Lancia Delta se vinde bine in Europa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Lancia a anuntat oficial ca, dupa opt luni de la comercializarea oficiala a modelului Delta in Europa, a reusit sa vanda 24.000 de exemplare.
Lancia Delta a dat nastere unor controverse majore legate de design si capacitatea modelului de a readuce brandul italian in atentia publicului european. Designul criticat de minoritate se pare ca a fost placut de majoritate, dupa opt luni de la lansarea oficiala pe piata europeana Lancia publicand primele rezultate comerciale.
Hatchback-ul se pare ca a reusit sa se vanda in 24.000 de exemplare pe piata europeana, un rezultat bun pentru italieni. Mai mult decat atat, Delta se pare ca place foarte mult pe piata locala, modelul fiind al doilea intre preferintele macaronarilor. Daca lucrurile merg bine am putea revedea brandul Lancia pe val in urmatorii ani.
via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Modele Lancia in Romania
-
Lancia Delta (2008-2014) Preţ: 20.400 - 31.598 €
-
Lancia Thema (2012-prezent) Preţ: 47.100 €
-
Lancia Ypsilon (2011-prezent) Preţ: 13.160 - 17.360 €
Ultimele stiri din Economic
-
Volvo a anunțat oficial că a vândut 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co către chinezii de la Zeekr. Acțiunile au fost vândute pentru o sumă de peste 700 milioane de euro. (16.11)
-
Audi a anunțat noile rezultate financiare pentru al treilea trimestru din 2024. Rezultatele arată că profiturile grupului s-au prăbușit cu 91% în această perioadă, ca urmare a deciziei de a închide fabrica de la Bruxelles. (07.11)
-
Lamborghini a anunțat că modelul Urus este sold-out pentru următorii 2 ani. În același timp, etalonul mărcii, Revuelto, nu mai poate fi cumpărat până în 2027, deoarece și acesta este acum sold-out. (06.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Ce avem acum: design controversat, platforma de baza de Bravo care e o imbunatatire alui Stilo (o masina nu prea de succes si o masina cu pretentii premium.
Ce am avut inainte:cea mai buna masina de raliu la vremea ei cu un sasiu excelent, motoare puternice, tractiune integrala. MAsina de raliu pe care o puteai folosi si ca masina de zi cu zi.
Cand spuneti ca 24000 sunt un succes cu ce va comparati?
Ma ganditi-va...