Lamborghini Urus va tripla producţia mărcii italiene supersport
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Lamborghini Urus - sau LB736, cum este numit intern - va fi un model extrem de important pentru constructorul din Sant'Agata Bolognese. Sub atenta conducere a grupului Volkswagen, Lamborghini speră ca acest model să tripleze producţia. La această oră gama Lamborghini se compune doar din modelele supersport Aventador şi Gallardo.
Italienii căutau de mult un al treilea model pentru a mări vânzările. Multă vreme s-a crezut că Lamborghini va introduce în producţia de serie un model performant cu patru portiere bazat pe conceptul Estoque din 2008, însă s-a decis ca viitorul mărcii să fie bazat pe un model SUV performant. Ce-i drept, acest gen de modele s-a dovedit a fi de succes. Porsche este poate cel mai bun exemplu, Cayenne salvând practic marca din Stuttgart şi devenind cel mai bine vândut model din gamă. Mai nou, chiar şi Bentley şi-a anunţat intenţiile de a intra în zona SUV-urilor prin intermediul conceptului EXP 9 F prezentat la Salonul auto de la Geneva.
Preşedintele şi CEO-ul Lamborghini, Stephan Winkelmann spune că piaţa actuală pentru modele supersport cu două portiere şi puteri de peste 400 CP merge bine acum, dar că previzionează un viitor declin. Urus va pune Lamborghini la adăpost de acest lucru.
Cel mai probabil, SUV-ul Lamborghini va ajunge în producţia de serie undeva în 2015 şi va fi propulsat de un motor V8 twin-turbo plus un sistem hibrid. Puterea totală va fi undeva în jur de 600 CP. Un Lamborghini Urus de serie va costa undeva peste 200.000 dolari, se vor produce probabil cam 3.000 de unităţi pe an, iar peste 50% din producţie va fi vândută în Statele Unite ale Americii, a mai spus Winkelmann.Via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Lamborghini in Romania
-
Lamborghini Huracan LP 610-4 Preţ: 211.501 €
-
Lamborghini Huracan Performante Preţ: 234.093 €
-
Lamborghini Urus Preţ: 206.018 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Hyundai a dezvăluit prima schiță oficială cu interiorul viitorului SUV electric Ioniq 9. Interiorul noului model cu 3 rânduri de scaune promite să ofere un spațiu generos și o atmosferă ca într-un salon. (17.11)
-
Noul BMW iX3 Neue Klasse a fost dezvăluit prin intermediul unor imagini patent publicate online. Viitorul model electric al mărcii va fi lansat în 2025 și va fi primul model din noua familie de mașini electrice Neue Klasse. (16.11)
-
Cu ocazia Salonului Auto Guangzhou, constructorul german de automobile a prezentat noul A5L, un model dezvoltat special pentru China. Acesta are un ampatament lung, iar forma caroseriei este de sedan clasic. (15.11)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Exemplar unicat Lamborghini Revuelto Opera Unica: aplicarea vopselei a durat 480 de ore
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
imi pare rau ca va ajunge pe maini gresite(ma refer la oameni care va cumpara masina...)
pt. ca in trecut Lamborghini si Ferrari erau cumparate pt. performanta si stilul lor unic(supercar)
in ziua de azi toti cocalari isi cumpara asemenea masini nu fascinati de masina in sine ci pt. ca 'asa se cere'
sunt multi in bucuresti care au Gallardo da nu isi permit sa mearga la spalatorie cu masina mai bine sio spala de la fantana arteziana in mijlocu strazi.....nau bani de restaurant da merg la supermarket in spate si cer 3 mici sau o shaorma.........mizerie de oameni.......
in ziua de azi BANII inseamna totul.........
ultimele 2 branduri auto care au ramas fidele istorie de-a lungul timpului sunt Ferrari si Rolls.........aceste compani sper ca se vor concentra doar pe ce stiu sa faca nu cum dicteaza BANUL....... sport si lux
Daca ti se pare ca ferrari a ramas fidel istoriei te invit sa citesti pe google (how ferrari spins)
Ideea este ca masinile s-au fabricat din prima zi astfel incat sa se vanda bine. Producatorul are doar marginal mandria ca este capabil sa faca ceva special. Scopul lui este sa aduca bani multi in firma.
Iar clientul...ce procent din proprietarii de 4x4 fac trasee, ce procent din posesorii de modele super sport le duc pe circuit?
Modelul e putin cam exagerat dar totusi dezirabil. Mie imi place.
Si care este problema unui asa model?
Eu sunt convins ca au intarziat si trebuia sa apara mai demult pe piata?
Sunt foarte multi care fac peste $100.000 pe an asa ca pretul nu ar fi o problema pt ei.
Din nefericire (cel putin la noi) procentul cu greutate ce detine astfel de masini il reprezinta exact mizeriile de oameni. Cati dintre cei ce isi castiga cu transpiratie banutzu isi permite o masina mai acatarii?
Pe de alta parte astfel de masini sunt destinate unei elite (elite financiare) indiferent prin ce metoda s-au asezat unii peste altii gologanii in buzunaru' norocosului.
Cu parere de rau in schimb nu pot observa ca industria auto prea se muleaza pe cererea consumatorului. Nu e rau in principiu dar parca marii constructori prea fac compromisuri de design de imagine, de calitate etc. Traiesc, asa, cu impresia ca acum 10-20 de ani ceea ce iesea pe portile unei fabrici de genu ferari, lambo, etc era in principal, viziunea acelei companii (sau al sefului - vezi Enzo Ferarri) iar rezultatul intotdeauna uimea pamantenii. Dar acum....hmmm...a facut Porsche SUV, clar urmeaza Lambo (cum altfel decat cu acelasi design specific lambo) si nu e nici surpriza sa vina si Bentley cu un SUV cu mutra de vaca dusa la monta. Totul devine o telenovela auto...
parerea mea
@eustache
Te simti? Ce vorbesti frate? Stii macar ce scrie in articolul "How Ferrari Spins"? Adevarul este ca mai toti idiotii care vor sa se dea mari iau un SUV si asta ar putea fi ultima moda pentru cocalarii aia in viitor. Recent Ferrari au lansat Ferrari FF care se distanteaza de traditie insa in rest...au cam mentinut-o. Oricum Ferrari nu s-a distantat atat de mult de traditie cum a facut-o Lamborghini. Mentionez ca Lamborghini LM002 a fost o masina de teren adevarata, nu un SUV (un SUV este un compromis comercial, cauta daca vrei). Era bazat pe un proiect de masina militara al celor de la Lamborghini si la vremea aceea a fost un mare risc. Pot spune ca ce fac cei de la Ferrari o fac si cei de la Porsche sau cei de la Chevrolet (cu Corvette). Faza este ca au facut-o de mult timp cu totii.