- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Mercedes-Benz a anunțat oficial că va lansa o nouă generație de modele utilitare cu motoare termice. Noile modele vor fi bazate pe arhitectura dedicată VAN.CA. (21.02)
-
MG a anunțat o nouă motorizare pentru modelele MG3 și ZS. Noul motor pe benzină este pur termic și face ca cele două modele să fie acum și mai accesibile ca preț. (21.02)
-
Francezii de la Alpine au publicat prima imagine oficială sugestivă cu viitorul A390, un viitor crossover electric de performanță. Totodată, a fost confirmată și data lansării. (21.02)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Lamborghini Urus va tripla producţia mărcii italiene supersport
imi pare rau ca va ajunge pe maini gresite(ma refer la oameni care va cumpara masina...)
pt. ca in trecut Lamborghini si Ferrari erau cumparate pt. performanta si stilul lor unic(supercar)
in ziua de azi toti cocalari isi cumpara asemenea masini nu fascinati de masina in sine ci pt. ca 'asa se cere'
sunt multi in bucuresti care au Gallardo da nu isi permit sa mearga la spalatorie cu masina mai bine sio spala de la fantana arteziana in mijlocu strazi.....nau bani de restaurant da merg la supermarket in spate si cer 3 mici sau o shaorma.........mizerie de oameni.......
in ziua de azi BANII inseamna totul.........
ultimele 2 branduri auto care au ramas fidele istorie de-a lungul timpului sunt Ferrari si Rolls.........aceste compani sper ca se vor concentra doar pe ce stiu sa faca nu cum dicteaza BANUL....... sport si lux
Daca ti se pare ca ferrari a ramas fidel istoriei te invit sa citesti pe google (how ferrari spins)
Ideea este ca masinile s-au fabricat din prima zi astfel incat sa se vanda bine. Producatorul are doar marginal mandria ca este capabil sa faca ceva special. Scopul lui este sa aduca bani multi in firma.
Iar clientul...ce procent din proprietarii de 4x4 fac trasee, ce procent din posesorii de modele super sport le duc pe circuit?
Modelul e putin cam exagerat dar totusi dezirabil. Mie imi place.
Si care este problema unui asa model?
Eu sunt convins ca au intarziat si trebuia sa apara mai demult pe piata?
Sunt foarte multi care fac peste $100.000 pe an asa ca pretul nu ar fi o problema pt ei.
Din nefericire (cel putin la noi) procentul cu greutate ce detine astfel de masini il reprezinta exact mizeriile de oameni. Cati dintre cei ce isi castiga cu transpiratie banutzu isi permite o masina mai acatarii?
Pe de alta parte astfel de masini sunt destinate unei elite (elite financiare) indiferent prin ce metoda s-au asezat unii peste altii gologanii in buzunaru' norocosului.
Cu parere de rau in schimb nu pot observa ca industria auto prea se muleaza pe cererea consumatorului. Nu e rau in principiu dar parca marii constructori prea fac compromisuri de design de imagine, de calitate etc. Traiesc, asa, cu impresia ca acum 10-20 de ani ceea ce iesea pe portile unei fabrici de genu ferari, lambo, etc era in principal, viziunea acelei companii (sau al sefului - vezi Enzo Ferarri) iar rezultatul intotdeauna uimea pamantenii. Dar acum....hmmm...a facut Porsche SUV, clar urmeaza Lambo (cum altfel decat cu acelasi design specific lambo) si nu e nici surpriza sa vina si Bentley cu un SUV cu mutra de vaca dusa la monta. Totul devine o telenovela auto...
parerea mea
@eustache
Te simti? Ce vorbesti frate? Stii macar ce scrie in articolul "How Ferrari Spins"? Adevarul este ca mai toti idiotii care vor sa se dea mari iau un SUV si asta ar putea fi ultima moda pentru cocalarii aia in viitor. Recent Ferrari au lansat Ferrari FF care se distanteaza de traditie insa in rest...au cam mentinut-o. Oricum Ferrari nu s-a distantat atat de mult de traditie cum a facut-o Lamborghini. Mentionez ca Lamborghini LM002 a fost o masina de teren adevarata, nu un SUV (un SUV este un compromis comercial, cauta daca vrei). Era bazat pe un proiect de masina militara al celor de la Lamborghini si la vremea aceea a fost un mare risc. Pot spune ca ce fac cei de la Ferrari o fac si cei de la Porsche sau cei de la Chevrolet (cu Corvette). Faza este ca au facut-o de mult timp cu totii.