Land Rover Defender va primi un motor diesel Euro5
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
La finele săptămânii trecute vă anunţam că oficialii Land Rover vor veni la Salonul Auto de la Frankfurt alături de Defender Concept. Dacă John Edwards spunea că noua generaţie va intra în producţie în 2015, actualul Defender va primi un nou motor diesel care va respecta normele de poluare Euro5.
Noul agregat diesel va avea 2.2 litri şi va înlocui actualul motor de 2.4 litri. În ciuda scăderii cilindreei, noul propulsor de care va beneficia actualul Defender va produce tot 120 de cai putere şi va dezvolta un cuplu motor de 361 Nm. De asemenea, viteza maximă a modelului britanic a crescut de la 132 km/h la 145 km/h.
"Odată cu introducearea noului motor diesel de 2.2 litri şi a două pachete opţionale, Defender oferă clienţilor o posibilitate mai mare de alegere", a declarat John Edwards, directorul constructorului specializat în producţia de modele 4x4.
Via | EgmCarTech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Land Rover in Romania
-
Land Rover Discovery Preţ: 48.790 - 82.200 €
-
Land Rover Discovery Sport Preţ: n/a - 58.310 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Daca la DCI-uri se duc in Romania injectoarele, din cauza motorinei proaste, ce sa mai zic in alte zone precum (AFRICA).
ps: pentru Romania, ar fi recomandat un DEFENDER. Ala merge si cu motorina, de la nenea cu TIR-ul :))
Acum stiu ca toti daciotii or sa sara de 10 metrii dar cat dai pe godinu ala atata face. Nu cred ca ne vrea binele francezu'.
Si nu a spus nimeni ca e vba de Duster vs. lumea, ci mai degraba Duster pentru lume... pentru foarte multa lume... lumea care apreciaza fiabilitatea... fiabilitate a gamei Dacia pe care o vezi in toate topurile importante din Europa... adica acolo unde conteaza... sa negi / ignori datele astea inseamna ca esti un cocktail de prostie cu rea-vointa.
PS: din capul locului sustin ca paralela Duster - Defender e exagerata.
Iar cu HTP-urile ce probleme sunt ? Eu stiu ca este un motor cu 3 cilindrii, utilizat in gama VAG, pe modelele de clasa mini sau mica, cu distributia pe lant, consum maricel in oras, si singura problema este variatia acului de la relanti. Care variaza la unele modele.
ps: batranel se referea doar la motorizare, si la performantele ei. Dar in cazul DEFENDER nu conteaza CP.
PS2: De exemplu, 2 dintre tafurile tatalui meu, unul 690P cu motor PERKINS, dezvolta 90cp, iar modelul mai vechi, cu motorizare de Tractor , dezvolta 60cp, insa cu ele poti face ce, alte SUV-uri veritabile cu sute de cai, nu sunt capabile. Sa nu mai zic de LKT 81 TURBO.
Toate masinile au probleme. Nu exista masina fara probleme, asa ca nu stiu de unde atata invidie.
http://www.carbuzz.com/news/2011/8/10/NHTSA-Investigating-VW-Jetta-and-Ford-Mustang-7704223/