HDi 140 CP Active |
2.0 TDI 140 CP M6 Active |
PREŢ (Euro)* |
25.238 (22.800 - ofertă de lansare) |
23.576 | 24.265 | 24.950 | 25.246 | 23.292 |
Via | Hyundai
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Hyundai in Romania
-
Hyundai Elantra Preţ: 17.284 - 23.524 €
-
Hyundai Grand Santa Fe facelift Preţ: 49.341 - 50.575 €
-
Hyundai i10 facelift Preţ: 12.588 - 13.153 €
-
Hyundai i20 Active facelift Preţ: 17.124 €
-
Hyundai i20 facelift Preţ: 12.822 - 17.124 €
-
Hyundai i30 (2016 - prezent) Preţ: 16.172 - 37.045 €
-
Hyundai i30 Fastback Preţ: 20.575 - 24.026 €
-
Hyundai i40 CW facelift Preţ: 28.564 - 30.964 €
-
Hyundai i40 facelift Preţ: 25.204 - 30.004 €
-
Hyundai Ioniq Hybrid Preţ: 26.168 - 29.143 €
-
Hyundai Kona Preţ: 21.146 - 29.119 €
-
Hyundai Santa Fe Preţ: 53.181 €
-
Hyundai Tucson Preţ: 23.518 - 37.917 €
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Nu vreau sa insir cate masini mai atractive si mai capabile iti iei de banii astia,
SA vedem preturile si de la versiunile pe benzina.
Eu speram ca pretul de baza la i40 sa fie undeva sub 2000 euro(1.6 benzina), dar se pare ca nu sunt sanse :(
Hyundai i40 a primit prestigiosul premiu EuroCarBody Golden Award în cadrul unui eveniment organizat anul acesta în Germania surclasând nouă dintre cei mai mari producători de vehicule din Europa și Japonia. Este interesant de observat că Hyundai a obținut marele premiu deși se afla la prima participare în competiție.
Organizat de Automotive Circle International – asociație compusă din furnizori și producatori din industria auto – premiul EuroCarBody au fost acordat în urma voturilor unui juriu format din peste 500 de delegați. Juriul a apreciat vehiculul în ansamblu și valorificarea materialelor utilizate, precum și eficiența procesului de producție al modelului i40, care a obținut un scor de 37,98 puncte dintr-un maxim de 50 de puncte posibile. Locul al doilea în acest clasament a fost adjudecat de modelul Audi A6, cu 35,86 puncte, iar pe locul al treilea s-a clasat modelul Mercedes B-Class care a obținut 34,66 puncte.
Utilizarea oțelului cu rezistență crescută, împreună cu puncte de legatură îmbunătățite ale structurii, conferă șasiului ușor al modelului i40 eficiență sporită în absorbția energiei provenite dintr-un eventual impact, fapt care sporește siguranța pasagerilor – caracteristici recunoscute de catre juriul EuroCarBody 2011.
Printre competitorii înscriși la ediția din acest an a concursului s-au numărat mărcile Audi, BMW, Ford, Mazda, Mercedes-Benz, Nissan, Opel, Land Rover și Volkswagen.
Disponibil în variantele de caroserie wagon și sedan, noul i40 a fost proiectat și dezvoltat în Europa, special pentru piața europeană.
Masinile frantuzesti in special din acest segment cor avea o mare problema cu acest i40!!
Hai sarbatori fericite!
Din lista aia lunga de dotari multe se regasesc si pe versiunea de Rio testata de voi saptamana trecuta si e cu 10 000 mai ieftina.
Au tot zis si Hyundai si Kia ca au crescut calitatea masinilor si nu neg asta, dar si pretul a crescut foarte tare si nu stiu daca cei care le-au cumparat masinile ieri au crescut la fel de mult ca ei si vor putea tine pasul iar la schimbarea vechii masini vor alege tot un Hyundai-KIA.
Ca si concluzie, o versiune mai "subtire" in gama si care sa se poata configura mai usor de catre client ar aduce ceva clienti, la pretul asta ....
Daca totusi are toate acele elemente in standard cred ca isi cam merita pretul.
INSA eu consider ca pluseaza fata de celelalte modele prin design, in primul rand si prin capacitatea mica a motorului diesel (=>taxe mai mici), la o putere apropiata de motoarele de 2.0L ale concurentei. Sa speram ca nu e la fel de fiabil si economic precum motorul diesel de 1.5 de pe Accent :p
Problema principala ar fi de conceptie...Hyundai e vazuta ca o firma ce produce masini mici, proaste si ieftine ("kinezarii", cum le spunem noi), dar daca acest model se va dovedi a fi unul fiabil, lucrurile se vor schimba.
Eu zic sa lasam i40 sa ne arate ce poate....
Prevad ca si Kia va scoate un model asemanator, iar pretul aproximativ (+/- 1000euro).
25.000mii cam mult pt un Hyundai. (poate ar merita ix35-ul).
Ford Mondeo (cea mai stabila masina din clasa ei)
Volkswagen Passat (o masina echilibrata si solida)
Peugeot 508 (rafinament si confort frantuzesc)
Toyota Avensis (fiabilitate japoneza)
Citroen C5 (confort, asta e cuvantul)
Skoda Superb (o alegere rationala)
si altele la fel de bune precum Accord, Insignia si altele... orice in afara de Hyundai.
CONCLUZIE SUNT FOARTE MULTUMIT DE IA NU MA LAST NICIODATA ZI DE ZII O ALERG UNDE AM BAGATO MA SCOS ...NU VREAU SA ADUC ELOGII ..DA CHIAR MA SERVIT EXACT CUM AM VRUT SI LA COSTURI FFFFFF MICI SI LA COMFORT FOARTE BUN . RECOMAND BRANDUL ...CHIAR SI KIA MAI NOU
ANTONY .....TREBUIE SI SA TE SIMTI BINE SI CAND TI SE ARDE UN BEC ...SA NU MAI ZIC DE ALTE COMPONENTE ..CAND ACHIZITIONATI MASINI MAI VERIFICATI SI SERVISAREA LOR ....ASA DOAR CA AMANUNT DC VA INTERESEAZA ..COSTURILE ULTERIOARE ...CUMP PLACUTE
Insa daca ma uit pe lista de dotari la versiunea Supreme nu vad nimic. Poate au uitat sa le noteze pe cele interesante. In schimb au mentionat: buzunare scaune si capac motor. Clar. Ma duc sa imi iau.
M-as abtine de la prea multe comentarii pana nu merg la salon sa o vad pe viu si sa aud toate dotarile dar pana si eu care sunt inclinat spre asiatice parca m-as gandit tot la Passat.
(depinde si ce fiabilitate vor fi avand ambele modele peste 1 an de exemplu)
Cand iti cumperi o masina, incep cheltuielile. Poate nu in primii ani, daca iti achizitionezi una noua, dar in timp vehiculele se degradeaza mai mult sau mai putin si incep sa “manance” din ce in ce mai multi bani. Si daca pretul benzinei continua sa creasca, macar sa-ti iei o masina care se uzeaza mai greu si pe care s-o poti folosi cat mai multi ani.
Poate ca sunt unele dintre cele mai dorite masini, dar marcile Land Rover si Range Rover se afla in coada clasamentului celor mai fiabile masini, arata o analiza prezentata de Daily Mail.
Potrivit analizei, cele mai de incredere masini sunt cele coreene si japoneze, Honda, Toyota si Suzuki deschizand lista producatorilor care fac cele mai sigure masini. De altfel, primele zece pozitii sunt ocupate de masini produse in Coreea si Japonia.
Pe de alta parte, cand vine vorba de costurile de intretinere a masinilor care cu o vechime cuprinsa intre 3 si 8 ani, proprietarii de masini produse in Europa platesc cel mai putin.
De altfel, marcile europene care se regasesc in partea superioara a clasamentului sunt Skoda si Smart, care ocupa locurile 11 si, respectiv, 12 in analiza citata.
Masinile au fost evaluate luand in considerare un „index al sigurantei”, calculat in functie de costurile de reparatie, vechime si frecventa defectiunilor care apar in timp.
In ceea ce priveste costurile de reparatii, cele mai mari sunt cele pentru Porsche, cu 690 de lire sterline, urmata de Mazda, cu 463 de lire si Jeep, cu 438 de lire sterline.
La polul opus se gasesc modelele de la Fiat, Renault si Ford, cu o suma medie pentru reparatii in jur de 250 de lire sterline. De altfel, dintre cele mai ieftin de reparat masini, 7 din 10 sunt modele europene.
Cat priveste defectiunile cel mai des inregistrate, exista din nou diferente intre masinile europene si cele Orient. De exemplu, o treime dintre defectiunile masinilor europene apar la sistemul electric, in timp ce proprietarii de Subaru, Lexus si Suzuki se confrunta cel mai adesea cu probleme de suspensie.
