Înainte de a fi scos la pensie, bătrânul Defender era cel mai simplu și mai puțin tehnologizat model al celor de la Land Rover. Lucrurile se vor schimba însă radical, odată cu introducerea noii generații Defender, așteptată să debuteze în 2019.
Potrivit Autocar, noul Defender va fi cel mai capabil model pentru escapadele off-road. Asta și pentru că va fi înzestrat cu tehnologie de ultimă generație, mai avansată chiar și decât cea de pe actualul Discovery, abia introdus în această toamnă la Salonul Auto de la Paris.
Motorul viitorului Defender va fi montat longitudinal, iar cutia de transfer va fi una separată. Dimensiunile vor fi similare cu cele ale modelelor actuale, ampatamentul urmând să copieze lungimea lui Range Rover. Cu toate acestea, ecartamentul va fi mai îngust pentru a asigura o manvrabilitate mai bună.
Designul a fost deja finalizat, iar primele exemplare testează în condiții extreme. Printre noutățile de care se va bucura viitorul Defender este și structura caroseriei, realizată cu ceva mai mult aluminiu pentru a reduce masa totală.Deși are o suspensie pneumatică pe care o folosește cu succes în interiorul gamei, Land Rover promite să rămână la soluția clasică a unei suspensii independente și a unor arcuri din oțel.
Sub capotă însă, englezii vor folosi tot ce au mai nou în departamentul motoare. Ne referim aici la noile unități diesel din gama Ingenium, care au o capacitate cilindrică redusă și un consum bun. Ele vor fi asociate unor transmisii manuale sau automate și, bineînțeles, unei tracțiuni integrale, element obligatoriu în acest segment.
Comentarii (1)