Englezii de la Land Rover au înaintat o cerere de marcă înregistrată pentru numele "Landy". Experţii din industrie se aşteaptă la un SUV de segment B cu această denumire.
Esential
2015
este anul în care va debuta noul Defender, primul model inspirat de conceptul DC 100 de la Land Rover.
Land Rover ar putea aborda nişa SUV-urilor de segment B, titrează englezii de la Autocar.
Vestea vine după descoperirea unei cererii de marcă înregistrată a numelui ”Landy”, înaintată de compania Land Rover, în vederea unei potenţiale viitoare game. Această gamă de produse ar putea să includă aproape orice, explică publicaţia britanică, dar un automobil care abordează segmentul SUV-urilor mici este printre cele mai probabile elemente.
Zvonurile privind apariţia unui nou Land Rover sunt întărite de succesul înregistrat de cel mai mic şi cel mai accesibil model al gamei, Evoque. Acesta a ajuns să aibă liste de aşteptare ce se întindeau pe mai multe luni, reiterând succesul înregistrat în trecut cu modelul Discovery, creditat pentru salvarea mărcii Land Rover. În plus, apariţia lui Audi Q1 şi a lui Mercedes-Benz GLA ar putea fi suficient motiv pentru ca englezii să-şi aprobe dezvoltarea unui nou model.
Aşa arată partea frontală a conceptului DC 100.
Designerii Land Rover ar putea să aplice aceleaşi trăsături şi pe viitorul ”Landy”, alături de noul Defender.
Ideea unui potenţial SUV mic premium de la Land Rover a apărut în 2011, când englezii au prezentat conceptul DC100. Acesta a primit o evoluţie ulterioară, DC 100 Expedition şi Sport, expuse un an mai târziu la Salonul Auto de la New York.
Iniţial, cele două concepte prezentau aspectul posibil al viitorului Defender, programat pentru lansare în 2015. Folosirea anumitor elemente de design pentru un model complet nou nu ar fi exclusă, după cum ne-au demonstrat mai mulţi producători de automobile în ultimii ani.
Via Autocar
Prin acest concept british, britanici vor deschide calea din nou, si mai de graba a unui ''stramos''. Ce-i drep cu stramosul tuturor Land Rover-urilor, britanicii au cucerit Africa si India, au intrat in zone fara strazi, au trecut prin desert si au urcat muntii, acolo unde nici o alta masina produsa in Germanica sau in Japonica nu ar fi putut.
Unele lucruri s-au schimbat in ultimii ani: acolo unde alte automobile au airbag-uri si claxon, aceasta masina de teren cu caroserie de aluminiu si structura de rigidizare are acum o perna groasa, si se vad semnele timide ale tehnicii moderne.
Succes Land Rover !