Lamborghini: Vrem să păstrăm motoarele termice și după 2030, cu ajutorul combustibililor sintetici

de Alexandru Monenciu
Marti, 15.02.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Șeful Lamborghini, Stefan Winkelmann, susține că producătorul din Sant'Agata Bolognese vrea să păstreze motorul cu combustie internă și după finalul acestei decade. Cum? Cu ajutorul combustibililor sintetici.

Motoarele cu combustie internă sunt privite tot mai mult ca niște paria. Majoritatea producătorilor de automobile și-au exprimat intenția de a renunța la ele, iar Comisia Europeană chiar vrea să le interzică definitiv, pe Bătrânul Continent, din 2035.

Lamborghini este unul dintre constructorii de mașini care nu sunt încă pregătiți să renunțe la motoarele cu combustie internă. Șeful mărcii italiene, Stefan Winkelmann, a recunoscut că producătorul din Sant'Agata Bolognese intenționează să păstreze motoarele termice și după 2030.

Acest lucru ar fi posibil cu ajutorul combustibililor sintetice, este de părere Winkelmann.

"După hibridizare, vom aștepta să vedem dacă va fi posibil să oferim mașini echipate cu motoare termice după 2030. O posibilitate ar fi să păstrăm vii mașinile cu motoare cu combustie internă cu ajutorul combustibililor sintetici," a declarat șeful Lamborghini pentru o publicație germană.

La finalul acestui an, italienii vor lansa ultimul lor model neelectrificat, iar în 2028 vom face cunoștință cu primul Lamborghini electric din istorie.

via Welt am Sontag

Comentarii (8)

  • Mircea Badea
    si de unde vor cumpara acest combustibil?

    nu cred ca va mai suporta nimeni zgomotul si mirosul termic. vor deveni niste locomotive cu aburi...
    5 20
  • @Neata cu Razvanjidanii,crezi ca zgomotul de aspirator turbat e mai placut urechiilor?
    10 5
  • Seriff
    @Mircea Badea, tu traiesti pe marte sau unde traiesti? Ai iesit din casa in ultimii ani? Eu am iesit si din casa si din tara, oriunde te duci exista niste locuri denumite benzinarii, ghici ce 99% din ele sunt mega aglomerate, adica oamenii alimenteaza, se sta la cozi, oamenii merg cu masinile, se vor fabrica mult si bine masinile termice atata timp cat este cerere pentru ele.
    Masinile electrice nu vor fi decat a doua sau a 3-a masina a unor bogati, atat, in rest nu au nici un viitor.
    18 7
  • Edikkk
    va fi Lambo Audi ăstea cu ulei prăjit de la mac

    HA HA HA !!

    Deja Rimac îi depăşeşte mult la performanţe
    6 22
  • @edikk
    asa e, vedem rimac castigand toate cursele. Numai ca doar p-ale ale vloggerilor, in altele n-are sanse sa participe
    12 6
  • Problema este pusa gresit.
    Nu lipsa petrolului este cauza eliminarii motoarelor cu combustie interna, ci poluarea.
    Un motor care foloseste combustibil sintetic polueaza la fel ca si unul alimentat cu benzina/motorina.
    2 5
  • Seriff
    @Vlad, asa si? De ce nu se interzic si avioanele? Un avion polueaza cat o masina in 200.000 km, de ce nu se interzic fabricile si uzinele? Sti cat polueaza un santier de constructii? De ce nu se interzic? Poluarea auto nu reprezinta nici 25% din poluarea generala, dar doar de ea se vorbeste, ipocrizia e la rang inalt.
    4 1
  • Subscriu… si mai adaug mâncatul de grătare si de mici. Plus ca mai trebuie sa cheltuim bani cu mersul la sala, nutriționiști pentru rețete de slăbit etc.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru