Noul Land Rover Discovery Sport, înlocuitorul popularului Freelander, va fi oferit publicului european alături de alte două motorizări din gama Ingenium. Este vorba despre un agregat diesel de 2.0 litri, oferit în două versiuni de putere: una de 150 şi una de 180 de cai putere.
Cea mai cuminte propunere garantează şi un consum mediu de 4.9 litri/100 de kilometri, alături de o rată a emisiilor de 129 g/km. Versiunea mai puternică oferă un consum mediu de 5.3 litri, însă poate accelera de la 0 la 100 de km/h în 8.9 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 188 de km/h.
Discovery Sport va beneficia şi de alternative eficiente ale celor două versiuni, botezate E-Capability şi echipate cu transmisii manuale, anvelope cu rezistenţă redusă la rulare, jante de 18 inch şi doar cinci locuri pentru pasageri. Emisiile de CO2 se reduc graţie acestor îmbunătăţiri.Noile motoare Ingenium sunt construite în Anglia, la uzina Land Rover din West Midlands, un centru de producţie cu o capacitate de producţie de 450.000 de propulsoare pe an.
Singura problema este fiabilitatea masinilor. Daca arunci o privire peste ceea ce zic posesorii de pana acum... te lasi de cumparat LR.