Iata mai jos topul celor mai fiabile marci de masini:
1. Honda
19. Peugeot
2. Toyota
20. Volkswagen
3. Suzuki
21. Rover
4. Lexus
22. Volvo
5. Mitsubishi
23. BMW
6. Mazda
24. Seat
7. Subaru
25. Jaguar
8. Hyundai
26. Audi
9. Kia
27. Vauxhall
10. Nissan
28. Mercedes-Benz
11. Skoda
29. MG
12. Smart
30. Chrysler
13. Daewoo
31. Jeep
14. Ford
32. Saab
15. Citroen
33. Renault
16. Porsche
34. Alfa Romeo
17. Fiat
35. Land Rover
18. Mini
vw 20. audi 26, bmw 23, hyundai 8. cu care treci mai des pragu??????????
Alt esec
- 1 bujie -20 ron
- 4 amortizoare cu accesorii - 1500 ron
-revizie -15 mii km -350 ron =filtre + 5 l shell helix ( un ulei superb)
daca piesele sunt scumpe pai de restul ce sa mai zic
masina e folosita in regim de transport ambreajul e original nu a fost schimbat
- motorul -pana la 4000 rot / min fara probleme -1.9 tdi si restul 2500 rot .
ford - o barca de masina nu toate
opel - foarte multe probleme - consum foarte mare de carburan nu mai putin de 6 l - vreau sa o vad masina aia ce consuma sub -6 motoare foarte mari si la ei si la restul cu putere mica si lini de cuplu doar la rotatii mici pana in 2500 de rot dupa - plafonare a motorului grava
tdi - mers cu motorul turat - cosum de ulei -turbinele cad foarte des intretinere foarte scumpa
salutare ca o tin tot asa
petru local si logan e o masina ok . si cu asta am incheiat
Auzi: Volvo locul 22. Ma tu ai avut sau ai condus vreo data un Volvo? Eu cred ca nici Logan nu ai. Dar in Romania toti sunt specialisti la masini si ei de fapt merg cu RATB-ul.
Nu e adaptat deloc pietei de la noi. Diferenta in Germania/Ungaria e foarte mica.
Eu nu as da atatia bani decat pe un ix35 (ca sa ma leg doar de Hyundai).
In fine, au gresit strategia de marketing rau de tot pe modelul asta...
eu zic asa. cei de la hyundai nu au sarit deloc calul cu pretul la aceasta masina. orice model nou costa mai mult in primul an. e normal. in al doilea rand e fabricata in Germania. motorul este pe lant. la ceilalti concurenti pe curea. motorul de 1,7 crdi de 136 cp e marfa. are turbo geometrie variabila si consum mic.
top-ul afisat de colegul de mai sus este real. a fost dat publicitatii in dec 2011 si este facut pe masinii de 2-3 ani.
am un hyundai de 1,5crdi pe lant. e marfa motorul. la demaraj nu discut cu golf-ul de 1,9 diesel de 105 cp
spor,
2005 CUMPAR PASSAT NOU 25.000 EURO 2.0 DIESEL 140 CP .
60.000 KM PICA POMPA MOTORINA PRIN AUSTRIA . GRATIS. DAR AM PIERDUT 2 ZILE SI COSTURI HOTEL ETC 200 EURO .
101.000 KM PICA COLOANA DE VOLAN , COMPUTER COLOANA VOLAN ,CASETA DIRECTIE - TOTAL 3000 EURO ABIA IESITA DIN GARANTIE .
103.000 KM PRIMUL INJECTOR PE LA ROMAN - 800 EURO + 200 EURO TRACTARE + 2 ZILE ETC .
111.000 AL DOILEA INJECTOR 800 EURO , TRACTARE 100 EURO .
120.000 A DOUA POMPA MOTORINA -100 EURO + 150 EURO TRACTARE PRIN BUZAU.
127.000 AL TREILEA INJECTOR 800 EURO + TRACTARE 300 EURO PRIN BULGARIA .
145.000 AL PATRULEA INJECTOR 800 EURO TRACTARE 80 EURO PRIN BUCURESTI.
210.000 KM PICA MECANISM ANGRENARE POMPA DE ULEI . DOAR MECANISMUL COSTA 1500 EURO (NU SI POMPA)!!!!!!!!!!!!! ATI CITIT BINE ?
DECI , VOI CREDETI CA PE MINE MA MAI INTERESEAZA CONFORTUL DIN PASAT , SAU CUM SE INSCRIE IN CURBE , SAU DESIGNUL , SAU STELELE DE LA EURO NCAP ?