Esential
375 | de cai putere dezvoltă motorul V8 instalat de Land Rover pe noul Discovery 4 Armoured. |
375 | de cai putere dezvoltă motorul V8 instalat de Land Rover pe noul Discovery 4 Armoured. |
Land Rover anunţă astăzi introducerea versiunii blindate a modelului Discovery 4. Noul model oferă aceeaşi capabilitate în off-road, combinată cu o protecţie de invidiat. Botezat Discovery 4 Armoured, modelul a fost dezvoltat de Land Rover împreună cu nume mari din industrie, recunoscute pentru experienţa lor în blindarea vehiculelor.
Rodul acestei colaborări este destinat organizaţiilor de securitate, oamenilor de afaceri care activează în zone cu risc şi bineînţeles agenţiilor guvernamentale de pază şi protecţie.
Deşi diferenţele între modelul de serie şi cel Armoured sunt foarte discrete, versiunea prezintă protecţie balistică în conformitate cu normele europene FB6 şi BR6. De asemenea, maşina poate oferi protecţie şi împotriva unei încărcături explozibile de 15 kilograme TNT, detonată în apropiere. Podeaua a fost modificată pentru a face faţă exploziei a două grenade de mână DM51.
Exceptând aceste modificări operate pentru a creşte nivelul de siguranţă, Discovery 4 Armoured primeşte suspensie pneumatică, suspensii revizuite, bare anti-ruliu ceva mai mari şi discuri de frână performante, semnate de Alcon.
Nu lipsesc sistemele de siguranţă clasice, regăsite şi pe versiunea standard.Sub capotă Land Rover a instalat un motor V8 pe benzină, de 5.0 litri şi 375 de cai putere, care ia locul unui V6 turbo-diesel de 2.7 litri, folosit pe vechiul model. Asociat unei cutii automate cu şase rapoarte, propulsorul cu opt cilindri ajută noul Discovery 4 Armoured să sprinteze de la 0 la 100 de km/h în 10.6 secunde.
via | globalmotors
Nu sunt sigur cati din cei de mai sus sunt fani 4x4. Pe de alta parte, oricum Land Rover tinteste spre zona premium, ceea ce este pacat. Candva acest brand era o referinta in materie de 4x4.
Cea ce cauzeaza acest fapt este ignoranta si prostia celor care isi cumpara masini cu care sa se faleasca dar care nu au habar despre fenomenul auto...isi iau imitatii de masini de teren..toate SUV-urile asta sunt IMITATII!!masini facute sa arate de teren dar de la care proprietarii le cer sa fie economice,rapide si confortbabile ca un turism,lucru imposibil de ralizat in schimb aceste masini imbina dezavantajele unui SUV cu cele ale unui turism,sa nu ne imaginam ca vreo pitipoanca combinata cu vreun cocalar cu bani are habar ce este ala fenomen auto si de unde provine si de ce s-a apucat sa sparga zeci de mii de euro pt o masina inalta..si nu pt o masina normala,un turism de toate felurile care la randul lor pentru ce eu fost ele proiectate sunt masini exceptionale care merita tot respectul unui iubitor de masini.
Multe din aceste off-roadere care inca se mai afla in productie vor iesii pur si simplu din productie,altele vor devenii SUV-uri,dar o parte vor pastra unele abilitati de off-road devenind SUV-uri cu abilitati in teren accidentat cum sunt Mercedes GL,VW Touareg,actualul Jeep Grand Cheroocke,deci vor renunta la sasiu in favoarea unei caroserii autoportante si la suspensiile de teren insa pastrand o CV cu cursa scurta,reductor si 2 diferentiale blocabile,pana la urma cu asta va trebuii sa ne multumim,aceste masini nu vor fi la fel de bune in teren precum predecesoarele lor dar aste e..trebuie sa suportam prostia gloatei pentru care se face masini.