Esential
2.2 | litri este capacitatea noului motor diesel. |
360 | Nm oferă motorul diesel proaspăt instalat pe Defender. |
2.2 | litri este capacitatea noului motor diesel. |
360 | Nm oferă motorul diesel proaspăt instalat pe Defender. |
Deşi se pregăteşte de un schimb de generaţii, Defender nu renunţă la o nouă revizuire uşoară pentru anul următor. Cel mai longeviv model al constructorului britanic va adopta, printre altele, un nou propulsor entry-level.
Dieselul de 2.4 litri, familiar fanilor Land Rover, va fi înlocuit de un motor nou, de 2.2 litri, care dezvoltă aceeaşi putere de 122 de cai la 3500 de rotaţii. Cuplul motor rămâne şi el nemodificat, atingând 360 de Nm la 2000 de rotaţii. Noul propulsor nu influenţează valoarea acceleraţiei de la 0 la 100 de km/h, realizată tot în 15.8 secunde, însă ajută la creşterea vitezei maxime până la 145 de km/h. Noul motor, etichetat cu normele Euro 5, emite acum 266 de g/km pe varianta Defender 90 şi 295 de g/km pe variantele 110 şi 130.
Versiunea 2012 a actualului Defender vine şi cu niveluri de echipare ceva mai generoase. Pentru versiunile S şi SE, clienţii vor primi un pachet care îmbracă volan şi scaunele, doar parţial, în piele.
Land Rover va introduce şi pachetul Off-Road, care include ABS, jante Saw Tooth cu finisaj Gloss Black şi pneuri MTR, troliu şi bară de protecţie suplimentară.La cererea clienţilor, Land Rover poate vopsi capota variantei pick-up în culoare neagră şi pe cea a lui Defender 110 Double Cap în culoarea bej.
via | autoblog
Comentarii (2)