Privit întotdeauna c aun simbol al ieșirilor în teren accidentat, Land Rover Defender va fi înlocuit de o nouă generație în foarte scurt timp. Ultimul an de producție a fost privit cu nostalgie de pasionați, iar englezii s-au grăbit să cumpere un ultim exemplar al generației actuale, ca tribut adus unuia dintre cele mai longevive mașini de pe piață.
Land Rover Defender umple listele de comenzi pe final de serie
Land Rover a înțeles că despărțirea va fi grea și chiar dureroasă pentru unii, așa că a decis să mai prelungească puțin agonia.
Inițial, britanicii au declarat că producția se va încheia în luna decembrie a acestui an, însă valul de cereri a făcut ca ritmul de producție al uzinei din Solihul să crească, iar muncitorii să fie chemați la uzină în două ture.
În anul 2014, Land Rover a vândut 17.781 de mașini, însă anul acesta cererea a crescut cu 29% în primele luni ale anului, când s-au înregistrat 11.511 exemplare comercializate.
Decizia de a prelungi producția lui Defender până în anul viitor în luna ianuarie a fost luată și pentru că încă nu s-a ales fabrica în care se va desfășura producția modelului. În acest moment, Land Rover nu exclude nici extinderea producției sale în afara granițelor Marii Britanii, în cadrul amplasamentului deținut de Magna Steyr lângă Graz, în Austria.În trecut s-a vorbit chiar și despre construirea unui centru de asamblare în mijlocul Bătrânului Continent (Polonia și Solvenia), gata până în 2019, cu o capacitate de producție de 350.000 de mașini pe an.
Comentarii (4)