Lancia Thema, Flavia, Delta facelift şi Grand Voyager - primele imagini
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Parteneriatul dintre Fiat şi Chrysler va atinge punctul său maxim la Salonul Auto de la Geneva, unde Lancia va expune publicului trei modele complet noi, dezvoltate pe baza modelelor constructorului din Detroit. Este vorba despre Thema, sedanul care are la bază Chrysler 300C, despre Flavia, varianta italiană a lui Chrysler 200, disponibilă în variante sedan şi cabrio, şi despre Grand Voyager, derivatul latin al americanului cu acelaşi nume.
Lancia a dezvăluit astăzi primele imagini ale modelelor Chrysler pe care şi-a aplicat sigla. Noul Thema va fi lansată pe piaţa europeană în luna octombrie a acestui an, sub capotă urmând să se afle un V6 Pentastar de 3.6 litri, capabil să ofere 292 de cai putere. Spre deosebire de omologul său american 300C, noul Thema va adopta şi un propulsor diesel V6 de 3.0 litri, ce oferă două versiuni de putere, una de 190 şi una de 224 de cai putere.
Monovolumul Lancia Grand Voyager păstrează nu numai numele omologului său american, ci şi propulsorul V6 Pentastar de 3.0 litri benzină, cu o putere totală de 283 de cai. La capitolul diesel, familistul va conta pe serviciile unei unităţi de 2.8 litri şi 163 de cai putere.
Flavia va fi sedanul de clasă medie, dezvoltat pe baza lui Chrysler 200, disponibil în variante de caroserie sedan şi cabrio. Producţia modelului va fi demarată în următoarele şase luni, însă momentan nu se cunosc informaţii despre gama de motoare pe care o va adopta versiunea italiană.
Nu în ultimul rând, la standul Lancia se va regăsi şi faceliftul lui Delta, care primeşte o retuşare discretă la nivelul părţii frontale, mai exact în zona blocurilor optice, care păstrează însă luminile LED. Faceliftul va marca şi introducerea în lista de motorizări, începând cu luna martie, a unităţii diesel de 1.6 litri şi 105 cai putere.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
Trebuie sa iti dau dreptate, desi, in fiecare zi, sper ca inca mai avem o sansa. Din pacate ei ne vor conduce in anii ce vor urma, pentru ca "ei" detin puterea.
Oare "Unde esti tu Tepes Doamne..."
Haideti sa speram ca Lancia Thema va suferi in viitor un facelift, sau ca noul model, cand va fi lansat acesta....va si unul complet diferit de 300c.Sper ca va urma istoria modelului Suberb din cadrul grupului Vag, initial a fost un Passat mai mare, acum este un model de sine statator si destul de apreciat.Haideti sa ne bucuram ca Lancia revine pe piata europeana cu modele noi, posibil si competiive, si sa speram, ca pe viitor ii va veni mintea la cap lui Marchione, sau oricarei alte persoane importante din Fiat Group, si ca viitoarele modele vor fi ceva mai aparte, macar la capitolul design sa fie DESIGN IN ITALY.
Asa cum vor fi lansate ''noile'' Thema, Flavia si Grand Voyager, mai curand Chrysler si-a aplicat modelele peste sigla Lancia...
Lasand la o parte faptul ca, pana la urma, asta se intampla si la case mai mari si toata lumea da din coada (vezi seat exeo, alhambra, aia mica... habar n-am cum se numeste), totusi Lancia, pana nu demult era "in a class of it's own". Si pe deasupra era si pe profit.
Ramane de vazut cum vor fi primite modelele. Ignorand surorile americane, personal imi place mult cum se prezinta Flavia Cabrio, dar si Thema.
Totusi, nu pot scapa de senzatia ca e un lucru facut de mantuiala.
Din contra... sunt departamente intregi care au drept misiune uniformizarea (costurilor, standardelor, etc).
Eu conduc inca o Thema si am renuntat de mult sa ma inflamez cand vad... consumismul in care traim.
Sunt ferm convins ca pentru conducatorii lumii personalitatea diversa, creativitatea, evolutia (spirituala sau de alta natura) sau pur si simplu liberatatea sunt concepte periculoase, care induc neliniste si variabile necontrolabile in planurile lor - financiare si nu numai.
Asadar, ma urc in masina mea veche de 17 ani cu un mare zambet - inca nu sunt sclavul societatii "moderne": bogatia este in suflet, nu in fiarele de zeci de mii de euro care ne conduc viata.
@ovi, comparand la prima vedere niste poze ale interioarelor unor modele de acum 25-30 de ani puse unele langa altele, ochiul uman (cel putin al meu!) ramane siderat de formele, liniile si imbinarile unui SAAB 900 sau ale unei Lancia Delta HF.
Ar putea parea neavizatilor niste panorame "abrupte ca un mal", "depasite de supersonicul vremurilor in continua schimbare" etc., dar eu adulmec dincolo de "impresiile de moment" o expresivitate metafizica pe care n-o poti exprima verbal...Si nu vei depista nicicum doua astfel de capodopere identice intre ele la nivel de acelasi model, eventual doar clasicul motor 2.0 turbo, respectiv 1.6 turbo, sa fie puntea de legatura dintre ele sau structura de ansamblu gratie careia identifici de la distanta masina ca fiind sigur SAAB 900 sau Lancia Delta, dupa caz, deci chiar se "gandea personalizat" in fief-ul designerilor din trecut fara sa fie focusati pe vreo comanda speciala a vreunui client pretentios.
Pare neverosimil ce voi zice, dar este o regula de bun simt sa-ti respecti viitorii clienti chiar inainte de a-i cunoaste!
