Lancia, in pericol de disparitie?
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Expansiunea grupului Fiat pe piata auto ar putea sa duca intr-un viitor apropiat la desfiintarea unuia dintre actualele branduri aflate sub umbrela italienilor. Surse neoficiale au afirmat ca Sergio Marchionne, CEO-ul Fiat, ar fi declarat apropiatilor ca o potentiala alianta Fiat, Chrysler si Opel ar duce la sfarsitul brandului Lancia.
In acest moment Lancia este compania cel mai putin profitabila pentru Fiat, brandul exclusivist inregistrand aproximativ 100.000 de unitati vandute anul trecut, aproximativ la fel ca Saab, divizionarul General Motors. Ca raspuns la acest zvon, Alessandro Alexandre, seful asociatiei dealerilor Lancia, a declarat ca un asemenea scenariu este "lipsit de sens".
Planurile de expansiune ale Fiat nu vor putea insa sa asigure un viitor stabil pentru Lancia. Dupa experienta neplacuta suferita de General Motors, care s-a convins de resursele necesare dezvoltarii mai multor branduri, este posibil ca Fiat sa renunte la legendarul Lancia.
via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Lancia in Romania
-
Lancia Delta (2008-2014) Preţ: 20.400 - 31.598 €
-
Lancia Thema (2012-prezent) Preţ: 47.100 €
-
Lancia Ypsilon (2011-prezent) Preţ: 13.160 - 17.360 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Din pacate se pare ca Alfa Romeo este foarte aproape de aceeasi situatie si cand sa fie revigorata seful a plecat director de marketing la VW.
Italienii de la Fiat care au influentat si decis soarte Lancia si Alfa Romeo ar trebui trimisi in "Inferno" (de Alighieri) pentru ca si-au batut joc de asemenea branduri.
Au tot cea si-ar putea dori un brand auto dar nu sunt in stare sa se faca o masina. O multime de branduri (poate doar Ferrari nu) si -ar dori asemenea mostenire istorica si le e imposibil sa o aiba; dar sunt in stare sa ofere masini decente.
Ufff...
Chiar daca au nazurile lor disparitia ar fi o eroare de pedeapsa capitala pentru managerii dopati cu MBA-uri. Se pare ca nici un MBA nu reuseste sa educe sufletul ci doar intelectul.
Totusi, stiind pe cineva care a avut vechea Integrale iti spun ca nu era deloc banala nici acum7-8 ani.
Oricum ar fi, marcile astea merita o sansa macar de dragul istoriei lor. Probabil doar valoarea mostenirii istorice le mai tine pe piata si ori trec la treaba ca deja au atins fundul oceanului, ori vor disparea.
debea ce ai lansat delta si voi credeti ca o sa o ingroape.
mai ales ca delta este destul de apreciata