Un patent al succesului in business (succesul nu echivaleaza neaparat cu banii! - cine ar discuta cu un "prost monumental care are avere garla" ?) pe care l-am deprins din cursuri de management speculativ, asa-zis "la liber", care nu se invata in facultati.
Normal ca eu aberez, nefiind in asentimentul gigatonelor de "sclavi fericiti" care rumega cu ochii inchisi tot ce li se ofera, aruncand cu verdicte in eter: marfa asta este BUNA din moment ce predomina comercial si majoritatea o cauta, o cer, o invoca, o viseaza, o sanctifica, o cuantifica, o toaca nesatiosi intre ei cu bale logoreice si idolatrice [ un exemplu sugestiv: "Moamaaa, cu un TDI (nota mea: Passat sau A4, tot aia!) ma iau la tranta cu un E-Klasse Turbo Diesel, il fac in sange, manca-ti-as!"...altul intrase val-vartej pe un forum SAAB: "O sa las in fum cu TDI-u' mancatoria voastra de 9-3 aero turbo!" ] .
DREPTUL LOR CONSTITUTIONAL, corect, dar daca a mai ramas o mana sporadica de fani de calitate, atunci inca mai putem vorbi de industrie auto forte, care nu-si tradeaza in primul rand constiinta.
Chiar ieri am scris ceva la un articol despre C-Klasse Coupe in care laudam sincer politica de totala independenta a lui Daimler AG, care nu vrea sa "fuzioneze" cu alt constructor (iar de aliate, dupa esecul amar al mariajului cu Chrysler Group, nu cred sa le mai arda!) sau sa "imprumute" nimic de la nimeni (invers...da, precum versiunea Diesel de la Chrysler 300C), chiar daca corporatia din Stuttgart este constienta ca asta inseamna ca nu va ajunge "number one" la vanzari globale, cum de altfel si-a propus VAG pana in 2020 (adica sa-si manance concurenta pe paine - are toate sansele; faptul ca bagatelizeaza formele exterioare si te ineaca la bord intr-o maree de sintetice negre si insertii de aluminiu nu mai conteaza, sigla te salveaza!) .
Mizand pe niste concepte simple si solide, Daimler (inventatorii automobilului,sa nu uitam!) cocheteaza cu cifre de afaceri de peste 100 miliarde euro pe an!
Straniu, nu?
Iata ca am pus punctele pe u printr-o demonstratie accesibila logicii elementare: nu este musai nevoie de "imbarligaturi" , "combinatii" "asociatii" , "imprumuturi" sau "revopsiri" ca sa obtii profituri de talie. Prin urmare, prostia umana este condamnabila, dar pentru cea manageriala nu exista leac...Iar cea de sorginte globalista si globalizatoare se trateaza numai cu Emetiral.
Si inca ceva de meditat: credeti voi ca amatorii "pisicutelor" circula cu ele ca sa frapeze sau sa se dea in stambe doar de dragul brandului?
NU, pur si simplu sunt reusite,punct!
Ba am zarit destui in Capitala cu BMW -uri avand grila de tip "rechin" .
Eu , unul, pilotez si o seria 3 de acum 20 de ani si nu vreau sa renunt la ea cu toata lipsa ei de dotari si optiuni.
Apropiatii imi recunosc ca vad mai multa "fibra sport" la modelul meu decat la unul recent si-sic!-am numarat in cartier mai multe exemplare de acest gen decat orice BMW nou sau relativ nou.
Si nu saracia este explicatia!
Cu scuzele de rigoare,ca sa termin toata sandramaua despre relatiile potrivite sau nepotrivite dintre constructori: ma indoiesc ca adulatorii marcii din Munchen s-ar simti in al noualea cer daca vor fi martorii intersectiei dintre BMW si GM, cum s-a tot vehiculat...
As muri de ras s-o vad si pe-asta: BMW Escalade sau Cadillac X6.
@gelu, virgulele, omule, cui le lasi? Topica?
Ambele variante - "filosof" si "filozof" - sunt acceptate in exprimarea culta, literara, dar baietii "dastapti" o folosesc numai pe prima; a doua s-a inradacinat in DEX numai din cauza uzului frecvent, asa cum din cauza unora ca tine, care n-au alta vocatie decat sa ragaie propozitii "de criza" (scurte rau...) si sa profereze onomatopee, jargoane si mascarii de la scara blocului pana la usa metroului, lingvistii Academiei s-au simtit fortati de "imprejurarile europene" sa insereze in noul DEX si arhi-incetatenitele noastre impudori nationale.
Ma insel oare?
Salutari cordiale mai vechilor mei interlocutori prolifici din aria SAAB - Ztele, Bethurbazal si Mowgli.
Nu prea v-am mai auzit in domeniu, dar just este ca nici nu prea mai avem ce sa comentam despre SAAB atata timp cat Spyker va baga ilustrul simbol suedez cu oistea-n gard.
Noroc cu GM Europe, care contribuie inca masiv cu platformele si motorizarile sale, altfel s-ar alege praful si pulberea sub administratia "competenta" a firmei de apartament din Olanda...
Tocmai am trecut ieri pe langa Trolhattan, si e forfota mare, la ei urmeaza o sarbatoare pe 23, "Independence Day".
In general optimismul e la mari cote in Suedia, si nu doar la angajatii Saab, ci la opinia publica.
La momentul actual, Saab are cel mai mare numar de modele disponibile in oferta, vanzarile cresc incet-incet, si este de apreciat faptul ca nu au ce sa "fure" de la Spyker, deci au o libertate totala de "exprimare". Castriota e privit ca un binefacator, sper sa-si fi facut treaba bine... stam cu ochii pe Geneva.